Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Grudziądz: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 152589 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura oraz sprawnej realizacji całego projektu Komunikacja kluczem do integracji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3 - Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.4 -Modernizacja metod i treści kształcenia (zadania pod nazwą: ED/POKLKOMKLDINT realizacja projektu pn: Komunikacja kluczem do integracji). Przedmiot zamówienia obejmuje również rozładunek i wniesienie materiałów do siedziby projektu przy ul. Parkowej 25 w Grudziądzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Nazwa jm Szacunkowa wielkość zamówienia Papier do drukarki biały 80g/m2, A-4 Ryza (500 arkuszy) 200 Papier do drukarki kolorowy, 80g/m2, A-4 Ryza (500 arkuszy) 20 Brystol biały, format A-1 Arkusz 600 Brystol Kolor, format A-1 Arkusz 800 Papier fakturowany A-4, 100g/m2 Ryza (250 arkuszy) 10 Zeszyty A4 w kratkę, twarda oprawa Sztuka 120 Dzienniki zajęć pozalekcyjnych Sztuka 400 Arkusze papieru szarego, format A-1 Sztuka 1000 Notes samoprzylepny 75x75mm, 100 kartek Sztuka 800 Bindownica A-4 z gwarancją 2 letnią, grzebieniowo-drutowa, bindująca minimum 125 kartek jednocześnie Sztuka 2 Materiały do bindownicy: Folia 0,2 mm (100 szt) Opak. 20 Materiały do bindownicy: Okładka do bindowania (50 szt.) Opak. 20 Materiały do bindownicy: Okładka kolor Lux (50 szt.) Opak. 20 Materiały do bindownicy: Grzbiet plastik 6mm (100 szt.) Opak. 5 Materiały do bindownicy: Grzbiet plastik 8mm (100 szt.) Opak. 5 Materiały do bindownicy: Grzbiet plastik 12mm (100 szt.) Opak. 5 Materiały do bindownicy: Grzbiet drutowy 14mm (100 szt.) Opak. 5 Segregator A-4 szer. 7cm pomarańczowy, z okuciem metalowym Sztuka 200 Segregator A-4 szer. 3,5cm pomarańczowy, z okuciem metalowym Sztuka 200 Skoroszyt PCV wpinany pomarańczowy (20szt.) Opak. 200 Grzbiet wsuwka A-4 3mm (50szt.) Opak. 2 Grzbiet wsuwka A-4 6mm (50szt.) Opak. 2 Koszulki foliowe A-4, 75 mikronów (100szt.) Opak. 80 Teczka z gumką A-4 PP 30mm pomarańczowa Sztuka 500 Teczka z gumką A-4 PP 15mm pomarańczowa Sztuka 200 Płyta CD-R 700MB, 52x Sztuka 200 Płyta DVD-R, 4,7GB, 16x, 120min Sztuka 400 Toner do drukarki laserowej SAMSUNG ML-1640 Sztuka 60 Toner do kserokopiarki Develop Jneo 163 Sztuka 20 Pamięć zewnętrzna PENY Drive 4GB Sztuka 20 Pamięć zewnętrzna PENY Drive 16GB Sztuka 5 Laminarka A-4 Sztuka 7 Folia do laminarki A-4 100 MIC 100 szt. Opak. 30 Folia do laminarki A-5 100 MIC 100 szt. Opak. 30 Folia do laminarki A-4 80 MIC 100 szt. Opak. 30 Folia do laminarki A-5 80 MIC 100 szt. Opak. 30 Długopis standard czarny Sztuka 1000 Ołówek drewniany HB z gumką Sztuka 500 Zakreślacz, różne kolory Sztuka 200 Kredki ołówkowe 12 kolorów Opak. 500 Kredki olejowe pastele 12 kolorów Opak. 500 Ostrzałki do kredek i ołówków Sztuka 400 Dziurkacz, min 30 kartek Sztuka 20 Zszywacz, min 30 kartek Sztuka 20 Zszywki (pudełko po 1 000 szt.) Opak. 100.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian ilościowo - asortymentowych przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadna rekompensata od Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grudziądzu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 08:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 - Modernizacja metod i treści kształcenia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Prace konserwatorskie przy elewacji budynku głównego Biblioteki Miejskiej - dla ściany frontowej - ryzalit oraz ściana boczna od ulicy Bema
- Modernizacja dachu budynku w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka w Grudziądzu. Zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2024 roku
- Przebudowa parkingu przy ulicy Gen. Bora-Komorowskiego
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.