Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-25
Lublin: zakup i dostawa drukarki 3D dla URSUS S.A. nr sprawy: 04/04/2016.
Numer ogłoszenia: 152552 - 2016; data zamieszczenia: 25.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78120 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: URSUS S.A., Ul. Frezerów 7, 20-209 Lublin, woj. lubelskie, tel. 22 506 55 00, faks 22 506 55 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa drukarki 3D dla URSUS S.A. nr sprawy: 04/04/2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarki 3D sztuk 1 Urządzenie powinno być wykonane z najwyższej jakości komponetnów, wyposażone w unikalne rozwiązania technologiczne podwyższające komfort użytkowania i jakość pracy platforma robocza z innowacyjnym autolevellingiem i 4 punktową stabilizacją, opcja wymiany filamentu w trakcie wydruku (możliwość wykonywania kolorowych modeli), system redukcji wibracji, wbudowany panel LCD, elektronika wykona na płytce czterowarstwowej, ekstruder z osłoną elementów grzejnych, platforma robocza podgrzewana grzałką silikonową 150W, oświetlenie kierunkowe wydruku. Drukarka powinna być dostarczona do klienta jako produkt skalibrowany i gotowy do użytku. Powinna zostać wyposażona w zestaw akcesoriów i 2kg filamentu. Ponadto wymaga się następujących funkcji Autolevelling - drukarka dostosowuje wysokość dyszy nad platformą roboczą, zapewniając idealne przyleganie wydruku do stołu. Algorytm ustawień zapewnia automatyczną kalibrację platformy roboczej oraz kompensację jej krzywizny. Oświetlenie drukarki kierunkowe oświetlenie platformy roboczej, wyłącza się automatycznie po zakończeniu wydruku. Opcja wymiany filamentu w trakcie druku prosty sposób na wykonywanie kolorowych wydruków. Dedykowana elektronika na płytce 4 warstwowej zapewnia lepsze odprowadzanie ciepła ze sterowników silników krokowych, zintegrowanych z płytą główną. To rozwiązanie zapewnia ich wyższą sprawność i żywotność. PLA, ABS, Guma, Nylon, Laywood, Laybrick - szeroki wybór materiałów, zapewniających różnorodne właściwości i zastosowanie wydrukowanych modeli. Ekstruder z osłoną elementów grzejnych stanowi dodatkową ochronę przed poparzeniem. Oprogramowanie umożliwiające przekształcenie zaprojektowanego modelu w formacie STL lub OBJ w obiekt przygotowany do druku. Posiada ustawienia (profile wydruku) dedykowane drukarce 3D i firmowym filamentom (materiałom do druku). Podgrzewana platforma robocza zapobiega zbyt szybkiemu chłodzeniu i kurczeniu się materiału, umożliwia wydruk z filamentu ABS. Precyzyjne i stabilne prowadzenie elementów ruchomych osi XYZ z wykorzystaniem prowadnic szynowych oraz śrub kulowych. Minimalny okres gwarancji zaproponowanej drukarki 3D musi wynosić 24 miesiące. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy gwarancyjne wymagane przez producenta drukarki. Przedmiot zamówienia będzie stanowił przedmiot umowy leasingu finansowego, którego zakup sfinansuje wskazany przez Zamawiającego Leasingodawca (zwany też Kupującym) i przekaże go do użytku Zamawiającemu jako Leasingobiorcy na warunkach zgodnych z zawartą między stronami leasingu umową leasingową. 1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży przedmiotu zamówienia wskazanemu przez Zamawiającego Leasingodawcy na zasadach i warunkach określonych w niniejszym postępowaniu i złożonej ofercie. 2. Zamawiający nie nabędzie bezpośrednio przedmiotu zamówienia od Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zbycia przedmiotu zamówienia, na rzecz wskazanego przez Zamawiającego Leasingodawcy. Umowa sprzedaży zostanie zawarta pomiędzy Wykonawcą a Leasingodawcą (Kupującym) z udziałem Zamawiającego. Faktura za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie wystawiona na Leasingodawcę (Kupującego). 4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest ze skutkiem na rzecz podmiotu trzeciego, wyłonionego przez Zamawiającego Leasingodawcy. 5. Składając ofertę w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązuje się względem Zamawiającego do zbycia przedmiotu zamówienia wskazanemu przez Zamawiającego Leasingodawcy na zasadach umowy sprzedaży i na warunkach złożonej oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: realizowany w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, w ramach projektu: Rozwój innowacyjnej, uniwersalnej konstrukcji układów przeniesienia mocy do ciągników rolniczych, numer POIR.01.01.02-00-0086/15.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infinum 3D, ul. Mieszczańska 8, 20-311 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 250000,00
Oferta z najniższą ceną: 250000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Konopnica
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa kompaktowego urządzenia poligraficznego wraz z usługą instalacji, uruchomienia i przeszkolenia pracowników LCIT w zakresie jego obsługi
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.