Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2012-07-13
Micha³owice: Wymiana lub dobudowa zasuw, hydrantów podziemnych oraz skrzynek do zasuw i hydrantów na sieci wodoci±gowej w powierzchniach asfaltowych lub poboczu na terenie Gminy Micha³owice
Nr sprawy: ZP.2712.38.2012
Numer og³oszenia: 153229 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice , ul. Raszyñska 34, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 22 7239335, 7239332, faks 22 7238178.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana lub dobudowa zasuw, hydrantów podziemnych oraz skrzynek do zasuw i hydrantów na sieci wodoci±gowej w powierzchniach asfaltowych lub poboczu na terenie Gminy Micha³owice Nr sprawy: ZP.2712.38.2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana lub dobudowa zasuw liniowych fi250, fi150, fi100, zasuw przydomowych fi40/50, hydrantów podziemnych fi80 oraz skrzynek do zasuw i hydrantów na sieci wodoci±gowej na terenie Gminy Micha³owice w powierzchniach asfaltowych lub poboczu. W szczególno¶ci: - zasuwa fi250 w nawierzchni asfaltowej - 2 kpl. - zasuwa fi 250 w poboczu - 2kpl. - zasuwa fi150 w nawierzchni asfaltowej - 8 kpl. - zasuwa fi 150 w poboczu - 8 kpl. - zasuwa fi 100 w nawierzchni asfaltowej - 8 kpl. - zasuwa fi 100 w poboczu - 8 kpl. - zasuwa fi 40/50 w nawierzchni asfaltowej - 5 kpl. - hydrant podziemny fi 80 w nawierzchni asfaltowej- 2 kpl. - hydrant podziemny fi 80 w poboczu - 2 kpl. - wymiana skrzynki zasuwy 100/150 - 13 szt. - wymiana skrzynki hydrantu - 10 szt. Szczegó³owy zakres robót okre¶laj± przedmiary (szt. 11) stanowi±ce za³±cznik nr A do SIWZ oraz SST - za³. B do SIWZ Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ podane ilo¶ci skrzynek do zasuw i hydrantów, zasuw i hydrantów do wymiany lub dobudowy s± orientacyjne, rozliczenie nast±pi na podstawie realnie wykonanych wymian lub dobudowañ w poszczególnych rodzajach po sprawdzeniu stanu faktycznego w terenie. Nale¿y zastosowaæ zasuwy z miêkkim uszczelnieniem, Obowi±zki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj± na : wykonaniu zakresu robót zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z pó¼. zmianami), sztuk± budowlan±, najnowsz± i najlepsz± wiedz± techniczn±, normami i przepisami szczególnymi, pracy w formie, godzinach i warunkach w jakich bêdzie to niezbêdne w celu zapewnienia wykonania robót w przewidzianych w umowie terminach, w uzasadnionych przypadkach na Zlecenie Zamawiaj±cego w godzinach nocnych, dostarczeniu wszystkich materia³ów, urz±dzeñ i sprzêtu niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy , zabezpieczeniu przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na swój koszt, wcze¶niej wykonanych elementów mog±cych ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót, uporz±dkowaniu na swój koszt placu budowy i przekazaniu go Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym na koñcowy odbiór robót , wykonaniu szkicu powykonawczego z naniesionym rozmieszczeniem montowanych urz±dzeñ, oznaczeniu w terenie lokalizacji montowanych urz±dzeñ (tabliczki informacyjne), odtworzeniu nawierzchni w miejscach prowadzenia robót, ponoszeniu kosztów zajêcia pasa drogowego oraz warunków decyzji o zajêciu pasa drogowego, zabezpieczeniu organizacji ruchu w trakcie wykonywania prac w pasie drogowym, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w przypadku dróg powiatowych mo¿e zaj¶æ konieczno¶æ opracowania projektów organizacji ruchu wg wymagañ zarz±dcy drogi. informowaniu Zamawiaj±cego z 1 dniowym wyprzedzeniem o terminie zakrycia robót zanikaj±cych oraz o terminie ich odbioru; brak zawiadomienia Zamawiaj±cego spowoduje konieczno¶æ - na ¿±danie Zamawiaj±cego - odkrycia lub wykonania otworów niezbêdnych do zbadania wykonania robót oraz poniesienia przez Wykonawcê kosztów z tym zwi±zanych a tak¿e przywrócenia do stanu