eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Poprawa infrastruktury technicznej na terenie Gminy Rogowo poprzez przebudowę istniejącej sieci kanalizacji ściekowej w miejscowościach Złotniki i Grochowiska Szlacheckie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Rogowo: Poprawa infrastruktury technicznej na terenie Gminy Rogowo poprzez przebudowę istniejącej sieci kanalizacji ściekowej w miejscowościach Złotniki i Grochowiska Szlacheckie.
Numer ogłoszenia: 152740 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Rogowie , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024053, faks 052 3024275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury technicznej na terenie Gminy Rogowo poprzez przebudowę istniejącej sieci kanalizacji ściekowej w miejscowościach Złotniki i Grochowiska Szlacheckie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej sieci kanalizacji ściekowej w Złotnikach i Grochowiskach Szlacheckich o łącznej długości 2 320 mb O 200 mm PCV oraz O 160 mm 61 sztuk przyłączy o długości 368 mb. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: przewodów kanalizacji grawitacyjnej PCV O 200mm i przyłącza z rur PCV O 160 mm w tym: w miejscowości Złotniki należy; - wykonać sieć kanalizacyjną o długości 1 648 mb O 200 mm, typu ciężkiego (klasa S: SN 8 SDR 34) ze ścianką litą, - wykonać przyłącza kanalizacyjne w ilości 35 sztuk o długości 206 mb O 160 mm - przejścia pod przeszkodami wykonać w rurze osłonowej stalowej łączna długość rur O 356/8- 80,0 mb, w miejscowości Grochowiska Szlacheckie należy; - wykonać sieć kanalizacyjną o długości 672,0 mb O 200 mm, typu ciężkiego (klasa S: SN 8 SDR 34) ze ścianką litą, - wykonać przyłącza kanalizacyjne w ilości 26 sztuk długości 162 mb O 160 mm, - przejścia pod przeszkodami wykonać w rurze osłonowej stalowej łączna długość 35,0 mb, w tym: - O 356/8 -28,0 mb, - O 323/8 - 7,0 mb. Szczególną uwagę należy zwrócić przy prowadzeniu robót w miejscach skrzyżowań sieci kanalizacyjnej z innymi sieciami - w miejscach tych roboty należy prowadzić ręcznie. Miejscowość Złotniki i Grochowiska Szlacheckie są o zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej. Ze względu na aktualizację przedmiarów robót, stanowiących integralna część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy przygotowywaniu oferty Wykonawcy winni sugerować się tym przedmiarem ponieważ długości sieci kanalizacyjnej podane w projektach budowlano - wykonawczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych różnią się od długości zawartych w aktualnym przedmiarach. WAŻNE: Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w swojej ofercie wykonanie: - geodezyjnego wytyczenia obiektów w terenie, - wykonania w 3 (trzech) egz. powykonawczej inwentaryzacji wybudowanej sieci kanalizacyjnej wraz przyłączami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlano wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót dostępnych na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl/ . Dokumentacja geotechniczna dostępna w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: Nr 62 8159 0003 2003 0300 0550 0002 BS Strzelno O/Rogowo z dopiskiem Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji ściekowej w miejscowości Złotniki i Grochowiska Szlacheckie. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawców wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć kopię przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust 3 w pkt 2-5 zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11, a do oferty dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z przepisami.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, załącznik nr 2 tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej 2 (dwóch) podobnych robót budowlanych do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznaje się roboty o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia. Wartość wykazanych robót budowlanych (jednej) w ww. okresie winna odpowiadać co najmniej cenie składanej w ofercie przez Wykonawcę - załącznik nr 4, 3) wykażą się niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia narzędziami i urządzeniami, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (np. środki transportu, koparki, szalunki, zestawy igłofiltrowe itp.)- załącznik nr 5, 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej oraz należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 6, 5) przedłożą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 7) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 2. 3) Parafowana każda strona formularza umowy - załącznik nr 3. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji. 9) Warunki gwarancji i usług gwarancyjnych - załącznik nr 8. 10) Oświadczenie dotyczące, że Wykonawca zapoznał się z projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją geotechniczną. 11) Dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 4 do pkt 7 specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 2, 8, 9, 10, 11 mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo, ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo SEKRETARIAT - pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.