eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaOrganizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Miasto ¦widnica

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-04-17

¦widnica: Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Miasto ¦widnica
Numer og³oszenia: 152634 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Miasto ¦widnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na organizacji i prowadzeniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Miasto ¦widnica wraz z zagospodarowaniem zebranych w w/w punkcie odpadów. Kod CPV: 90511200-4 Us³ugi gromadzenia odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych; 90513100-7 Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych; 90514000-3 Us³ugi recyklingu odpadów; 90533000-2 Us³ugi gospodarki odpadami. V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Gromadzenia Odpadów Komunalnych w granicach Gminy Miasto ¦widnica, na terenie nieruchomo¶ci bêd±cej w³asno¶ci± Wykonawcy, b±d¼ bêd±cej w jego u¿ytkowaniu. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwany w dalszej czê¶ci PSZOK, bêdzie miejscem zbiórki i czasowego magazynowania odpadów selektywnie zebranych, zawartych we frakcji odpadów komunalnych, dostarczanych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci objêtych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. Odpady zebrane w PSZOK bêd± przekazywane do podmiotów uprawnionych do odzysku, recyklingu b±d¼ unieszkodliwienia. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany przez 24 miesi±ce pocz±wszy od dnia 01 lipca 2013r. 1. Rodzaje i przewidywane ilo¶ci odpadów zbieranych w PSZOK Zamawiaj±cy wymaga, aby, w PSZOK by³y zbierane nastêpuj±ce rodzaje odpadów, zgodnie z zapisami: - uchwa³y nr XIX/232/12 Rady Miejskiej w ¦widnicy z dnia 20 sierpnia 2012r. w sprawie regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Miasto ¦widnica (DZ.U. z 2012r. poz. 3797), - uchwa³y nr XXI/253/12 Rady Miejskiej w ¦widnicy z dnia 25 pa¼dziernika 2012r. zmieniaj±cej uchwa³ê w sprawie regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Miasto ¦widnica, - uchwa³y nr XIX/230/12 Rady miejskiej ¦widnicy z dnia 20 sierpnia 2012r. w sprawie szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczon± przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci op³atê za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012r. poz. 3793), - uchwa³y nr XXI/254/12 Rady Miejskiej w ¦widnicy zmieniaj±cej uchwa³ê w sprawie szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczon± przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci op³atê za gospodarowanie odpadami komunalnymi( Dz.U. z 2012r. poz. 3794): 1) zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny 2) zu¿yte baterie i akumulatory, 3) odpady budowlane i rozbiórkowe, 4) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 5) zu¿yte opony, 6) chemikalia, w tym opakowania po chemikaliach, 7) odpady zielone, 8) odpady ulegaj±ce biodegradacji inne ni¿ zielone, w tym odzie¿ i tekstylia, 9) inne odpady niebezpieczne powstaj±ce w gospodarstwach domowych, 10)papier i tektura, 11)metal, 12)tworzywa sztuczne, 13)szk³o i opakowania ze szk³a, 14)opakowania wielomateria³owe, 15)opakowania ulegaj±ce biodegradacji. Kody odpadów zbieranych w PSZOK zawiera za³±cznik nr 1 do SIWZ. Szacowana ilo¶æ poszczególnych rodzajów odpadów zosta³a wyliczona na podstawie wytycznych wynikaj±cych z Krajowego Planu Gospodarki Odpadami 2014 (KPGO 2014) oraz Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, a tak¿e prognozowanej ilo¶ci odpadów komunalnych wytworzonych na terenie