eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzetarg nieograniczony na świadczenie usługi ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawyZP/A/AEG/274/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Szczecin: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/A/AEG/274/2010
Numer ogłoszenia: 153035 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80765 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/A/AEG/274/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób, minia, obiektów i terenów Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie - zwanych dalej usługami ochrony II. W ramach usług ochrony objętych niniejszym postępowaniem wyróżnia się: a) usługi ochrony fizycznej - zwanych dalej usługami ochrony fizycznej; b) usługi monitorowania i zabezpieczenia elektronicznego - zwanych dalej usługami monitorowania, c) usługi konwojowania gotówki i innych wartości pieniężnych - zwanych dalej usługami konwojowania. III. Zakres wskazany w pkt 2 realizowany będzie w podziale na następujące zadania: a) usługi ochrony fizycznej - Zadania nr 1, 2, 3, b) usługi monitorowania - Zadania nr 4, 5, c) usługi konwojowania - Zadanie nr 6. IV. W zakres poszczególnych zadań wchodzą odpowiednio: Zadanie nr 1, 2: Fizyczna (osobowa), stała, bezpośrednia ochrona (dozór) osób, mienia, obiektów i terenów Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie świadczona zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. Charakterystyka usługi ochrony fizycznej: 1. Ochrona realizowana będzie w systemie zmianowym, w okresie 13.05.2010 r. - 31.01.2012 r. zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji określającym m.in. godziny i okresy ochrony, ilość pracowników zatrudnionych na zmianie, lokalizację oraz powierzchnię podlegających ochronie obiektów i terenów. 2. Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 3. Ochrona ma charakter prewencyjno-odstraszający i polega na bezpośredniej, stałej, fizycznej ochronie osób, mienia, obiektów i terenów, w tym: a) patrolowaniu chronionego terenu w sposób ciągły z 15-to minutowymi przerwami między patrolami, b) przeciwdziałaniu przebywaniu na chronionym terenie osób nieupoważnionych; c) przeciwdziałaniu przestępstwom przeciwko obiektom i osobom, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia, d) niezwłocznemu powiadamianiu osób upoważnionych przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożenia chronionego mienia, e) niezwłocznemu powiadamianiu właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach lub stwierdzonych zamachach na osoby przebywające na chronionym terenie czy na chronione mienie, f) w razie konieczności, bezpośredniej interwencji, w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia (dla dozorowanego mienia) i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji. 4. Pracownicy ochrony zobowiązani są do prowadzenia książki raportów, w której będą odnotowywane zauważone zdarzenia. Książka ta będzie udostępniona Zamawiającemu do wglądu. 5. Do książki raportów mogą dokonywać wpisów upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz funkcjonariusze służby porządkowej (policja, straż pożarna, itp.). 6. Ochrona fizyczna wykonywana będzie przez pracowników Wykonawcy. Pracownicy ochrony będą pełnić służbę zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę Regulaminem służbowym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji Regulamin służbowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na świadczenie usługi ochrony. 7. Do ochrony Wykonawca skieruje odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji. 8. Wykonawca zamontuje własnym staraniem i na własny koszt na chronionym terenie urządzenia do kontroli pracy pracowników ochrony w terminie ustalonym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcie Umowy na świadczenie usługi ochrony. Po zakończeniu umowy Wykonawca zdemontuje zainstalowane urządzenia oraz przywróci miejsca, na których zamontowane zostały urządzenia do kontroli pracy pracowników do stanu pierwotnego z uwzględnieniem normalnego zużycia. 9. Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego (Osoba do kontaktu) - wskazany w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, może wydawać pracownikom ochrony dyspozycje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego obiektu. Pracownik ochrony przed podjęciem czynności na podstawie dyspozycji ma prawo uzgodnić planowane czynności bezpośrednio z przełożonym (od strony Wykonawcy). 10. W stosunku do pracowników ochrony naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnych zmian godzin pracy pracowników ochrony, jak i okresów ochrony przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości pracowników ochrony na zmianie przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 13. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania usług ochrony. W trakcie realizacji usług ochrony Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach - zagrożeniach dla życie, zdrowia lub mienia. Na żądanie Zamawiającego gromadzone dane Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 14. