Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Warszawa: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego o nowe punkty kamerowe oraz budowa światłowodowej sieci teleinformatycznej Urzędu m.st. Warszawa
Numer ogłoszenia: 152637 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu, ul. Bracka 18/15, 00-028 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8270277 w. 120, fax 0-22 8275331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego o nowe punkty kamerowe oraz budowa światłowodowej sieci teleinformatycznej Urzędu m.st. Warszawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) rozbudowa - wykonana (pod klucz) - istniejącego systemu monitoringu wizyjnego obejmująca zaprojektowanie, dostawę urządzeń i materiałów, budowę torów transmisyjnych, budowę kabli światłowodowych oraz montaż i uruchomienie rozbudowanego systemu monitoringu m.st. Warszawy kompatybilnego z zainstalowanymi w istniejącym systemie urządzeniami, zgodnie z uznanymi standardami w dziedzinie łączności, informatyki i telekomunikacji. b) zaprojektowanie, dostawa urządzeń i materiałów i budowa kabli światłowodowych zgodnie z uznanymi standardami w dziedzinie łączności, informatyki i telekomunikacji, łączącą wszystkie wskazane lokalizacje obiektów miejskich, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 6. Przy realizacji zamówienia Wykonawca wykorzysta (tam gdzie jest to możliwe) istniejące wolne lub nadmiarowe włókna światłowodowe systemu monitoringu wizyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 31.35.00.00 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania Kod CPV wg słownika 2008: 31.35.00.00 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 233 606,55 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali prace odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: a. minimum 2 systemy monitoringu wizyjnego miast o wartości min. 2 mln. zł każdy, b. minimum 1 zamówienie polegające na budowie min. 50 km sieci światłowodowej w terenach miejskich, łącznie z budową kanalizacji teletechnicznej; 4. dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponuje co najmniej: a. jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika projektu, posiadającą certyfikat w zakresie zarządzania projektami IPMA poziom C lub równoważny oraz posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną w zakresie wymaganym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; b. trzema osobami, które pełnić będą funkcje projektantów, posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do wykonywania projektów budowlanych w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną w zakresie wymaganym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; c. jedną osobą, która pełnić będzie funkcje projektanta, posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do wykonywania projektów budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych w zakresie wymaganym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; d. dwoma osobami, które pełnić będą funkcje kierowników robót posiadające określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną w zakresie wymaganym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; e. jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie wymaganym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; f. czterema osobami, które pełnić będą funkcję instalatorów, posiadającymi autoryzację producenta oferowanym kamer oraz posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia; 5. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada na rachunku bankowym lub rachunku kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub dysponuje zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15 mln zł; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 mln zł. 6. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz. b) dokumentów wymienionych w pkt 13.2. specyfikacji, c) koncepcji realizacji zamówienia uwzględniającą opis przedmiotu zamówienia zawarty w części II niniejszej specyfikacji oraz: - oświadczenie o spełnieniu wszystkich parametrów technicznych i funkcjonalnych systemu monitoringu określonych w SIWZ, - opis koncepcji systemu wraz ze schematami funkcjonalnymi i organizacyjnymi, - wykaz urządzeń przewidzianych do zainstalowania w systemie (producent, typ, model, wyposażenie) ze wskazaniem parametrów, które określono w SIWZ, - karty katalogowe urządzeń przewidzianych do zainstalowania, - określenie możliwości rozbudowy zainstalowanych urządzeń [krosownic wizyjnych, rejestratorów cyfrowych i analogowych (multipleksery) i innych urządzeń/systemów], których rozbudowa (lub wymiana) będzie konieczna w celu podłączenia nowo zainstalowanych