Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Rzeszów: Zorganizowanie obozu zagranicznego do Chorwacji dla dzieci pracowników obsługiwanych przez Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 153113 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Spółka Akcyjna, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Rzeszowie, Ul. Asnyka 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 853 37 03, faks (017) 853 37 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie obozu zagranicznego do Chorwacji dla dzieci pracowników obsługiwanych przez Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Przemyślu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Miejsce zorganizowania wypoczynku: miejscowość nadmorska w Chorwacji. 2) Termin zorganizowania wypoczynku: 01.07.2010 r. - 31.07.2010 r., jeden turnus. Czas trwania turnusu - 12 dni kalendarzowych, (9 noclegów ) + czas na przejazd do / z ośrodka. 3) Przewidywana liczba uczestników: ok. 58 osób w wieku od 15 - 19 lat. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 10 %. Ostateczną liczbę uczestników wypoczynku Zamawiający zobowiązuje się określić na nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem obozu; 4) Zakwaterowanie: w placówce wypoczynku - budynkach murowanych (hotele 3*, domy wczasowe, ośrodki wypoczynkowe, pensjonaty) - z niezbędnym wyposażeniem sanitarnohigienicznym. Preferowane pokoje 2,3,4 osobowe o powierzchni nie mniejszej niż 3 m2 na osobę z pełnym węzłem sanitarnym. Pokoje powinny być wyposażone w łóżka, szafę ubraniową, stolik, krzesła, telewizor. Ośrodek w którym będą zakwaterowani uczestnicy obozu powinien być usytuowany przy plaży lub w niewielkiej odległości, oraz posiadać duży basen kąpielowy dostępny dla młodzieży z bezpłatnymi leżakami i parasolami. 5) Wyżywienie w miejscu zakwaterowania winno obejmować co najmniej trzy posiłki dziennie, do posiłków podawane mają być napoje. Obiady powinny być posiłkami gorącymi składającymi się z dwóch dań. Podczas wycieczki autokarowej i w drodze powrotnej uczestnicy mają mieć zapewniony suchy prowiant na drogę 6) Transport: wymagany jest dowóz uczestników obozu na miejsce wypoczynku i z powrotem w pełni sprawnym autokarem klasy lux (z klimatyzacją, wc, uchylne fotele, Video/DVD) przystosowanym do przewozu osób i bagażu na długich trasach o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba uczestników turnusu oraz zapewnienie opieki wykwalifikowanej kadry wychowawców w czasie przejazdu do placówki wypoczynku oraz z powrotem. Podczas przejazdu oraz w drodze powrotnej wymagane są krótkie postoje. Ze względu na obszar działania oraz miejsc zamieszkania dzieci uczestniczących w obozie zamawiający może zgłosić konieczność podstawienia autokaru w Lubaczowie, Jarosławiu, Przeworsku i Przemyślu. 7) Program wypoczynku: w ramach pobytu dzieci w placówce wypoczynku wymagane jest zorganizowanie minimum jednej wycieczki autokarowej z przewodnikiem, pieszych wycieczek po okolicy zorganizowanie kilku dyskotek oraz imprez kulturalno-sportowych (konkursy, zabawy grupowe, rozgrywki sportowe, kąpiele w morzu i basenie, ognisko/grill). W przypadku braku telewizorów w pokojach, placówka wypoczynku musi posiadać dostępną dla uczestników obozu salę/świetlicę wyposażoną w sprzęt RTV oraz boiska sportowe (do koszykówki, siatkówki i piłki nożnej), salę dyskotekową. 8) .Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli przy współudziale odpowiednich służb, pojazdu transportującego uczestników wypoczynku, jego kierowców oraz wizytacji w ośrodku wypoczynku w dowolnym trwaniu turnusu. 9) Z chwilą przejęcia od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom) wymagane jest bezwzględne zapewnienie dzieciom stałej opieki wykwalifikowanej kadry wychowawców oraz pełnej opieki medycznej i ratownika, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. Wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki medycznej łącznie z kosztami leków obciążają organizatora kolonii. 10) Organizator wypoczynku w ramach oferowanej ceny skierowania powinien zapewnić ubezpieczenie NNW..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie obozu zagranicznego do Chorwacji dla dzieci pracowników obsługiwanych przez Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Przemyślu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Podróży "ART TOUR" Artur Korszeń
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Podróży "ART TOUR" Artur Korszeń
- Biuro Podróży ART-TOUR Artur Korszeń, ul. Bernardyńska 6, 35-069 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114768,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102660,00
Oferta z najniższą ceną: 102660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105560,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne zastosowania trybu zapytania o cenę: Art. 69 w zw. z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu zapytania o cenę: Zamówienie obejmuje usługi niepriorytetowe, o których mowa w Dyrektywie 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi oraz dyrektywy 2004/17/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. koordynującej procedury udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych. Ponadto zamówienie obejmuje usługę powszechnie dostępną, świadczoną przez niemalże każde z biur podróży czy usług turystycznych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Pzp.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych w 2024 roku z podziałem na części.
- Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Dynów.
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Wymiana stolarki okiennej wraz z roletami w budynku "A" Szkoły Podstawowej nr 5 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie II procedura
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.