eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Naprawa pługów odśnieżnych typu PO-64 w ilości 3 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Parczew: Naprawa pługów odśnieżnych typu PO-64 w ilości 3 szt.
Numer ogłoszenia: 153059 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3542314, fax 083 3541694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa pługów odśnieżnych typu PO-64 w ilości 3 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa pługów odśnieżnych typu PO-64 w ilości 3 szt. 1.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - wymianę odkładnic metalowych na odkładnice z tworzywa sztucznego, - naprawę elementów konstrukcji szkieletowej pługów, - wymianę ramion prostowodów z przystosowaniem do zamontowania siłowników hydraulicznych, - wymianę płyt prostowodów, - naprawę płyt czołowych pługów, - wymianę sterowników mechanicznych na elektrohydrauliczne z własnym zasilaniem (zamontowanie instalacji hydraulicznych, kompaktowych zasilaczy hydraulicznych oraz siłowników hydraulicznych sterujących pługi), - zamontowanie instalacji elektrycznych wraz z układami sterowania, - czyszczenie przez piaskowanie oraz malowanie farbą podkładową i nawierzchniową, - oznakowanie skrajni pługów, - sprawdzenie działania urządzeń, - dostosowanie płyt podwoziowych pługów do zamontowania ich na nośnikach (samochody marki Jelcz 325, Liaz, itp.). 2.Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, w sposób gwarantujący należytą jakość. 3.Okres gwarancji jakości dla usług objętych zamówieniem wynosi 1 rok od daty odbioru. Wielkość lub zakres zamówienia: 62.761,87 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. 2)Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej:-piaskarka lub śrutownica - 1 szt., - agregat sprężarkowy - 1 szt., - spawarka - 1 szt., - samochód ciężarowy - 1 szt.. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług (minimum 1 usługa), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 4)Wykaz potencjału technicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w RDW w Parczewie lok. 19 lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.parczew@zdw.lublin.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, pok. nr 15. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 12, w dniu 16/07/2008 o godz. 11:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1.W sprawach technicznych: Krzysztof Meluch, tel. 083 354-23-14. 2.W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Jadwiga Graniak, mgr inż. Lucyna Kopeć, tel. 083 354-23-14.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.