Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Kietrz: Budowa drogi transportu rolnego w Nowej Cerekwi - etap I o dł 300m.
Numer ogłoszenia: 153183 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz, ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, fax 077 4854359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi transportu rolnego w Nowej Cerekwi - etap I o dł 300m..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja zakłada wykonanie odcinka drogi transportu rolnego w Nowej Cerekwi na działce Nr 785 o długości 300m. Ponadto odwodnienie wód deszczowych do rzeki Troii. Inwestor posiada dokumentację budowlaną dla całej drogi. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie budowy części drogi - I etap. Zakres prac dla I etapu: -wykonanie nawierzchni drogi o dł.300m wraz z mijankami i poboczami, -wykonanie rurociągu A - fi 60cm i dł 30,0m, -wykonanie przepustów - 6szt , -odnowienie rowów po obu stronach projektowanego odcinka, - ustawienie oznakowania pionowego, -wykonanie dwóch studzienek kanalizacyjnych 1200mm, -wykonanie przyczółków wlotowych i wylotowych, -wykonanie rowów Odnowienie cieku Młynówka na długości 830m -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr.5 cm, i pow.199,5m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3).znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i o nie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 2 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat zgodnie z załączonym wzorem- zał nr.3. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polegających na posiadaniu doświadczenia w robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie co najmniej jednej drogi, o wartości minimum 200 000 zł, zamawiający żąda następującego dokumentu: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Ponadto zamawiający żąda załączenia szczegółowego kosztorysu ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kietrzu ul.3 go Maja 1 48-130 Kietrz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kietrzu ul. 3 go Maja 1 48-130 Kietrz sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KIETRZ
więcej: przetargi KIETRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie aktywności mieszkańców obszarów wiejskich - rewitalizacja placu zabaw w Siekierczynie Dolnym
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w ZDOO w Białogardzie wraz z systemem zasilania z OZE
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1712R Ryszkowa Wola -Korzenica w m. Korzenica
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr geod. 339 w obrębie Koski-Wypychy.
- RDW w Zamościu: Remont nawierzchni jezdni dodatkowej drogi wojewódzkiej nr 835 od km 76+458 do km 76+898
- "Zaprojektowanie i wykonanie remontu mostu przez rzekę Stobnica w miejscowości Humniska w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 887 (wcześniej 886) Brzozów - Rymanów - Daliowa w km 0+605 (12+885)"
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.