Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Kraków: dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 153367 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna w Krakowie, ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następujących mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. św. Tomasza 43 : zadanie 1: a) krzesła stacjonarne: - z pulpitem i podłokietnikiem - 52 sztuki, - z podłokietnikami - 126 sztuk, - zwykłe (bez pulpitów i podłokietników) - 95 sztuk, b) stoliki - 138 sztuk, c) wózek - 1 sztuka; zadanie 2: meble do Sali Senackiej: - stół konferencyjny - 1, - krzesła konferencyjne - 50 sztuk, - szafy systemowe - 2 sztuki; Zadanie 3: ławki - 21 sztuk (parametry podano w SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Udzielą gwarancji na wykonane zamówienie, na okres nie krótszy niż podano w punkcie I.2 nin. specyfikacji. 5. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 6. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 2 zamówień w zakresie dostawy tego rodzaju mebli (wyposażenia) przeznaczonych do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej, o wartości pojedynczego zamówienia porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego postępowania (warunek dotyczy każdego zadania oddzielnie). 7. Wykonawca, wraz z ofertą i na własny koszt, dostarczy do zamawiającego po jednym egzemplarzu oferowanych mebli (w przypadku stołu konferencyjnego należy zaprezentować co najmniej 1 moduł stołu). Po zakończeniu postępowania wykonawcy odbiorą od zamawiającego meble niezwłocznie. Każdy mebel powinien być opisany (z podaniem nazwy : wykonawcy, zadania , oferowanego mebla). Opisy na meblach powinny być identyczne jak w wypełnionym formularzu cenowym do oferty. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów, wymienionych w pkt. IV
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków, Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów : 1. Wypełniony formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot nin. postępowania (dostawa mebli tego rodzaju, przeznaczonych do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej) i o wartości porównywalnej z przedmiotem nin. postępowania, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do nin. Specyfikacji). Informacje i dokumenty należy przedstawić oddzielnie dla każdego zadania. 6. Atest producenta potwierdzający odporność na ścieranie tkaniny (co najmniej 50 000 cykli Martindale) - dotyczy krzeseł stacjonarnych, zadanie 1. 7. Atest producenta potwierdzający trudnopalność tkaniny według norm BS EN 1021-1:1994 (papieros) oraz BS EN 1021-2:1994 (zapałka) - dotyczy krzeseł stacjonarnych, zadanie 1. 8. Certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli (warunek dotyczy szaf modułowych - zadanie 2) : PN-F-06000-1:1998 oraz PN-F-06000-2:1998, wystawione przez COBRA BID-BBC Biuro Badań i Certyfikacji. 9. Atesty: na trudnopalność EN 1021-1 (określający odporność tkaniny ma tlący papieros) oraz w zakresie odporności mechanicznej na ścieranie tkaniny (minimum 35 000 cykli Martindale) - dotyczy ławek, zadania 3. 10. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 30-027 Kraków, ul. św. Tomasz 43, pok. 308.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Kraków, ul. św. Tomasz 43, pok. 308.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, ul. św. Tomasz 43.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następujących mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie przy ul. Św. Tomasza 43: zadanie 1: a) krzesła stacjonarne: - z pulpitem i podłokietnikiem - 52 sztuki, - z podłokietnikami - 126 sztuk - zwykłe (bez pulpitów i podłokietników) - 95 sztuk, b) stoliki - 138 sztuk, c) wózek - 1 sztuka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, ul. św. Tomasz 43.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 2: Meble do Sali Senackiej: - stół konferencyjny - 1, - krzesła konferencyjne - 50 sztuk, - szafy systemowe - 2 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, ul. św. Tomasza 43.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: ławki - 21 sztuk (szczegółowe wymiary podano w SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie produktów farmaceutycznych (produktów żywieniowych - nr 2)
- Remont izolacji przeciwwodnych pawilonu A-2 AGH w Krakowie - etap I - DE-dzp.272-442/25
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa robota przemysłowego na potrzeby WEAiIB
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usługi cateringowej w dniach 11.09.2025 - 12.09.2025r. dla uczestników konferencji konsorcjum EU Navigate.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.5 - dostawa i montaż wyposażenia
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wyposażenie Przedszkola w Krynicznie gm. Wisznia mała - Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- dostawa mebli biurowych dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością na potrzeby projektu "Akademia równych szans" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
- Modernizacja obiektu Ośrodka Informacji i Edukacji Turystycznej BdPN w Lutowiskach - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.