eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Modernizacja leśniczówki Maziarnia nr inw. 165/4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Narol: Modernizacja leśniczówki Maziarnia nr inw. 165/4
Numer ogłoszenia: 153412 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, fax 016 6317020.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja leśniczówki Maziarnia nr inw. 165/4.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana podłóg i posadzek. 2. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. 3. Docieplenie stropów i ścian poddasza . 4. Wykonanie instalacji CO. 5. Wymiana instalacji elektrycznej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia a łączna wartość zrealizowanych zadań przekroczyła kwotę 50.000 zł netto, - dysponuje personelem posiadającym udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem (kierownik budowy z uprawnieniami do prowadzenia robót ), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy uproszczony z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, opracowany na podstawie przedmiaru robót wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, c) wypełniony i podpisany przez zleceniobiorcę załączony wzór umowy wg załączonego wzoru załącznik nr.5 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert], e) pisemne oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) g) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) - jeśli oferta jest składana przez wykonawców występujących wspólnie h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy -w tym okresie, o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4 do SIWZ) - potwierdzony referencjami, i) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, z udokumentowaniem ich uprawnień ( kierownik budowy - poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), j) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ, UWAGA: brak w/w załącznika jest jednoznaczny z deklaracją, że wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców, k) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/narol

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Narol ul. Bohaterów Września 1939r. Nr 38 37-610 Narol.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiajacego - pokój nr 8 (sekretariat)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.