Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Warszawa: Zatrudnienie na umowe zlecenie osób zarządzajacych Projektem Szansa na przedszkole
Numer ogłoszenia: 152923 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Rozwijania Aktywności Dzieci SZANSA - Oddział Terenowy Warszawa - Ochota , ul. Grójecka 79, 02-094 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8243702, faks 022 8243702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szansa.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie na umowe zlecenie osób zarządzajacych Projektem Szansa na przedszkole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie na umowę zlecenie osób wykonujacych zadania zwiazane z zarządzaniem Projektem Szansa na przedszkole: Zadanie nr 1 Asystent Kierownika Projektu Zadanie nr 2 Koordynator Kampanii informacyjno-Promocyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: - dysponują osobą -sami osobiście posiadają następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe: Zadanie I: Asystent Kierownika Projektu a) wykształcenie wyższe b) posiadają doświadczenie i znajomość specyfiki pracy w organizacji pozarządowej, pracy w obszarze polityki społecznej, d) umiejętność obsługi komputera w tym programów Word, Excel, e) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych, f) nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, Zadanie II: Koordynator Kampanii Informacyjno-Promocyjnej: a) wykształcenie wyższe, b) ukończone studia podyplomowe w zakresie np. pozyskiwania lub rozliczania lub zarządzania funduszami strukturalnymi UE, c) odbyte kursy lub szkolenia potwierdzające znajomość tematyki partnerstwa lokalnego (wymagane co najmniej jedno szkolenie/kurs ), c) doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z EFS (co najmniej 1 projekt), na stanowisku Kierownika-Asystenta-Zastępcy Kierownika lub Koordynatora Projektu, d) umiejętność obsługi komputera w tym programów MS Office, e) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych, f) nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz Oferta z wykorzystaniem wzoru- Załączniki Nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- dokument dołącza Wykonawca /nie dotyczy osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej/; 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - z podaniem zakresu wykonywanych w ramach usługi czynności, terminu realizacji, nazwę i adres zleceniodawcy, wartość usługi. Wymagana minimum jedna usługa - dotyczy zadania nr 2. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o realizację zadania nr 1 załącznika nie wypełniają. 6. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ; 7. Oświadczenie Wykonawcy o niekaralności - Załącznik nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szansa.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Terenowy TRAD Szansa ul. Grójecka 79 Warszawa I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Oddział Terenowy TRAD Szansa ul. Grójecka 79 Warszawa I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szansa na przedszkole współfinansowany ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asystent Kierownika Projektu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań zwizanych z realizacją Projektu Szansa na przedszkole w zespole zarzadzającym na stanowisku Asystenta Kierownika projektu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koordynator Kampanii Informacyjno-Promocyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań zwiazanych z realizacją Projektu Szansa na przedszkole w zespole zarządzajacym na stanowisku Koordynatora Kampanii informacyjno-promocyjnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.