Gminy Miasto ¦widnica przy za³o¿eniu prognozowanej ilo¶ci mieszkañców: - prognozowana liczba mieszkañców ¦widnicy wg GUS w 2013r. - 57 578 osób - szacowana ilo¶æ wytworzonych odpadów komunalnych - 23 549,40 Mg. Zamawiaj±cy szacuje, ¿e w PSZOK w ci±gu roku zebrane zostan± odpady w ilo¶ciach przedstawionych w Tabeli nr 1. Tab.1. Szacowana ilo¶æ poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych zebranych w PSZOK Lp. Rodzaj odbieranej frakcji odpadów Przewidywany strumieñ trafiaj±cy do PSZOK [Mg] 1 2 3 1 zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny 16,0 2 zu¿yte baterie i akumulatory 1,0 3 odpady budowlane i rozbiórkowe 600,0 4 meble i inne odpady wielkogabarytowe, 60,0 5 zu¿yte opony,8,0 6 chemikalia, w tym opakowania po chemikaliach, 5,0 7 odpady zielone, 500,0 8 odpady ulegaj±ce biodegradacji inne ni¿ zielone, w tym odzie¿ i tekstylia i opakowania ulegaj±ce biodegradacji 50,0 9 inne odpady niebezpieczne powstaj±ce w gospodarstwach domowych, 2,0 10 papier i tektura, 100,0 11 metal, 5,0 12 tworzywa sztuczne, 100,0 13 szk³o i opakowania ze szk³a, 200,0 14 opakowania wielomateria³owe 50,0 Razem: 1.697,00 Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w trakcie realizacji us³ugi mo¿liwe s± wiêc zmiany ilo¶ci odpadów przyjmowanych do PSZOK. Zmiany te mog± dotyczyæ zarówno zmniejszenia, jak i zwiêkszenia ilo¶ci odpadów. Zmiany te nie bêd± wp³ywa³y na wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, chyba ¿e masa odpadów wzro¶nie lub zmniejszy siê o 10 % w stosunku do szacowanej ilo¶ci odpadów podanej w niniejszej SIWZ. 2. Sposoby postêpowania z odpadami zgromadzonymi w PSZOK. Odpady nale¿y gromadziæ selektywnie w przygotowanych do tego celu pojemnikach i boksach z uwzglêdnieniem wszystkich przepisów stanowi±cych o sposobie magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów. Nastêpnie zgromadzone odpady nale¿y przekazywaæ uprawnionym podmiotom celem poddania ich odzyskowi, recyklingowi b±d¼ unieszkodliwianiu zgodnie z hierarchi± postêpowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21) oraz zgodnie z przepisami: - ustawy prawo ochrony ¶rodowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z pó¼n. zm.), - ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2012r., poz.391 z pó¼n. zm.), - uchwa³y nr XXIV/616/12 Sejmiku Województwa Dolno¶l±skiego z dnia 27 czerwca 2012r., do której za³±cznik stanowi Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami Tab. 2. Szczególne wymagania Zamawiaj±cego w zakresie miejsc zagospodarowania wybranych rodzajów odpadów: Lp. Rodzaj odbieranej frakcji odpadów Miejsca zagospodarowania poszczególnych rodzajów zebranych odpadów 1 2 3 1 zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, zu¿yte baterie i akumulatory Instalacje odzysku zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego, organizacje odzysku 2 odpady budowlane i rozbiórkowe Instalacje i organizacje recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia 3 odpady zielone i odpady biodegradowlane Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych - kompostownia, wskazana w uchwale o wykonaniu WPGO 2012 oraz uchwa³ach zmieniaj±cych 4 papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, szk³o i opakowania ze szk³a, opakowania wielomateria³owe, opakowania ulegaj±ce biodegradacji Instalacje i organizacje recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia Zgromadzone w pojemnikach odpady powinny zostaæ przekazane do odpowiedniej instalacji w takim czasie, aby nie doprowadzaæ do przepe³nienia tych pojemników. Gromadzenie odpadów zielonych i biodegradowalnych nie