Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Wojciechowice: Remont drogi gminnej nr 004540T Bidziny SHR ( do trylinki ) w km od 0+000 do 1+267 szer. jezdni 4,5 m
Numer ogłoszenia: 15272 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechowice , Wojciechowice 50, 27-532 Wojciechowice, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8614023, faks 015 8614023.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 004540T Bidziny SHR ( do trylinki ) w km od 0+000 do 1+267 szer. jezdni 4,5 m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej nr 004540T Bidziny SHR( do trylinki) w km 0+000 do 1+267 o długości 1267 mb i szerokości jezdni 4,5m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: zł. 3 200,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie w terminie ważnej oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców ,którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-3 i 8 -9 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa powołana przez zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie ,posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie od właściwej izby samorządu zawodowego; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 5) wykaz co najmniej 3 wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie; 6)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane; 7) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9) Sprawozdania finansowego albo jego części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części , a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiąązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 10 )wykazu niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca; 11) formularz ofertowy wraz z oświadczeniem 12) kosztorys ofertowy; 13) dokument potwierdzający wpłatę wadium; 14) zatwierdzony projekt umowy 15) harmonogram rzeczowo - finansowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wojciechowice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojciechowice 27-532 Wojciechowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 09:00, miejsce: : sekretariat Urzędu Gminy w Wojciechowicach pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.03.2009.
INNE PRZETARGI WOJCIECHOWICE
więcej: przetargi WOJCIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1510 K Berest - Mochnaczka Wyżna
- Remont drogi gminnej 601996K w km od 0+003,00 do km 0+787,00 w miejscowości Wielmoża, Gmina Sułoszowa
- Utworzenie Miejsca Przyjaznego Kajakarzom i Kamperom w ramach zadania pod nazwą: "Pisa - Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej".
- Przebudowa ul. Batalionów Chłopskich w Krośnie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1675K Jabłonka - Lipnica Mała w m. Lipnica Mała
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasu i podjazdów dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.