eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław39/RB/2008- Wymiana stolarki okiennej w budynkach Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Dawida 1-3 we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Wrocław: 39/RB/2008- Wymiana stolarki okiennej w budynkach Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Dawida 1-3 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 153201 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 39/RB/2008- Wymiana stolarki okiennej w budynkach Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Dawida 1-3 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynkach Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Dawida 1-3 we Wrocławiu. Budynki pełnią funkcję obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Wrocławskiego i wpisane są pod numerem 110 do wykazu zabytków architektury i budownictwa miasta Wrocławia. Kubatura obiektów: - budynek główny 32 660,0 m3 - mały domek 3 100,0 m3 Zamówienie obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej w dwóch budynkach na okna drewniane zespolone z sosny klejonej i okna z profili aluminiowych (przeszklenie werandy), z zachowaniem istniejącego podziału stolarki. Przewidywane roboty budowlane: - demontaż istniejących okien drewnianych, - montaż wzmocnień kamiennych słupków z profili stalowych, - montaż nowej stolarki okiennej, - prace wykończeniowe (odtworzenie tynków i wykonanie niezbędnych uzupełnień malarskich). Do obowiązku Wykonawcy należy dokonanie wszelkich formalności związanych z uzyskaniem pozwolenia na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy (ul. Dawida, ul. Joannitów).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 25.000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Prawa Zamówień Publicznych. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.wykażą się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) 1) jedną należycie wykonaną robotą budowlaną podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 800 000 zł brutto b) wykazana robota odpowiadać będzie swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia i 2) jedną należycie wykonaną robotą budowlaną podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające następujący warunek: a) wykazana robota odpowiadać będzie swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia i wykonana będzie w obiekcie zabytkowym. lub 1) jedną należycie wykonaną robotą budowlaną podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 800 000 zł brutto b) wykazana robota odpowiadać będzie swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia i wykonana będzie w obiekcie zabytkowym. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym co najmniej: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie konstrukcyjno-budowlanym lub architektonicznym. Ponadto kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, winien posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodową (pełnienia samodzielnej funkcji technicznej) na budowie przy zabytkach nieruchomych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedłoży: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione.* 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp 3. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. - zgodnie z załącznikiem nr 8. 5. Dokumenty potwierdzające, że robota wskazana w wykazie została wykonana należycie. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a) uprawnienia budowlane kierownika budowy do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej b) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osoby do właściwej izby samorządu zawodowego - z określonym terminem ich ważności. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj Wykonawca wykaże odbytą praktykę Kierownika budowy, poprzez podanie nazwy Inwestora i adresu remontowanego obiektu (zgodnie z Załącznikiem nr 8).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UWr - ul. Kuźnicza 49/55 we Wrocławiu , I piętro, pokój 100..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Biura Zamówień Publicznych UWr mieszczącej się przy ul. Kuźniczej 49/55 we Wrocławiu , I piętro, pokój 100..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.