mo¿e powodowaæ uci±¿liwo¶ci zapachowych i nie mog± one byæ przetrzymywane na terenie PSZOK d³u¿ej ni¿ 7 dni. 3. Opis miejsca lokalizacji PSZOK oraz jego wyposa¿enia. Teren, na którym bêdzie prowadzony PSZOK musi byæ: a) po³o¿ony w miejscu ogólnie dostêpnym dla mieszkañców ¦widnicy; b) o powierzchni minimum 500 m2; c) utwardzony z odprowadzeniem wód deszczowych do kanalizacji; d) ogrodzony, tak aby uniemo¿liwiæ wstêp osobom niepowo³anym; e) o¶wietlony; f) wyposa¿ony w wiaty , pod którymi bêd± ustawione wszystkie pojemniki do zbierania odpadów, w celu ochrony przed bezpo¶rednim dzia³aniem czynników atmosferycznych lub obiekty magazynowe; g) monitorowany w sposób umo¿liwiaj±cy przekaz obrazu na ¿ywo; h) wyposa¿ony w wagê legalizowan± umo¿liwiaj±c± okre¶lenie ilo¶ci przyjmowanych do PSZOK gruzu i innych odpadów budowlanych oraz odpadów zielonych, których przyjmowanie do PSZOK jest limitowane; i) wyposa¿ony w obiekt socjalno-administracyjny z ³±czem telefonicznym; j) oznakowany tablicami lub banerami informacyjnymi przy ka¿dym wej¶ciu i wyj¶ciu z PSZOK, wykonanymi w taki sposób, aby informacje by³y czytelne i zawiera³y dane: - nazwê: Gminny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych .., - godziny i dni otwarcia, - nazwa, adres i numer telefonu Wykonawcy, - logo CZYSTA ¦WIDNICA- za³±cznik nr 2 do SIWZ (minimalna powierzchnia g³ównej tablicy informacyjnej PSZOK to 3,0 m2), w terminie od 1 lipca 2013r. k) wyposa¿ony w tablice z informacj± o lokalizacji pojemników przeznaczonych na poszczególne frakcje odpadów w postaci graficznej planu sytuacyjnego; l) przygotowany w sposób spe³niaj±cy wymogi przeciwpo¿arowe oraz z zachowaniem przepisów bezpieczeñstwa i higieny pracy; m) wyposa¿ony w minimum 4 miejsca parkingowe dla osób przywo¿±cych odpady do PSZOK; PSZOK powinien byæ wyposa¿ony w nastêpuj±ce rodzaje pojemników: Tab. 3. Rodzaje pojemników przeznaczonych na poszczególne rodzaje odpadów odbieranych w PSZOK. Lp. Rodzaj odbieranego odpadu Rodzaj pojemnika przeznaczonego na ten odpad Minimalna ilo¶æ danego rodzaju pojemnika 1 2 3 4 1 Zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny Pojemnik kontenerowy magazynowy zamkniêty lub obiekt magazynowy o kubaturze min. 10 m3 1 2 Zu¿yte baterie Zamkniêty pojemnik na zu¿yte baterie 1 3 Zu¿yte akumulatory Zamkniêty pojemnik na zu¿yte akumulatory 1 4. Odpady budowlane i rozbiórkowe Kontener otwarty typu KP-7 z przeznaczeniem na odpady budowlane typu gruz ceglany i betonowy oraz materia³y ceramiczne 2 Kontener otwarty typu KP-7 z przeznaczeniem na pozosta³e odpady budowlane i rozbiórkowe nie zawieraj±ce substancji i odpadów niebezpiecznych 2 5 Meble i inne odpady wielkogabarytowe Pojemnik kontenerowy magazynowy zamkniêty lub zadaszony boks o kubaturze min. 10 m3 lub obiekt magazynowy 1 6 Zu¿yte opony Kontener otwarty typu KP-7 1 7 Chemikalia, w tym opakowania po chemikaliach Pojemnik odporny na dzia³anie zwi±zków chemicznych 2 8 Odpady zielone Kontener otwarty typu KP-7 1 9 Odpady ulegaj±ce biodegradacji inne ni¿ zielone, Kontener otwarty typu KP-7 1 10 Odpady ulegaj±ce biodegradacji inne ni¿ zielone -odzie¿ i tekstylia Kontener o minimalnej pojemno¶ci 1100l 1 11 Inne odpady niebezpieczne powstaj±ce w gospodarstwach domowych Pojemnik przeznaczony na odpady zawieraj±ce rtêæ i inne substancje niebezpieczne 1 12 Papier i tektura Pojemnik MGB 1100l 1 13 Szk³o i opakowania ze szk³a Pojemnik MGB 1100l 1 14 Tworzywa sztuczne Pojemnik MGB 1100l 1 15 Metal Pojemnik MGB 1100l 1 16 Opakowania wielomateria³owe Pojemnik MGB 1100l 1 Pojemniki powinny byæ oznakowane w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci, jakie odpady nale¿y w nich umieszczaæ, ponadto pojemniki przeznaczone do zbierania papieru i tektury powinny byæ w kolorze niebieskim, pojemniki przeznaczone do zbierania szk³a i opakowañ ze szk³a powinny byæ w kolorze zielonym a pojemniki przeznaczone na zbieranie tworzyw sztucznych powinny byæ w kolorze ¿ó³tym. 