poprzedniego. zg³oszeniu Zamawiaj±cemu wyst±pienia robót zamiennych, w terminie 7 dni od stwierdzenia konieczno¶ci ich wykonania oraz przedstawienia Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia odpowiednich protoko³ów konieczno¶ci. utrzymaniu miejsca robót w czysto¶ci i porz±dku. zapewnieniu ci±g³ego dojazdu do posesji. powiadomieniu mieszkañców o przerwie w dostawie wody, co najmniej 2 dni wcze¶niej przed planowanym wej¶ciem w teren poprzez wywieszanie og³oszeñ na tablicach og³oszeñ oraz innych miejscach umo¿liwiaj±cych poinformowanie mieszañców o przerwie, minimalizowania przerw w dostawach wody, codziennym sprz±taniu po wykonanych robotach, zagospodarowaniu wytworzonych odpadów i przestrzeganiu przepisów formalno-prawnych wynikaj±cych z Ustawy o odpadach z dnia z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z pó¼. zmian.), usuniêciu wad wskazanych w protoko³ach odbiorów w terminie 10 dni lub okre¶lonym przez przedstawiciela Zamawiaj±cego w porozumieniu z Wykonawc±, a nastêpnie ponownego zg³oszenia prac do odbioru, udzieleniu Zamawiaj±cemu gwarancji robót na okres 3 lat od dnia podpisania protoko³u koñcowego, usuniêciu usterek i wykonaniu napraw gwarancyjnych niezw³ocznie po otrzymaniu informacji o awarii. Zg³oszenie awarii mo¿e zostaæ przekazane telefonicznie lub faxem. przestrzeganiu przepisów i wymogów BHP na terenie budowy przez wszystkich pracowników Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- ZAMAWIAJ¡CY przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³. (s³ownie: piêæ tysiêcy z³ 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania. W wykazie nale¿y uwzglêdniæ min. 1 robotê o to¿samym do zamówienia charakterze tj. robotê w zakresie wymiany lub dobudowy zasuw liniowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 ty¶ z³ brutto, oraz za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e robota/roboty ujête w wykazie zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (wykaz sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli wykonawca do³±czy do oferty wykaz narzêdzi (sprzêtu) dostêpnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami; w wykazie musi byæ uwzglêdniony sprzêt: obejmuj±cy co najmniej: jeden samochód ciê¿arowy, jedn± koparkê, pi³ê do ciêcia asfaltu, zestaw do prowadzenia odwodnieñ wykopów, zagêszczarkê (sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli wykonawca do³±czy do oferty 1) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie ma byæ ujêta co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierowania robotami budowlanymi w bran¿y sanitarnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Wykaz nale¿y sporz±dziæ wed³ug tabeli stanowi±cej za³. nr 7 do SIWZ. 2) o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (za³. nr 3 do SIWZ) 2) zaakceptowany - podpisany i wype³niony wzór umowy (za³. nr 4 do SIWZ) 3) dowód wniesienia/wp³acenia wadium 4) kosztorysy ofertowe sporz±dzone na podstawie za³.A do SIWZ * je¶li dotyczy - pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. **je¶li dotyczy pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty w wypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
okre¶lone zosta³y w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Micha³owice
ul. Raszyñska 34
05-816 Micha³owice
pok. 13.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Gminy Micha³owice ul. Raszyñska 34 05-816 Micha³owice pok. 16 sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeñ gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzêdu Gminy w Rac³awicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudow± na potrzeby ¿³obka i Centrum Us³ug Spo³ecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNÊTRZNYMI I ZEWNÊTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zak³adu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.