eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piaski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Kruszwica: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piaski
Numer ogłoszenia: 152943 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82683 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piaski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piaski od km 0+000 do km 0+360,36. Zakres zadania branży drogowej obejmuje: -wykonanie wzmocnienia jezdni o nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej o szerokości 5 m, lokalne wykonanie jej poszerzeń, -wykonanie chodników, -wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej oraz bitumicznych, -dowiązanie do istniejących nawierzchni drogi powiatowej nr 2576C -wykonanie poboczy oraz rowów i muld odwadniających -wykonanie humusowania. Początek opracowania znajduje się na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 2576C Piecki - Piaski - Wola Wapowska. Przedmiotowa droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,00 - 5,30 m oraz lewostronne ciągi piesze, których nawierzchnię planuje się do częściowego wykorzystania - przełożenie. Na włączeniu drogi powiatowej znajduje się wyspa, która umożliwia manewry skrętu powodujące możliwość kolizji - konieczne jest uporządkowanie ruchu na skrzyżowaniu. W stanie istniejącym znajdują się zjazdy z kostki betonowej oraz gruntowe do przyległych posesji. Odwodnienie odbywa się na przyległe tereny. Zakłada się wzmocnienie istniejącej jezdni o szerokości 5,00 m o nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie lokalnie frezowania oraz ułożenie dwóch warstw mieszanki bitumicznej a także lokalne wykonanie poszerzeń jezdni. Wzdłuż jezdni projektowane są ciągi piesze zlokalizowane częściowo przy jezdni, częściowo oddzielone od jezdni pasem zieleni. Parametry techniczne projektowanego odcinka drogowego: -Kategoria obiektu budowlanego: XXV -Klasa drogi - L -Prędkość projektowa: 30 km/h -Szerokość jezdni: 5,0m -Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% jednostronne Trasę w planie dostosowano do istniejącej jezdni z lokalnymi korektami (poszerzenia, zmiana szerokości jezdni na łukach poziomych). Trasa w planie składa się z odcinków prostych wyokrąglonych na załamaniach łukami poziomymi. Szczegółowy wykaz elementów trasy oraz współrzędnych punktów głównych załączono do projektu. Łączna długość projektowanej trasy w planie: 360,36 m. Na włączeniu do drogi powiatowej dokonano korekty trasy wraz z wprowadzeniem wyspy kanalizującej ruch. Profil podłużny odcinka objętego opracowaniem zaprojektowano przy założeniu właściwego odwodnienia i dostosowania do przyległych zjazdów i ukształtowania terenu. Założenia ogólne przy projektowaniu profilu podłużnego: -zapewnienie spadków podłużnych i porzecznych pozwalających na właściwe odwodnienie odcinka -dostosowania wysokościowego do istniejących zjazdów -dowiązania wysokościowego do jezdni istniejącej w obrębie skomunikowania z istniejącymi nawierzchniami dróg -dostosowanie do istniejącego ukształtowania terenu -uwzględniając przebieg istniejącej jezdni (z odchyleniami w stosunku do stanu istniejącego w celu uzyskania spadków umożliwiających właściwe odwodnienie drogi, płynności przebiegu drogi i wzmocnienie konstrukcji) Szerokości jezdni wynosi 5,0 m z poszerzeniem na łukach poziomych. Spadki poprzeczne jezdni określono jako jednostronne o wartości pochylenia 2% w celu zapewnienia właściwego odwodnienia. Na włączeniu projektowanej jezdni do istniejących jezdni spadek poprzeczny należy dopasować do spadku poprzecznego jezdni drogi istniejącej - przy drodze powiatowej do jej spadku podłużnego, który również poddano korekcie ze względu na zmianę geometrii skrzyżowania. Szerokość chodników wynosi 2,0 m - bezpośrednio przy jezdni, 1,5 m w przypadku oddzielenia ich pasem zieleni. Szerokości poboczy wynosi 0,75 m. Grupę nośności podłoża zaliczono do kategorii G3. Planuje się wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy profilowej i ścieralnej z betonu asfaltowego po uprzednim wykonaniu lokalnego frezowania istniejącej nawierzchni. W miejscach, gdzie projektowana jezdnia ma większą szerokość niż jezdnia istniejąca projektuje się wykonanie poszerzenia. W celu właściwego odwodnienia jezdni i zachowania odpowiednich spadków podłużnych w km od 