4. Opis funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Punkt bêdzie czynny od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach:od 12:00 do godz. 18:00 oraz w sobotê w godzinach od 10:00 do 16:00. W tym czasie na miejscu musi byæ obecny minimum jeden pracownik obs³ugi PSZOK. W ramach prowadzenia PSZOK Wykonawca zobowi±zany jest do: - przyjmowania odpadów od mieszkañców objêtych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi oraz wskazywanie miejsc przeznaczonych do ich gromadzenia; - wydawania formularza przekazania odpadu i nadzór nad prawid³owo¶ci± jego wype³nienia; - wa¿enia odpadów oddawanych przez mieszkañców, które tego wymagaj±, takich jak gruz, inne odpady budowlane, odpady zielone; - prowadzenia ewidencji w³a¶cicieli nieruchomo¶ci dostarczaj±cych odpady, których ilo¶æ lub waga przyjêcia do PSZOK jest limitowana; - prowadzenie statystyki osób oddaj±cych odpady do PSZOK; - prowadzenia ewidencji odpadów przyjmowanych do PSZOK; - prowadzenie ewidencji ilo¶ciowej i rodzajowej odpadów przekazanych do odpowiednich instalacji; - utrzymywania czysto¶ci i porz±dku na terenie PSZOK, poprzez bie¿±ce sprz±tanie terenu oraz w przypadku wyst±pienia opadów ¶niegu - od¶nie¿anie, w przypadku wyst±pienia ¶lisko¶ci - usuwanie jej; - zapewnienia kontaktu telefonicznego z obs³ug± PSZOK w czasie otwarcia - dla wszystkich mieszkañców oraz Zamawiaj±cego, a tak¿e poza godzinami otwarcia PSZOK - dla Zamawiaj±cego; - przekazywania odpadów zgromadzonych w PSZOK do zagospodarowania z minimaln± czêstotliwo¶ci± wskazan± w pkt. 2. Regulamin funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów oraz wzór formularza przekazania odpadu zawiera za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu funkcjonowania PSZOK w trakcie ¶wiadczenia us³ugi przez Wykonawcê, w szczególno¶ci w zakresie: - mo¿liwo¶ci nieodp³atnego przekazywania mebli i innych odpadów wielkogabarytowych osobom potrzebuj±cym, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego; - zmiany maksymalnej jednorazowej ilo¶ci odpadów, których przyjêcie do PSZOK jest limitowane; - rodzaju odpadów komunalnych przyjmowanych do PSZOK; - godzin otwarcia PSZOK, przy czym Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e tygodniowy czas pracy PSZOK nie ulegnie wyd³u¿eniu. 5. Sprawozdawczo¶æ. Zamawiaj±cy wymaga, aby z prowadzonych czynno¶ci w PSZOK sk³adane by³y comiesiêczne sprawozdania. Sprawozdanie miesiêczne powinno zawieraæ nastêpuj±ce informacje: - nazwa i adres podmiotu prowadz±cego PSZOK, - imiê i nazwisko osoby pracuj±cej przy obs³udze PSZOK, - imiê i nazwisko osoby odpowiedzialnej za sporz±dzenie sprawozdania, - nr telefonu kontaktowego do pracownika i osoby odpowiedzialnej, - okres, za który sprawozdanie jest sk³adane, - ewidencja w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, którzy dostarczyli odpady do PSZOK, - ewidencja odpadów przyjêtych do PSZOK z okre¶leniem rodzaju i ilo¶ci przyjêtych odpadu, - informacje o miejscu, sposobie, rodzaju i masie odpadów poddanych poszczególnym sposobom zagospodarowania, Sprawozdanie miesiêczne Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ w terminie do 14 dnia miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu rozliczeniowym. 