eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Grudziądz: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 152589 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura oraz sprawnej realizacji całego projektu Komunikacja kluczem do integracji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3 - Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.4 -Modernizacja metod i treści kształcenia (zadania pod nazwą: ED/POKLKOMKLDINT realizacja projektu pn: Komunikacja kluczem do integracji). Przedmiot zamówienia obejmuje również rozładunek i wniesienie materiałów do siedziby projektu przy ul. Parkowej 25 w Grudziądzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Nazwa jm Szacunkowa wielkość zamówienia Papier do drukarki biały 80g/m2, A-4 Ryza (500 arkuszy) 200 Papier do drukarki kolorowy, 80g/m2, A-4 Ryza (500 arkuszy) 20 Brystol biały, format A-1 Arkusz 600 Brystol Kolor, format A-1 Arkusz 800 Papier fakturowany A-4, 100g/m2 Ryza (250 arkuszy) 10 Zeszyty A4 w kratkę, twarda oprawa Sztuka 120 Dzienniki zajęć pozalekcyjnych Sztuka 400 Arkusze papieru szarego, format A-1 Sztuka 1000 Notes samoprzylepny 75x75mm, 100 kartek Sztuka 800 Bindownica A-4 z gwarancją 2 letnią, grzebieniowo-drutowa, bindująca minimum 125 kartek jednocześnie Sztuka 2 Materiały do bindownicy: Folia 0,2 mm (100 szt) Opak. 20 Materiały do bindownicy: Okładka do bindowania (50 szt.) Opak. 20 Materiały do bindownicy: Okładka kolor Lux (50 szt.) Opak. 20 Materiały do bindownicy: Grzbiet plastik 6mm (100 szt.) Opak. 5 Materiały do bindownicy: Grzbiet plastik 8mm (100 szt.) Opak. 5 Materiały do bindownicy: Grzbiet plastik 12mm (100 szt.) Opak. 5 Materiały do bindownicy: Grzbiet drutowy 14mm (100 szt.) Opak. 5 Segregator A-4 szer. 7cm pomarańczowy, z okuciem metalowym Sztuka 200 Segregator A-4 szer. 3,5cm pomarańczowy, z okuciem metalowym Sztuka 200 Skoroszyt PCV wpinany pomarańczowy (20szt.) Opak. 200 Grzbiet wsuwka A-4 3mm (50szt.) Opak. 2 Grzbiet wsuwka A-4 6mm (50szt.) Opak. 2 Koszulki foliowe A-4, 75 mikronów (100szt.) Opak. 80 Teczka z gumką A-4 PP 30mm pomarańczowa Sztuka 500 Teczka z gumką A-4 PP 15mm pomarańczowa Sztuka 200 Płyta CD-R 700MB, 52x Sztuka 200 Płyta DVD-R, 4,7GB, 16x, 120min Sztuka 400 Toner do drukarki laserowej SAMSUNG ML-1640 Sztuka 60 Toner do kserokopiarki Develop Jneo 163 Sztuka 20 Pamięć zewnętrzna PENY Drive 4GB Sztuka 20 Pamięć zewnętrzna PENY Drive 16GB Sztuka 5 Laminarka A-4 Sztuka 7 Folia do laminarki A-4 100 MIC 100 szt. Opak. 30 Folia do laminarki A-5 100 MIC 100 szt. Opak. 30 Folia do laminarki A-4 80 MIC 100 szt. Opak. 30 Folia do laminarki A-5 80 MIC 100 szt. Opak. 30 Długopis standard czarny Sztuka 1000 Ołówek drewniany HB z gumką Sztuka 500 Zakreślacz, różne kolory Sztuka 200 Kredki ołówkowe 12 kolorów Opak. 500 Kredki olejowe pastele 12 kolorów Opak. 500 Ostrzałki do kredek i ołówków Sztuka 400 Dziurkacz, min 30 kartek Sztuka 20 Zszywacz, min 30 kartek Sztuka 20 Zszywki (pudełko po 1 000 szt.) Opak. 100.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian ilościowo - asortymentowych przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadna rekompensata od Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grudziądzu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 08:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 - Modernizacja metod i treści kształcenia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.