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony warunki socjalne i sanitarno-higieniczne niezbędne do wykonywania czynności związanych z realizacją usług ochrony. Zadanie nr 3: Fizyczna (osobowa), stała, bezpośrednia ochrona (dozór) osób, mienia, obiektów i terenów Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie świadczona zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. Charakterystyka usługi ochrony fizycznej: 1. Ochrona realizowana będzie w systemie zmianowym, w okresie 13.05.2010 r. - 31.01.2012 r. zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji określającym m.in. godziny i okresy ochrony, ilość pracowników zatrudnionych na zmianie, lokalizację oraz powierzchnię podlegających ochronie obiektów i terenów. 2. Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 3. Ochrona ma charakter prewencyjno-odstraszający i polega na bezpośredniej, stałej, fizycznej ochronie osób, mienia, obiektów i terenów, w tym: a) ochronie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, napadem, dewastacja, pożarem i przed zagrożeniem wybuchem, b) przeciwdziałaniu przestępstwom oraz wykroczeniom przeciwko obiektom i osobom, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia, c) udaremnianiu prób dokonywania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia, d) dokonywaniu obchodów chronionego terenu i obiektu w dwugodzinnych odstępach, e) dokonywaniu czynności sprawdzających wobec osób wchodzących oraz wszelkich pojazdów wjeżdżających na teren objęty ochroną, f) monitorowaniu przepływu osób przez chroniony obiekt i teren oraz przeciwdziałaniu przebywania na chronionym terenie osób nieupoważnionych, g) niedopuszczeniu do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych, h) bezpośredniej interwencji, w sposób zgody z prawem, w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniom substancji chronionego mienia, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji, i) podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, j) nadzorowaniu i niezwłocznemu powiadamianiu osób upoważnionych przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożenia chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. lub o zagrożeniach ich powstania, k) niezwłocznemu powiadamianiu właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiających o zagrożeniach lub stwierdzonych zamachach na osoby przebywające na chronionym terenie lub na chronione mienia, l) prawidłowemu reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami. 4. Pracownicy ochrony zobowiązani są także do: a) pełnej znajomości topografii chronionego obiektu, rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, itp., b) znajomości rozmieszczenia głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych oraz umiejętności ich obsługi. 5. Pracownicy ochrony zobowiązani są do prowadzenia książki raportów, w której będą odnotowywane zauważone zdarzenia. Książka ta będzie udostępniona Zamawiającemu do wglądu. 6. Do książki raportów mogą dokonywać wpisów upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz funkcjonariusze służby porządkowej (policja, straż pożarna, itp.). 7. Ochrona fizyczna wykonywana będzie przez pracowników Wykonawcy. Pracownicy ochrony będą pełnić służbę zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę Regulaminem służbowym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji Regulamin służbowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na świadczenie usługi ochrony. 8. Do ochrony Wykonawca skieruje odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji. 9. Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego (Osoba do kontaktu) - wskazany w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, może wydawać pracownikom ochrony dyspozycje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego obiektu. Pracownik ochrony przed podjęciem czynności na podstawie dyspozycji ma prawo uzgodnić planowane czynności bezpośrednio z przełożonym (od strony Wykonawcy). 10. W stosunku do pracowników ochrony naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnych zmian godzin pracy pracowników ochrony, jak i okresu ochrony przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 12. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania usług ochrony. W trakcie realizacji usług ochrony Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach - zagrożeniach dla życie, zdrowia lub mienia. Na żądanie Zamawiającego gromadzone dane Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 13. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony warunki socjalne i sanitarno-higieniczne niezbędne do wykonywania czynności związanych z realizacją usług ochrony. Zadanie nr 4 i 5: Ciągła, całodobowa ochrona osób, mienia i obiektów świadczona w okresie 13.05.2010 r. - 31.01.2012 r. poprzez usługi monitorowania (dozoru) i zabezpieczenia elektronicznego połączone z interwencją grup szybkiego reagowania (patrol ochronno - interwencyjny) w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji, określającym m.in. lokalizację obiektów, opis systemu alarmowego, wymagany, maksymalny czas reakcji. Charakterystyka usługi monitorowania: 1. Usługa monitorowania polegać będzie na: a) ciągłej, całodobowej ochronie (dozorze) obiektów Uczelni wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji realizowanej poprzez monitorowanie sygnałów przesyłanych z systemów alarmowych zainstalowanych w ww. obiektach oraz sygnałów generowanych przez piloty anty-napadowe; b) niezwłocznym wysłaniu patrolu ochronno-interwencyjnego (grupy szybkiego reagowania) do chronionego obiektu po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu niezwłocznego przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego, przy czym czas reakcji tj. czas przybycia patrolu ochronno-interwencyjnego nie może być dłuższy niż ten wskazany w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji; c) niezwłocznym podjęciu działań w celu obrony życia i zdrowia zagrożonych osób oraz zabezpieczenia chronionego mienia; d) zawiadomieniu, w razie konieczności, właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach lub stwierdzonych zamachach na mienie Uczelni. e) zapewnieniu fizycznej (osobowej) ochrony w sytuacji: - w okresie przejściowym tj. od dnia wejścia w życie umowy na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia do czasu zainstalowania, przejęcia i uruchomienia systemów alarmowych, w tym odpowiednim zaprogramowaniem pilotów anty-napadowych, w obiektach objętych ochroną - wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, przy czym czas przejściowy nie może przekroczyć trzech dni; - awarii (uszkodzenia) albo innego rodzaju nie funkcjonowania lub nieprawidłowego funkcjonowania systemu alarmowego (np. w związku z wykonywaniem prac w zakresie jego konserwacji) - ochrona fizyczna świadczona do czasu ponownego uruchomienia systemu alarmowego, - konieczność przeciwdziałania zamachom na mienie i osoby w obiekcie oraz na terenie bezpośrednio położonym na zewnątrz, przy obiekcie w związku z odebraniem sygnału systemu alarmowego - ochrona fizyczna świadczona do czasu przybycia właściwych publicznych instytucji ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, itp.) oraz osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego - nie dłużej jednak niż 2 godziny od zawiadomienia Zamawiającego. Wezwania publicznych instytucji ochrony dokonuje Wykonawca. 2. Świadczona usługa - ochrona obejmować będzie także wykonywanie przez Wykonawcę na swój koszt i ryzyko usług dodatkowych w postaci: a) instalacji i uruchomienia systemów alarmowych w obiektach wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, (m.in. zainstalowanie w obiektach odpowiednich nadajników i podłączenie do alarmowego centrum odbiorczego) mających na celu przejęcie odpowiedzialności przez Wykonawcę za świadczenie usług ochrony, b) konserwacji i usuwania awarii elektronicznych systemów alarmowych w obiektach podlegających usługom monitorowania w celu utrzymania systemu w pełnej sprawności. Wymagane jest, aby konserwacja podlegała wykonaniu w cyklach comiesięcznych lub częściej na uzasadnione szczególnymi okolicznościami wezwanie Zamawiającego. Zakres usług konserwacyjnych powinien obejmować w szczególności: - sprawdzanie sprawności i poprawności funkcjonowania centralek, czujek, sygnalizatorów wchodzących w skład lokalnego systemu alarmowego, - sprawdzanie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnału alarmowego, w tym okablowania instalacji, stanu połączeń lutowanych i skręcanych, - sprawdzanie poprawności funkcjonowania systemu zasilania awaryjnego, - sprawdzenie funkcjonowania całego systemu poprzez wywołanie alarmu próbnego, - sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów, - wykonanie bieżących - wynikających z prowadzonych prac konserwacyjnych - napraw w systemie alarmowym. c) sporządzania i przekazywania Zamawiającemu okresowych (co 3 miesiące i na zakończenie świadczenia usług ochrony) raportów o stanie urządzeń instalacji alarmowej w obiektach. 3. Ochrona wykonywana będzie przez pracowników Wykonawcy. 4. Do ochrony fizycznej, o której mowa w ust. 1 lit. b)-e), Wykonawca skieruje odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa -wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji. 5. Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego (Osoba do kontaktu) - wskazany w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, może wydawać pracownikom ochrony dyspozycje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego obiektu. Pracownik ochrony przed podjęciem czynności na podstawie dyspozycji ma prawo uzgodnić planowane czynności bezpośrednio z Wykonawcą. 6. Włączanie i wyłączanie rozbudowanych systemów alarmowych w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego z definiowaniem kodem użytkownika. 