6. Inne wymagania stawiane wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach realizacji zadania wykonawca przygotowany by³ na przyjêcie we wskazanych przez Zamawiaj±cego terminach zorganizowanych grup osób (dzieci, m³odzie¿y, doros³ych) i prezentacjê funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów oraz udostêpnianie materia³ów informacyjno-edukacyjnych z zakresu gospodarki odpadami przygotowanych i dostarczonych przez Zamawiaj±cego, a niewymagaj±cych potwierdzenia odbioru. VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Okres wykonania zamówienia : od 1 lipca 2013r. do 30 czerwca 2015r..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy w oparciu o art.67 ust.1 pkt 6 ustawy przewiduje, w okresie 24 miesi±ce od podpisania umowy, udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy udzieli takich zamówieñ w przypadku pojawienia siê w okresie trwania umowy zapotrzebowania na us³ugi objête przedmiotem zamówienia ponad zakres bie¿±cego zamówienia.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: XII. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE WADIUM 1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych). 2. Wadium winno zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania oferty, tj. przez 08-05-2013 r. przed godz. 09:00. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z tym, ¿e wadium z³o¿one w: a) pieni±dzu: nale¿y przelaæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku PKO S.A. I Oddzia³ w ¦widnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724; kwota wadium wniesiona przelewem winna znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowo, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania z ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 45 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, - nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie, c) innej ni¿ pieni±dz formie: nale¿y z³o¿yæ w kasie Zamawiaj±cego jako depozyt za potwierdzeniem, przed up³ywem terminu sk³adania oferty. 4. W przypadku z³o¿enia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, dokument gwarancji/porêczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywaæ wszystkie podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 5. Do oferty nale¿y do³±czyæ potwierdzenie realizacji przelewu lub orygina³ z³o¿enia depozytu. 6. Wszystkie formy wadium powinny mieæ okre¶lon± wa¿no¶æ zgodn± z okresem zwi±zania z ofert±, przy czym bieg terminu zwi±zania z ofert± rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem jak w pkt. 10. 8. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 9. Zamawiaj±cy zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • a) posiadaj± zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ w³a¶ciwy ze wzglêdu na miejsce zbierania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 lub w art. 232 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), co najmniej w zakresie odpadów o kodach wymienionych w za³±czniku nr 1 do SIWZ; b) posiadaj± wpis do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. ( Dz. U. z 2013r.,poz. 21) prowadzonego przez Marsza³ka Województwa lub przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez Marsza³ka Województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykona³ lub wykonuje us³ugi odbierania odpadów segregowanych, wielkogabarytowych i przekazywania do miejsca ich zagospodarowania w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 100 Mg ³±cznie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • a)Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±cym potencja³em technicznym: - nieruchomo¶ci±, na