Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-29
Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów sterylnych
Numer ogłoszenia: 152627 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, fax (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów sterylnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów sterylnych (kompresy, opaski, wkładki itp.) pakiety 3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykaz trzech dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców , potwierdzonych referencjami 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Do potwierdzenia oświadczenie 4. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości Do potwierdzenia oświadczeniem 5. Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego 6. Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne- do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 8. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9- do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 9. Wymagane świadectwa-Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Dla wyrobów chirurgicznych inwazyjnych - świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7. W/w dokumenty należy dołączyć do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Wykaz trzech dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców , potwierdzonych referencjami 3. Oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświdczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - oświadczenie, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 5. Zaświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego 6. Zaświadczenie o niezeganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne- do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 8.Aktualna informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Przedmiotowe: 9.Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Dla wyrobów chirurgicznych inwazyjnych - świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7. W/w dokumenty należy dołączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretriat Zespołu Opieki Zdrowonej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kompresów sterylnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy sterylne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów sterylnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompresów i serwet sterylnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów streylnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompresów, oipasek, podkładów ginekologicznych sterylnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej III postępowanie
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