0+263,30 do 0+292,30 projektuje się usunięcie istniejącej warstwy bitumicznej oraz wykonanie profilowania kruszywem pod warstwy bitumiczne . Przyjęto następującą konstrukcję dla poszerzenia jezdni: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, wg WT2 - gr. 4 cm; -warstwa profilowa z betonu asfaltowego AC11W, wg WT2 - gr. min. 4 cm układana na całej szerokości jezdni łącznie z wzmocnieniem; -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, gr. 4 cm; -warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3, 0/31,5 mm, wg WT4 - gr. 20 cm; -warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 22 cm; -grunt rodzimy zagęszczony; Na połączeniu wzmocnienia jezdni z poszerzeniem należy zastosować geosiatkę z włókien szklanych wstępnie przesączoną asfaltem. Przyjęto następującą konstrukcję dla wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, wg WT2 - gr. 4 cm -warstwa profilowa z betonu asfaltowego AC11W, gr. min 4 cm -istniejąca konstrukcja jezdni lokalnie po frezowaniu Przyjęto następującą konstrukcję dla jezdni w km 0+263,30 - 0+292,30: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, wg WT2 - gr. 4 cm; -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, wg WT2 - gr. 4 cm; -warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W, gr. 4 cm; -warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3, 0/31,5 mm wg WT4 - gr. min. 10 cm; -istniejąca konstrukcja jezdni po usunięciu warstwy bitumicznej; -grunt rodzimy zagęszczony; Przyjęto następującą konstrukcję dla nawierzchni chodników: -warstwa ścieralna z betonowej kostki drogowej, gr. 6 cm; -warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 10 cm; -grunt rodzimy zagęszczony; Warstwę ścieralną wykonać częściowo z kostki z odzysku (do wykorzystania przewiduje się 80% istniejącej kostki betonowej drogowej szarej) Przyjęto następującą konstrukcję dla nawierzchni chodników na podbudowie: - warstwa ścieralna z betonowej kostki drogowej, gr. 8 cm; - podbudowa z betonu C8/10, gr. 15 cm; - warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 15 cm; - grunt rodzimy zagęszczony; Przyjęto następującą konstrukcję dla nawierzchni zjazdów o nawierzchni z kostki: - warstwa ścieralna z betonowej kostki drogowej, gr. 8 cm; - podbudowa z betonu C8/10, gr. 15 cm; - warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 15 cm; - grunt rodzimy zagęszczony; Przyjęto następującą konstrukcję dla nawierzchni zjazdów o nawierzchni bitumicznej: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm wg WT2; -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 4 cm; -podbudowa z kruszywa łamanego C90/3, 0/31,5 mm, wg WT4 - gr. 20 cm; -warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2, wg WT5 - gr. 15 cm; -grunt rodzimy zagęszczony; Przyjęto następującą konstrukcję dla wyspy na skrzyżowaniu: -warstwa ścieralna z kostki kamiennej 8/11 cm; -podsypka z miału granitowego 0,75-2mm, gr. 5 cm; -podbudowa z betonu C8/10, gr. 15 cm; -warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 15 cm; -grunt rodzimy zagęszczony; Jako obramowanie jezdni z przylegającym chodnikiem należy wykonać krawężnik 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15 wystający na 12 cm ponad jezdnię. Lokalnie, w celu zapewnienia odpowiedniego odwodnienia jezdni należy zamontować krawężnik 15x22 cm wystający na 3 cm ponad krawędź jezdni. Jako obramowanie ciągów pieszych przewidziano wykonanie obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem. Zjazdy z kostki betonowej należy zakończyć opornikiem 12x25 na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15. Na połączeniu zjazdów z jezdnią, należy zamontować krawężnik 15x22 cm wystający na 3 cm ponad krawędź jezdni. Jako obramowanie należy wykonać oporniki 12x25 na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15. Jako obramowanie wyspy kanalizującej projektuje się wykonanie krawężnika kamiennego 25/15x30 cm, w miejscu przekraczania wyspy - opornik kamienny 15x30 cm. Roboty ziemne obejmują wykonanie wykopów dla wykonania poszerzeń jezdni i zjazdów, poboczy oraz muld i rowów odwadniających a także usunięcie warstwy ziemi urodzajnej oraz wykonanie humusowania. