eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecRemont szkoły w Ocicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Bolesławiec: Remont szkoły w Ocicach
Numer ogłoszenia: 153320 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110050 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec, ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szkoły w Ocicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont szkoły podstawowej w Ocicach. W zakres remontu wchodzi wykonanie następujących zadań: 1. Kapitalny remont toalet w budynku szkoły wraz z wymianą armatury sanitarnej i instalacji wod-kan. Toaleta dla chłopców, dziewcząt, personelu oraz oddziału przedszkolnego. 1.1. Demontaż armatury sanitarnej. 1.2. Skucie płytek ceramicznych. 1.3. Wykonanie izolacji poziomych i pionowych z folii w płynie. 1.4. Wymiana drzwi wewnętrznych w toaletach i drzwi wejściowych do toalet. 1.5. Wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej. 1.6. Montaż toalet w systemie Geberit lub równoważnym. 1.7. Montaż armatury sanitarnej (umywalki, pisuary, podgrzewacze wody). 1.8. Wykonanie płytek ceramicznych na wszystkich ścianach na wysokość 2,2m oraz na podłogach - 252 m2 ściany, 60 m2 podłogi. 1.9. Wymiana opraw oświetleniowych. 1.10. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach ponad płytkami i na sufitach. 1.11. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą wszystkich łączników instalacyjnych i gniazd wtykowych. 2. Wymiana okien drewnianych na okna PCV w kolorze białym wraz z obróbką ościeży Okna PCV z profili pięciokomorowych, uchylno - rozwieralne z funkcją rozszczelnienia, o wyglądzie takim samym jak okna istniejące, z szybą termoizolującą, zespoloną niskoemisyjną, komora w szybie wypełniona argonem, o współczynniku przenikania ciepła okna na poziomie u = 1,0. Profile ze skośnym gładkim wrębem ościeżnicy i skrzydła, zapewniającym lepsze odwodnienie okien i łatwe utrzymanie czystości, a co za tym idzie ograniczającym prawdopodobieństwo wystąpienia grzybów. Okucia okienne o podwyższonej odporności na włamanie i wyważenie typu ROTA, G-U lub równoważne o podobnych parametrach - 155 m2. 3. Wymiana parapetów wewnętrznych na granitowe o grubości 3 cm.- 76 szt. 4. Wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze brązowym. Parapety wyposażone w plastikowe boki. UWAGA. Parapety zewnętrzne należy wykonać szersze z uwzględnieniem planowanego ocieplenia elewacji styropianem o grubości 10 cm - 76 szt. 5. Malowanie farbami emulsyjnymi wszystkich pomieszczeń z poszpachlowaniem nierówności, pęknięć. Malowanie korytarzy, malowanie lamperii. - 1970,5 m2 - emulsja, 322 m2 - lamperia. 6. Wymiana lamp oświetleniowych w bibliotece i czytelni - 18 szt. 7. Wymiana płytek ceramicznych na stopniu wejściowym do szkoły na płytki z klinkieru antypoślizgowego - 4m2. 8. Wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych dwuskrzydłowych na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z szybą, w dolnej części drzwi panel. Drzwi wyposażone komplet zamków oraz samozamykacz - 4m2. 9. Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych nietypowych na drzwi zewnętrzne drewniane wzmacniane - 1,2m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany ROGALSKI, Artur Rogalski, ul. Kalinowa 7, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193741,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 233700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 304602,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.