eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrześniausuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Września: usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego
Numer ogłoszenia: 152538 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wrzesnia.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Od Wykonawców wymaga się wpłaty wadium. Od wykonawców wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1 tys. zł. Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania( podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże że: 1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 2. prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą odpowiadającą przedmiotem prowadzonej działalności niniejszemu zadaniu, 3. posiada ważne zezwolenie na wytwarzanie na terenie powiatu wrzesińskiego odpadów azbestowych 4. posiada ważne zezwolenie na transport odpadów o kodach 170601*, 170605*, 170106* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że : 1. dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zadania min. 2 osobami przeszkolonymi w zakresie przedmiotu zamówienia oraz min 1 kierowcą który ukończył z wynikiem pozytywnym kurs dokształcający dla kierowców przewożących towary niebezpieczne. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że : 1. posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej minimum kwocie złożonej oferty, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 ust. 4-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., nr 223 poz. 1655 ze zm.) Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium: spełnia , nie spełnia. W przypadkach określonych ustawą wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 2. Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Ważną decyzję administracyjną na podstawie, której Wykonawca posiada zezwolenie na wytwarzanie na terenie powiatu wrzesińskiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwych do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty. 4. Ważne zezwolenie na transport odpadów o kodach 170601*, 170605*, 170106* 5. Aktualne zaświadczenia wystawione przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (min. 2 osoby przeszkolone w zakresie przedmiotu zamówienia oraz min 1 kierowca który ukończył z wynikiem pozytywnym kurs dokształcający dla kierowców przewożących towary niebezpieczne). 7. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności Firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia odpowiadającej co najmniej kwocie złożonej oferty. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny być aktualne (ważne) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokumenty wystawione zamiast dokumentów o których mowa pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, wystawiony zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5 wystawiony powinien być nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone prze notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Starostwa Powiatowego we Wrześni ul. Chopina 10 ( pok.11a - parter budynku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.