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń. Roboty ziemne wykonać zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi. Warunki gruntowo - wodne. Na podstawie wykonanych badań geotechnicznych podłoża gruntowego oraz przekopów kontrolnych podłoże gruntowe zakwalifikowano jako G3. Powyższe założenia ustalono na podstawie wykonanych badań w wybranych losowo punktach. W przypadku natrafienia na etapie realizacji na lokalnie występujące warunki odmienne od założonych do projektowania należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża i podbudowy oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji. Na odcinku bez obramowań jezdni odwodnienie przewidziano jako powierzchniowe do przyległych rowów i muld odwadniających za pomocą odpowiedniego ukształtowania pochyleń podłużnych i poprzecznym (zgodnie z profilem podłużnym). Rowy i muldy należy wykonać wraz z wykonaniem humusowania - w zależności od szerokości pasa drogowego - o głębokości od 0.3 m do 0,5 m, o pochyleniu skarp 1:1,5. W celu właściwego odpływu wody do wykonanych rowów projektuje się wykonanie obramowania jezdni krawężnikiem 15x22 z umocnieniem odpływów narzutem kamiennym. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe obejmują: -lokalne frezowanie istniejącej konstrukcji jezdni, -lokalne usunięcie warstwy bitumicznej jezdni, -rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdów, -rozbiórkę istniejących chodników (wykorzystanie 80% betonowej kostki drogowej szarej) -rozbiórkę istniejących obramowań jezdni oraz chodników, -usunięcie warstwy ziemi urodzajnej. Gruz z rozbiórek i materiały nie nadające się do ponownego wykorzystanie Wykonawca wywiezie na własne składowisko oraz zapewni ich utylizację. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z załączonymi do projektu wszelkimi uzgodnieniami i naniesieniami gestorów urządzeń oraz uwzględnieniem zawartych w nich uwag dotyczących prowadzenia prac w rejonie urządzeń oraz warunków zabezpieczenia infrastruktury. Prace wykonać według obowiązujących norm i przepisów oraz zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. W przypadku natrafienia na nieokreślone uzbrojenie należy powiadomić odpowiednich gestorów. W przypadku występowania w terenie urządzeń infrastruktury podziemnej niewidocznych podczas opracowania projektu, należy przeprowadzić ich regulację w celu dostosowania do projektowanych nawierzchni. Należy powiadomić gestorów urządzeń podziemnych o terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz stosować się do uwag zawartych w uzgodnieniach. Roboty budowlane w obrębie urządzeń obcych należy w miarę możliwości wykonywać ręcznie oraz z należytą ostrożnością. 2.Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a)Projekt budowlano - wykonawczy /Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piaski/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36 b)Projekt stałej organizacji ruchu /Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piaski/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36 c)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru /Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piaski/ opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36 3.Wytyczne dla oferenta: a)Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlano - wykonawczy, projekt stałej organizacji ruchu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi. b)W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c)Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d)Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego na odcinku prowadzonych prac. e)Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców i użytkowników o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń i obwieszczeń. f)Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. Należy pisemnie powiadomić gestorów o terminach rozpoczęcia prac zgodnie z warunkami uzgodnień. g)Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia kosztorysu powykonawczego, w którym będzie należało wyodrębnić wartości oraz ilości robót wykonanych na odcinkach od km 0+000 do km 0+290 oraz odrębnie od km 0+290 do km 0+360,36 zgodnie z dokumentacją techniczną. h)Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Spółka z o.o., ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471079,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 343873,38

  • Oferta z najniższą ceną: 343873,38 / Oferta z najwyższą ceną: 413490,98

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.