Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-04-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót remontowych w budynkach Ambasady RP w Bukareszcie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, do kontaktów: Krzysztof Rzechowski, Al. J. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239188, fax 022 5238479, e-mail: krzysztof.rzechowski@msz.gov.pl, www.msz.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Jerzy Stanaszek, Al. J. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239140, fax 022 5238479, e-mail: jerzy.stanaszek@msz.gov.pl, www.msz.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Komisja Przetargowa BA I, Marek Łochowski, Al. J. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239135, fax 022 5238479, e-mail: marek lochowski@msz.gov.pl, www.msz.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Komisja Przetargowa BA I, Krzysztof Rzechowski, Al. J. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239188, fax 022 5238479, e-mail: krzysztof.rzechowski@msz.gov.pl, www.msz.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych w budynkach Ambasady RP w Bukareszcie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowych 1. W budynku głównym ambasady: 1.1. remont dachu: 1.1.1. przemurowanie kominów 1.1.2. naprawa obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 1.1.3. wymiana i uzupełnienie fragmentów blachy miedzianej 1.2. remont patio: 1.2.1. wymiana okien do mieszkań z przebudową konstrukcji ramy drewnianej 1.2.2. ocieplenie filarów 1.2.3. wymiana tynku z odgrzybieniem fragmentów zawilgoconych ścian 1.2.4. impregnacja płyt marmurowych 1.2.5. naprawa tynków wewnętrznych 1.2.6. naprawa i wymiana tynku z odgrzybieniem fragmentów zawilgoconych ścian 1.2.7. obudowa rur wentylacyjnych i kanalizacyjnych 1.2.8. wymiana okładzin ceramicznych w łazienkach i kuchni 1.2.9. wymiana płytek ceramicznych ścian i posadzek 1.2.10. wykonanie izolacji przeciwwodnej 1.3. remont stolarki: 1.3.1. wymiana okien stalowych na drewniano-aluminiowe 1.3.2. wymiana drewnianych elementów okiennych 1.3.3. usunięcie starej farby 1.3.4. uzupełnienie okitowania i montaż dodatkowych zamków 1.3.5. impregnowanie i lakierowanie stolarki 1.4. remont posadzek drewnianych: 1.4.1. szlifowanie i cyklinowanie parkietu 1.4.2. uzupełnienie deszczułek 1.4.3. trzykrotne lakierowanie 1.5. malowanie tynków: 1.5.1. zeskrobanie i zmycie starej farby 1.5.2. wykonanie gładzi gipsowych w niektórych pomieszczeniach 1.5.3. dwukrotne malowanie 1.5.4. naprawy po robotach instalacyjnych 1.6. remont elewacji 1.6.1. oczyszczenie, uzupełnienie i impregnacja gzymsu i tynku elewacji 1.6.2. malowanie krat i elewacji 1.6.3. remont balkonów i tarasów 1.6.4. częściowa wymiana posadzki 1.6.5. naprawa i częściowa wymiana obróbek blacharskich 1.6.6. naprawa i malowanie balustrad 2. W budynku wydziału konsularnego ambasady: 2.1. remont dachu: 2.1.1. przemurowanie kominów 2.1.2. naprawa obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 2.1.3. wymiana i uzupełnienie fragmentów blachy miedzianej 2.2. naprawa tynków wewnętrznych 2.2.1. naprawa i wymiana tynku z odgrzybieniem fragmentów zawilgoconych ścian 2.2.2. wymiana okładzin ceramicznych w łazienkach i kuchni 2.2.3. wymiana płytek ceramicznych ścian i posadzek 2.2.4. wykonanie izolacji przeciwwodnej 2.3. remont stolarki: 2.3.1. wymiana okien na drewniano-aluminiowe 2.3.2. wymiana drewnianych elementów okiennych 2.3.3. usunięcie starej farby 2.3.4. uzupełnienie okitowania i montaż dodatkowych zamków 2.3.5. impregnowanie i lakierowanie stolarki 2.4. remont posadzek drewnianych 2.4.1. szlifowanie i cyklinowanie parkietu 2.4.2. uzupełnienie deszczułek 2.4.3. trzykrotne lakierowanie 2.5. malowanie tynków 2.5.1. naprawy po robotach instalacyjnych 2.5.2. zeskrobanie i zmycie starej farby 2.5.3. wykonanie gładzi gipsowych w niektórych pomieszczeniach 2.5.4. dwukrotne malowanie 2.6. remont elewacji 2.6.1. oczyszczenie, uzupełnienie i impregnacja gzymsu i tynku elewacji 2.6.2. malowanie elewacji 3. roboty sanitarne dla budynku Ambasady i Wydziału Konsularnego: 3.1. Instal. wodnokan. 3.1.1. wymiana instalacji - bud. ambasady wg projektu 3.1.2. wymiana instalacji - wydz. Konsularny wg projektu 3.1.3. wymiana przyłączy wodnych 3.2. instalacja c.o. 3.2.1. wymiana instalacji - wydz. Konsularny wg projektu 3.2.2. wymiana instalacji - bud. ambasady wg projektu 3.2.3. kotłownia gazowo-olejowa 3.2.4. modernizacja kotłowni wg projektu 4. roboty elektryczne dla budynku Ambasady i Wydz. Konsularnego 4.1. wymiana rozdzielnic elektrycznych 4.2. wymiana linii zasilających 4.3. przegląd pozostałej instalacji 4.4. wykonanie oświetlenia awaryjnego 4.5. wymiana opraw oświetleniowych 4.6. modernizacja instalacji 4.7. wymiana kabli zasilających oprawy oświetleniowe zewnętrzne 4.8. wymiana kabla zasilającego budkę ochrony zewnętrznej 4.9. dokumentacja powykonawcza: 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej w branżach, w których były wykonywane roboty remontowe i budowlane, ze szczególnym uwzględnieniem instalacji elektrycznych i sanitarnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bukareszt Al. Alexandru 23. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: jak w punkcie II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7;