którym bêdzie prowadzony Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, spe³niaj±cym wymagania opisane w rozdziale V, pkt.3 lit. a) - e), niniejszej SIWZ; - pojemnikami do gromadzenia odpadów segregowanych o pojemno¶ci 1100l, w okre¶lonej przez Zamawiaj±cego kolorystyce: -pojemniki w kolorze niebieskim na odpady zawieraj±ce frakcje: papier i makulatura - minimum 1 szt., -pojemniki w kolorze ¿ó³tym na odpady zawieraj±ce frakcje: metali, tworzyw sztucznych, opakowania wielomateria³owe, odzie¿ i tekstylia - minimum 1 szt., -pojemniki w kolorze zielonym na odpady zawieraj±ce frakcje: opakowania ze szk³a bia³ego i kolorowego - minimum 1 szt.; - pojemnikiem kontenerowym otwartym, typu KP7 do gromadzenia odpadów budowlanych i remontowych - minimum 4 szt.; - pojemnikiem kontenerowym otwartym, typu KP7 na odpady zielone i odpady ulegaj±ce biodegradacji - minimum 3 szt.; - pojemnikiem na lampy fluorescencyjne - minimum 1szt.; - pojemnikiem na odpady niebezpieczne, chemiczne - minimum 2 szt.; - pojemnikiem na odpady zawieraj±ce rtêæ - minimum 1szt.; - pojemnikiem na zu¿yte baterie - minimum 1 szt.; - pojemnikiem na zu¿yte akumulatory - minimum 1szt.; - pojemnikiem kontenerowym magazynowym zamkniêtym do gromadzenia odpadów zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego - minimum 1szt.; je¶li wykonawca posiada pomieszczenie magazynowe, w którym mo¿liwe jest zbieranie, gromadzenie i przechowywanie zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego nie jest konieczne posiadanie pojemnika temu s³u¿±cego. - pojemnikiem kontenerowym magazynowym zamkniêtym do gromadzenia odpadów wielkogabarytowych, b±d¼ zadaszonym boksem - minimum 1szt.;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: - minimum 1 osob± nadzoru, odpowiedzialn± za w³a¶ciw± jako¶æ ¶wiadczonej us³ugi i sprawozdawczo¶æ, posiadaj±c± co najmniej wykszta³cenie ¶rednie oraz minimum roczne do¶wiadczenie w pracy na stanowisku zwi±zanym z gospodark± odpadami komunalnymi; - minimum 1 osob±, zatrudnion± na stanowisku obs³ugi PSZOK, posiadaj±c± co najmniej wykszta³cenie zawodowe oraz przeszkolon± w zakresie gospodarki odpadami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 100 000,00 z³, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 100 000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± innego podmiotu, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kopia dokumentu potwierdzaj±cego dysponowanie nieruchomo¶ci±, na której bêdzie prowadzony PSZOK. a) parafowany projekt umowy - za³±cznik nr 11 do SIWZ, b) dowód wniesienia wadium, c) wykaz czê¶ci zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 12 do SIWZ, d) pe³nomocnictwo do dzia³ania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

XX. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY 1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, jak w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik Nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 2) wyst±pienia urzêdowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, 3) niezale¿nych od stron zmian organizacyjnych, dotycz±cych osób kluczowych dla realizacji przedmiotu umowy, 4) z powodu si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do odst±pienia od umowy w przypadku: a) zaprzestania dzia³alno¶ci przez Wykonawcê - w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji o zaprzestaniu dzia³alno¶ci, b) nie rozpoczêcia przez Wykonawcê prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania odpadów w ci±gu 3 dni od dnia okre¶lonego w §2 umowy, braku prowadzenia PSZOK bez uzasadnionych przyczyn