Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Motycz: REMONT OBIEKTÓW SZKOLNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ w MOTYCZU
Numer ogłoszenia: 152712 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, fax 081 5031082.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT OBIEKTÓW SZKOLNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ w MOTYCZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych budynku szkoły podstawowej w miejscowości Motycz, m.in. wymiana pokrycia dachu, remont posadzek, tynków, malowanie wewnętrzne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8000,00/ osiem tysięcy zł/. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. uprawnienia budowlane kierownika budowy specjalności konstrukcyjno-budowlanej 5. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczące ubezpieczenia kierownika budowy 6. wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, dokumentujący wykonanie co najmniej:a) 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych budynków 7. polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY KONOPNICA Kozubszczyzna 127 A 21-030 Motycz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, 21-030 Motycz , pokój nr 9,Ipiętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Modernizacja wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Dębicy mieszczącego się przy ul. Ratuszowej 2
- "Prace restauratorskie i roboty budowlane dawnego Magistratu, obecnej biblioteki w Ostrorogu"
- Wykonanie remontu dwóch lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno - biurowego oraz rozbudowa o budynek garażowo - magazynowy na potrzeby OSP Łochów Fabryczna i Urzędu Gminy w Łochowie
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystyki, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Krakowskiej 16A".
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.