kamer, zwiększenia funkcjonalności SAD, rozszerzenia systemów rejestracji, - wewnętrzną strukturę systemu, - schemat sieci (wyprostowany i fizyczny) światłowodowej łączącej obiekty miejskie - schemat sieci (wyprostowany i fizyczny) łączącej nowe punkty kamerowe - proponowane zasady podziału zadania na funkcjonalnie zamknięte etapy i moduły, - zasady integracji - z już działającym systemem - proponowanych rozwiązań organizacyjnych, funkcjonalnych i technicznych, - zasady zarządzania systemem, - zasady i sposób wykorzystania istniejącej u Zamawiającego infrastruktury telekomunikacyjnej urządzeń oraz źródeł zasilania, - określenie przyjętych rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemu. - sposób wyliczenia pojemności macierzy/dysków wraz z wymaganą redundancją, d) wyceny przedmiotu zamówienia opracowanej zgodnie z zasadami ujętymi w części IV pkt. 22 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym kosztorysy wykonane metodą szczegółową odrębnie dla każdego etapu. W ramach każdego a etapów należy wyodrębnić kosztorysy e) wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia uwzględniającego elementy i fakturowanie robót w sposób umożliwiający Zamawiającemu odbiór elementu/etapu stanowiącego pewną funkcjonalnie zamkniętą całość inwestycji objętej postępowaniem, a także wyszczególnienie robót przewidzianych do wykonania siłami własnymi, jak również przez poszczególnych podwykonawców. - Harmonogram musi zawierać maksymalnie 20 etapy realizacji będące podstawą fakturowania. - Ostatni etap, za który zapłata nastąpi po ostatecznym odbiorze całego zadania objętego niniejszym postępowaniem, nie może mieć mniejszej wartości niż 10% ogólnej wartości zamówienia. - Siedem etapów ma stanowić rozbudowa CN z podległymi im CO i działającymi wszystkimi punktami kamerowymi (budowa PK, sieci transmisyjnej i światłowodowej wraz z dokumentacją)- finansowane przez ZOSM - Siedem etapów ma stanowić budowa sieci światłowodowej łączącej wszystkie wskazane lokalizacje obiektów miejskich na terenie obejmującym obszar działania CN wraz z dokumentacją - finansowane przez BIiPI UM - Pozostałe etapy to: zakres prac w ZOSM, KSP, rozbudowa systemu infokorki, doposażenie CN/CO (klimatyzatory, rejestratory itp.) - finansowane przez ZOSM oraz budowa instalacji wewnątrz OM wraz z dokumentacją - finansowane przez BIiPI UM, - Tam gdzie występuje kabel światłowodowy wspólny dla budowy sieci światłowodowej łączącej obiekty miejskie oraz budowy nowych punktów kamerowych - rozliczenie w stosunku: 60% - finansowane przez BIiPI 40% - finansowane przez ZOSM - Gdyby wystąpiła konieczność wymiany istniejącego kabla w związku z podłączaniem obiektów miejskich - finansowane przez BIiPI. f) projektu umowy wraz z załącznikami: warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wzór wykazu składników majątkowych powstałych w wyniku realizacji zadania inwestycyjnego, parafowane na każdej stronie i na ostatniej stronie podpisane jak oferta. g) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów przy realizacji zamówienia - pisemnego oświadczenia każdego podwykonawcy o gotowości współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla Wykonawcy. h) informacji określonej w pkt 22.3. siwz w przypadku zastosowania przez Wykonawcę innej niż podstawowa stawka podatku od towarów i usług. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 okt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzający wykonanie: 1. minimum 2 systemów monitoringu wizyjnego ulic o wartości min. 2 mln. zł każdy, 2. minimum 1 zamówienia polegającego na budowie min. 50 km sieci światłowodowej w terenach miejskich, łącznie z budową kanalizacji teletechnicznej; - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. g) dokumenty potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 lit. f) zostały wykonane należycie (np. referencje); h) uprawnienia osób wymienionych w III.2.4. lit. a), b), c), d), e), f) które będą nadzorować wykonywanie robót, potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia; i) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób wymienionych w pkt III.2.4. lit. a), b), c), d), e) j) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub dysponowanie zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15 mln zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 mln zł. l) dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu ul. Bracka 18 lok.15, , 00-028 Warszawa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu ul. Bracka 18 lok.15, , 00-028 Warszawa- sekretariat - pokój 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
więcej: Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