7. W stosunku do pracowników ochrony naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca. 8. Strony zobowiązują do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania usług ochrony. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu na piśmie dane odnośnie stosowanych kodów dostępu do systemu alarmowego. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach (m.in. zagrożeniach dla życia, zdrowia lub mienia), w tym do: a) rejestrowania sygnałów przyjmowanych z lokalnych systemów alarmowych, b) rejestrowania czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zgromadzone dane, w tym m.in. informacje o przyjętych sygnałach w związku ze zdarzeniami, które spowodowały szkodę w chronionym obiekcie oraz wyciągi z rejestrów, o których mowa w lit. a) i b). 9. Zamawiający przewiduje możliwość, zmniejszenie zakresu zamówienia przy proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia o 20%, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zadanie nr 6: Konwojowanie gotówki i innych wartości pieniężnych w okresie 13.05.2010 r. - 31.01.2012 r. zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji, określającym m.in. obszar tras, szacowaną ilość konwojów w miesiącu, czas przystąpienia do świadczenia usługi konwojowania od momentu wezwania, całkowita długość trasy, ilość jednostek obliczeniowych w ramach jednego konwoju. Charakterystyka usługi konwojowania: 1. Konwojowanie gotówki i innych wartości pieniężnych, realizowane będzie przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia, a także Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 z póz. zm.). 2. Usługi konwojowania realizowane będą przy użyciu przystosowanego pojazdu mechanicznego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3. Usługi konwojowania realizowane będą zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji - 3 (słownie: trzy) razy w miesiącu na trasie kasy Zamawiającego - bank; bank - kasy Zamawiającego na obszarze 10 km na terenie centrum Szczecina. Jednorazowa przewożona wartość pieniężna stanowić będzie 1 (słownie: jedną) jednostkę obliczeniową w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 z póz. zm.) 4. Usługi konwojowania następować będą w ciągu 1 (słownie: jednej) godziny od telefonicznego wezwania dokonanego przez Zamawiającego 5. Usługi konwojowania wykonywane będą przez pracowników Wykonawcy. 6. Do konwojowania wartości pieniężnych, o której mowa w ust. 1, Wykonawca skieruje odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji 7. Pracownicy konwoju podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego- wskazany w Załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji, może wydawać pracownikom ochrony w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego mienia. Pracownik konwoju przed podjęciem czynności na podstawie dyspozycji ma prawo uzgodnić planowane czynności bezpośrednio z Wykonawcą 8. W stosunku do pracowników konwoju naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca 9. Strony zobowiązują do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania usług konwojowania. Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach (m.in. zagrożeniach dla życia, zdrowia lub mienia) 10. Ilości konwojów wskazane w Załączniku nr 7 Części F do niniejszej specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie analizy potrzeb zamawiającego, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Załączniku nr 7 Części F specyfikacji, o którym mowa powyżej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multiservice Sp. z o.o., ul. Medyczna 8, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304213,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276123,87

  • Oferta z najniższą ceną: 276123,87 / Oferta z najwyższą ceną: 551362,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multiservice Sp. z o.o., ul. Medyczna 8, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94262,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91964,27

  • Oferta z najniższą ceną: 91964,27 / Oferta z najwyższą ceną: 234423,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Trezor Sp. z o.o., ul. Bronowicka 27, 71-012 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84016,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76341,52

  • Oferta z najniższą ceną: 76341,52 / Oferta z najwyższą ceną: 221005,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: Agencja Ochrony Vega Security W. Molenda i Wspólnicy S.J. i Bis Izomar Sp. z o.o., ul. Augustowska 24, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107746,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33720,80

  • Oferta z najniższą ceną: 33720,80 / Oferta z najwyższą ceną: 216984,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: Agencja Ochrony Vega Security W.Molenda i Wspólnicy i Bis Izomar Sp. z o.o., ul. Augustowska 24, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2868,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1844,64

  • Oferta z najniższą ceną: 1844,64 / Oferta z najwyższą ceną: 19215,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.