eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzZakup i dostawa pojazdu specjalistycznego- hakowca służącego do odbioru odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Sandomierz: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego- hakowca służącego do odbioru odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 152798 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8322844, fax 015 8322876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@pgkim.nazwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spólka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego- hakowca służącego do odbioru odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego hakowca do odbioru nieczystości komunalnych , rok produkcji 2007 , o następującej charakterystyce : Podwozie 1. Typ podwozia 4 x 2 2. Ciężar całkowity 16 ton 3. Moc silnika minimum 240 kM Euro 4 4. Rozstaw osi 3800 - 3900 mm 5. Kabina dzienna w kolorze pomarańczowym RAL 2000 z dodatkowym fotelem pasażera 6. Opony 7 szt. R - 22,5 7. Hamulce tarczowe 8. Sprzęg do przyczepy 9. Gniazda do oświetlenia, podłączenia układu hamulcowego przyczepy 10. Kolo zapasowe z boku pojazdu 11. Szyba w tylnej ścianie kabiny od kierowcy 12. Zawieszenie przód, tył na resorach parabolicznych wzmocnionych 13. Tylna belka najazdowa 14. Tylny zwis do 1100 mm 15. Nośność przedniego zawieszenia do 6300 kg 16. Nośność tylnego zawieszenia do 10 900 kg 17. Przystawka odbioru mocy 18. Miernik zużycia paliwa 19. Lampa sygnalizacyjna na dachu kabiny pojazdu z osłoną siatkową 20. Klosze lamp tylnich z osłoną siatkową 21. Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, klin pod kola, gaśnica 22. Blokada mechanizmu różnicowego 23. Skrzynia biegów manualna 24. Wywietrznik dachowy 25. Dodatkowe światło z tyłu kabiny ( szperacz) 26. Możliwość zainstalowania przez Zamawiającego urządzeń rejestrujących GPS i sond paliwa bez utraty warunków gwarancji. 27. Reklama na kabinie pojazdu zostanie uzgodniona z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. 28. Stacjonarny serwis dla podwozia w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego, należy podać nazwę adres i telefon URZĄDZENIE HAKOWE DO KONTENERÓW KP - 7 1. Nominalna moc załadunkowa 8 ton 2. Hydrauliczna blokada kontenera 3. Wysokość haka 1 200 mm 4. Sterowanie z wewnątrz i z zewnątrz pojazdu 5. Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera 6. Dokumentacja do rejestracji UDT

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 - Ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2006r Nr.164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz spełniający wymogi zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów ( spełnia - niespełnia ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art.22 ust. 1pkt. 1,2,3,4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych /załącznik nr. 2/ .2 Następujące dokumenty : 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4)Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5) Świadectwo homologacji na kompletny pojazd ważne na dzień składania ofert, kopię należy dołączyć do oferty 6) Wykonawca załączy do oferty charakterystykę przedmiotu zamówienia z podaniem m.in. marki i typu oferowanego pojazdu. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - podmioty gospodarcze własne i zależne - ogłoszenia o przetargach

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM sp. z o.o Sandomierz ul. Przemysłowa 12 pok. nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PGKiM sp. z o.o. Sandomierz ul. Przemysłowa 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.