eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorkówwytwarzanie i dostarczanie energii cieplnej - w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Ozorków: wytwarzanie i dostarczanie energii cieplnej - w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie
Numer ogłoszenia: 153368 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Średnia 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103180, fax 042 7103180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tadeuszek.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wytwarzanie i dostarczanie energii cieplnej - w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest Wytwarzanie i dostarczanie energii cieplnej - w budynku Szkoły Podstawowej Nr4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.33.00.00 - Węzeł cieplny lokalny Kod CPV wg słownika 2008: 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a takze dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udziale zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienia publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, 2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) wykonawców, którzy nie złozyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzajacych spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Inne dokumenty. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a takze dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 2) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane nalezycie, 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.W przypadku kiedy wykonawcy wspólnie ubiegaja się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z wykonawców złożył dokumenty opisane w cz. IX pkt. 1 ppkt. 2, 3 i pkt. 2 ppkt. 3. Dokument opisany w pkt. 1 ppkt. 1 powinien być złożony w imieniu wszystkich wykonawców przez pełnomocnika ustawowego do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w cz. IX pkt. 2 pkt. 2 i 3 są składane przez tych spośród wykonawców występujących wspólnie, którzy wykazują częściowe spełnienie warunku, na potwierdzenie którego żądany jest dokument. Wyżej wymienione dokumenty mogą byc złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tadeuszek.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie ul. Średnia 30 - średnia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.