pomimo wezwania Zamawiaj±cego - po up³ywie 2 dni od dnia wezwania do rozpoczêcia lub kontynuowania us³ugi, c) braku w³a¶ciwej jako¶ci us³ug ¶wiadczonych przez Wykonawcê, tj. niezgodnej ze SIWZ oraz ofert± Wykonawcy, pomimo dwukrotnego wezwania do poprawy jako¶ci us³ug z³o¿onego na pi¶mie przez Zamawiaj±cego - po up³ywie 7 dni od dnia drugiego wezwania do poprawy jako¶ci us³ug. d) braku wa¿nej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, e) innych istotnych okoliczno¶ci, powoduj±cych, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 4. Kary umowne, jakie zap³aci Wykonawca Zamawiaj±cemu: a) za opó¼nienia w uruchomieniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów z dniem 1 lipca 2013r. - w wysoko¶ci 1% wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w §9 ust. 1 za ka¿dy dzieñ zw³oki, b) za odst±pienie od umowy - w wysoko¶ci 10% wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w §9 ust. 1 umowy; c) za nie zapewnienie w ramach ¶wiadczenia us³ugi zadeklarowanej w ofercie wymaganego sprawnego sprzêtu lub pojemników na odpady - w wysoko¶ci 1000,00 z³ - za ka¿d± brakuj±c± jednostkê sprzêtu za dzieñ, d) za nie przestrzeganie czasu otwarcia PSZOK - w wysoko¶ci 1000,0 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek; e) za brak wyposa¿enia terenu PSZOK zgodnie z wymaganiami ujêtymi w SIWZ - 500,00 z³ za ka¿de uchybienie; f) za niedope³nienie innych wymagañ okre¶lonych w §3 ust. 2 umowy - 500,0 z³ za ka¿de uchybienie; g) za nieprawid³owo¶ci zwi±zane z rodzajem lub ilo¶ci± oraz sposobem przyjmowania odpadów do PSZOK - 500,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek; h) za brak czysto¶ci i porz±dku, w³a¶ciwego magazynowania odpadów na terenie PSZOK - 500,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek; i) za postêpowanie ze zgromadzonymi odpadami w sposób niezgodny z rozdzia³em V, pkt 2 SIWZ - 1000,00 z³ za ka¿d± tonê odpadów; j) za nierzetelne prowadzenie ewidencji wskazanych w §3 ust. 3- 100,0 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek. 5. Kary umowne, jakie Zamawiaj±cy Wykonawcy: a) za odst±pienie od umowy z winy Zamawiaj±cego - w wysoko¶ci 5% wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w §9 ust. 1 umowy; b) gdy Zamawiaj±cy nie wywi±zuje siê z obowi±zku zap³aty wynagrodzenia za nale¿ycie wykonan± us³ugê po up³ywie 60 dni od terminu wyznaczonego na zap³atê, pomimo pisemnego wezwania do zap³aty z³o¿onego przez Wykonawcê; c) gdy Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykonania czynno¶ci niezgodnych z przepisami prawa, pomimo pisemnego poinformowania przez Wykonawcê, ¿e wykonanie czynno¶ci jest niezgodne z przepisami prawa- po up³ywie 30 dni od dnia z³o¿enia informacji, pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy nie odst±pi³ od ¿±dania wykonania czynno¶ci niezgodnych z przepisami prawa. 6. Warunki p³atno¶ci: a) za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zrycza³towane miesiêczne, wyp³acane w 24 równych ratach; b) termin p³atno¶ci wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiaj±cego; c) faktury winny byæ wystawiane na Gminê Miasto ¦widnica, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica NIP 884-00-24-797; d) Zamawiaj±cy upowa¿nia Wykonawcê do wystawiania faktur bez podpisu Zamawiaj±cego; e) wynagrodzenie ulegnie proporcjonalne zmianie, je¿eli ilo¶æ odpadów przyjmowanych do PSZOK ulegnie zwiêkszeniu lub zmniejszeniu ( 10% w skali roku); f) w przypadku zmiany ilo¶ci odpadów zebranych w ci±gu roku strony dopuszczaj± zmianê wynagrodzenia za ¶wiadczone us³ugi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.