To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Łódź: Rachunkowość i finanse podmiotów gospodarczych
Numer ogłoszenia: 152576 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60798 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rachunkowość i finanse podmiotów gospodarczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie minimum średnie ekonomiczne lub mających udokumentowane doświadczenie w pracy w działach księgowych. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w pionach ekonomiczno - finansowych przedsiębiorstw. 3. Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia tematyczne: 1) podstawy finansów przedsiębiorstw, 2) zasady prowadzenia ewidencji księgowej (księgi rachunkowe, księgi przychodów i rozchodów), 3) zasady podatkowych i niepodatkowych rozliczeń z budżetami, 4) zasady kredytowania firmy, rozliczeń krajowych i zagranicznych przedsiębiorstwa, 5) rachunkowość w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 6) tworzenie, likwidacja i upadłość firmy (aspekt finansowo - księgowy), 7) system ubezpieczeń społecznych, rozliczeń z US, 8) wybrane przepisy prawa pracy związane z kierunkiem szkolenia, 9) zasady obsługi komputera oraz obsługa programów komputerowych stosowanych w księgowości (MS Excel, Płatnik, Symfonia). 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia. 5. Wykonawca powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). 6. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, z tytułu podjęcia w trakcie szkolenia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności. Organizator może obciążyć urząd kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza. 7. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla 10 osób, w jednej 10 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia, dla co najmniej 8 - osobowej grupy. 2) Program kursu musi być zrealizowany w ciągu 350 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych, z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć z zakresu obsługi komputera będzie stanowiła 20%, jednak nie więcej niż 25% ogółu zajęć. Przy czym jedną godzinę zajęć Zamawiający rozumie jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą być zrealizowane zgodnie z harmonogramem od poniedziałku do piątku, po 8 godzin dziennie, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywać się pomiędzy godziną 8.00 a 18.00. 4) Czas trwania kursu 9 tygodni. 5) Wykonawca w trakcie zajęć komputerowych musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko komputerowe wyposażone w sprawny sprzęt oraz inne środki niezbędne do realizacji szkolenia w danej grupie. 6) Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać harmonogram zajęć i być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach oraz otrzymać materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką. 8) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 1 zapakowaną higienicznie kanapkę przygotowane przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej i odpowiednio zapakowaną bułke słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę. 9) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rachunkowość i finanse podmiotów gospodarczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studium Nowoczesnych Technologii Szkoleniowo - Wdrożeniowych Sp. z o.o., ul. Giewont 66, 92-116 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33950,00
Oferta z najniższą ceną: 16905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.