III.1) Wymagane wadium: 50 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i którzy spełniają następujące warunków udziału w przetargu: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2) występowali jako wykonawca w budowie lub remoncie co najmniej trzech obiektów o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat. Pod uwagę będą brane prace poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Prace te zostaną ujęte w wykazie robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (roboty budowlane wykonywane w branżach budowlanych i instalacyjnych) z podaniem zakresu i rodzaju robót, wartości ogólnej i zamawiającego. Wartość poszczególnych robót nie może być niższa niż 900 tys. PLN. Za obiekty o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia zamawiający uznaje obiekty użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 600 m kw. 3) zatrudniają personel uprawniony do wykonawstwa robót budowlanych. Obligatoryjne jest wskazanie kierownika budowy na wykonawstwo remontu z doświadczeniem w prowadzeniu robót budowlano-remontowych z co najmniej 5 letnim z uprawnieniami do prowadzenia tych robót. Wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych w zakresie wykonawstwa 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1 000 tys. PLN. Oceny spełnienia ww. warunków opisane są w punkcie III.2) 2.lit.g oraz w punkcie III.2)2. lit.j. Spośród wykonawców, którzy złożą kompletne i prawidłowe wymagane dokumenty do złożenia ofert zostanie zaproszonych 6 wykonawców z największą ilością punktów. 2. Informacja o oświadczenia i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) b) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy); f) wykaz kierownictwa firmy i personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji w branżach: budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (kopie uprawnień budowlanych w zakresie wykonawstwa) g) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1000 tys. PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Za każde 100 000 PLN ponad wymagane minimum przyznane będzie po 0,5 punktu. h) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej j) wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, w tym roboty, w których występowali jako wykonawca w budowie lub remoncie kapitalnym co najmniej 3 obiektów o charakterze i złożoności porównywalnym do przedmiotu zamówienia. Komisja w trakcie oceny będzie brała pod uwagę tylko roboty o wartości ponad 900 000 PLN poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za każdy obiekt ponad wymagane minimum przyznawane będzie: po 0,5 punktu za obiekty użyteczności publicznej; po 1,5 punktu za obiekty użyteczności publicznej poza granicami Polski. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność przez wykonawcę. Wraz z oryginałem zaproszenia do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia Wykonawca zostanie zobowiązany do wskazania w ofercie wykonanie której części zamówienia, zamierza powierzyć podwykonawcom oraz danych identyfikujących podwykonawców (pełna nazwa i forma organizacyjna, adres, nr telefonu, nr faxu, nr NIP) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji pracowników wykonawcy i podwykonawców ze względu na wykonywanie robót w obiektach placówki dyplomatyczno-konsularnej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 6. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2005 godzina 14:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mała Wieś, Gmina Raciąż - Etap V.
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- zmiana aranżacji pomieszczeń lokalu usługowego w Stargardzie przy ul. Słowackiego 22E .3 na cele działalności Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek na potrzeby powstania dziennego domu pomocy społ.
- Modernizacja strefy saun w Pływalni MCSiR Nowy Targ
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy ul. Słowackiego 28 w Pruszczu Gdańskim
- "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy ZSP nr 6 przy ul. Chopina 10 w Siedlcach" w ramach programu "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.