eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Lublin: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 152490 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Turystyczna 7A/203, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, fax 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, a w szczególności utrzymanie ich przejezdności i zwalczanie śliskości. 1. Zakres usług obejmuje pełnienie dyżurów w okresie od 01.11.2007 do 31.03.2008 r. w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) oraz w pozostałe dni tygodnia w godz. od 15.00 do 7.00 dnia następnego w siedzibie Zamawiającego tj. Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Turystycznej 7a i siedzibach jednostek terenowych. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje łącznie z jednostkami terenowymi Zamawiającego 42 100 godzin. Godziny pełnienia dyżurów będą ustalane przez Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. W dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 dyżury pełnić będą pracownicy Zarządu, Rejonów i Obwodów Drogowych. 2. Przeszkolenie osób, przeznaczonych do pełnienia dyżurów, w zakresie ich obowiązków i uprawnień powinno odbyć się najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług przy współudziale Zamawiającego, po uprzednim przedłożeniu pełnego wykazu dyżurnych i powiadomieniu o terminie szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przyszłych dyżurnych i możliwości niedopuszczenia do pełnienia funkcji dyżurnego, w przypadku braku wymaganych wiadomości i umiejętności. 3. Obowiązki dyżurnych w Rejonach Dróg Wojewódzkich i Obwodach Drogowych: a) Osoby pełniące funkcje dyżurnych winny znać: - Wytyczne zimowego utrzymania dróg z 1982 r., - aktualne standardy zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2007/2008, - podział sieci dróg w zależności od kolejności ich zimowego utrzymania, - plan operacyjny z.u.d. obsługiwanej jednostki terenowej, - organizację służby liniowej, - wykaz Wykonawców, świadczących usługi sprzętowe w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wraz z obowiązującymi cenami jednostkowymi, - formularze meldunków, obowiązujące w sezonie pełnienia dyżurów, - sposoby posługiwania się komputerem, telefaksem, radiotelefonem, - specyfikę prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stopniu pozwalającym na samodzielne prowadzenie tych prac. b) Dyżury należy pełnić ściśle w dniach i godzinach określonych w Harmonogramie dyżurów zatwierdzonym przez Zamawiającego, przy czym obowiązuje przekazywanie obowiązków dyżurnego między zmianami. c) W sposób umiejętny i rzetelny redagować treść meldunków zimowych na podstawie zebranych informacji o sytuacji na drogach i odpowiednio je przekazywać, tj. dyżurni z Obwodów Drogowych dyżurnemu w siedzibie RDW, a dyżurny Rejonu do ZDW w Lublinie w godzinach określonych w aktualnym Planie Zimowego Utrzymania Dróg, a także wg potrzeb. d) Przekazywać (pomiędzy dyżurnymi w RDW i Obwodach Drogowych) na bieżąco decyzje upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i ZDW oraz wszelkie inne informacje (np. prognozy pogody, itp.) mające wpływ na przebieg akcji zimowej. e) Prowadzić rejestr pracy sprzętu, pracującego przy zimowym utrzymaniu dróg oraz zużycia materiałów do zwalczania śliskości. f) W dni ustawowo wolne od pracy prowadzić dzienne rozliczenie kosztów zimowego utrzymania dróg dla sprzętu p/gołoledziowego, odśnieżnego i zużycia materiałów. Informację o kosztach przekazywać w kolejności określonej w punkcie c). 4. Obowiązki dyżurnych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Lublinie: a) Osoby pełniące funkcje dyżurnych winny znać: - Wytyczne zimowego utrzymania dróg z 1982 r., - aktualne standardy zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2007/2008, - podział sieci dróg w zależności od kolejności ich zimowego utrzymania, - plan operacyjny z.u.d. Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, - organizację służby liniowej w jednostkach terenowych, - sposoby posługiwania się komputerem, telefaksem, radiotelefonem, - obsługę programu ZIMA i sposób posługiwania się pocztą elektroniczną - specyfikę prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stopniu pozwalającym na podejmowanie decyzji po uprzednim uzyskaniu akceptacji Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, - przyjmowanie od podległych jednostek terenowych meldunków dot. zimowego utrzymania dróg wojewódzkich; - przekazywanie meldunków za pośrednictwem poczty elektronicznej do Dyrektora ZDW i Z-cy Dyrektora ZDW ds. Utrzymania, ZDW w Lublinie, dyżurnego Urzędu Marszałkowskiego oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego (CZK) przy Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie; - udzielanie bieżących informacji o stanie dróg do środków masowego przekazu oraz osobom prywatnym; - natychmiastowe zawiadamianie kierownictwa Zamawiającego oraz środków masowego przekazu o sytuacjach krytycznych na drogach (np. zablokowana droga w wyniku wypadku, nieprzejezdność drogi w wyniku śnieżycy, itp.) - współpraca z ościennymi Zarządami Dróg, Policją i innymi służbami, działającymi na rzecz akcji zimowej. b) Dyżury należy pełnić ściśle w dniach i godzinach określonych w Harmonogramie dyżurów, zatwierdzonym przez Zamawiającego, przy czym obowiązuje przekazywanie obowiązków dyżurnego między zmianami. c) W sposób umiejętny i rzetelny sprawdzać treść przychodzących informacji o sytuacji na drogach (meldunków). d) Przekazywać dyżurnym w RDW, bieżące decyzje upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkie inne informacje (np. prognozy pogody, komunikaty CZK, itp.) mające istotny wpływ na przebieg akcji zimowej. e) Prowadzić rejestr przekazywanych meldunków w bazie programu komputerowego ZIMA oraz dokonywać opisu przebiegu dyżuru w Dzienniku dyżurów. 5. Usługi będą realizowane wg następujących zasad: - termin realizacji usługi oraz ilość roboczogodzin (godzin dyżuru) będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb, wynikających z sytuacji na drogach, - Zamawiający zastrzega sobie prawo przerywanego czasu pracy (dyżuru), - Wykonawca bezzwłocznie po otrzymaniu zapotrzebowania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej, ustnej, elektronicznej bądź telefonicznej, przystąpi do pełnienia dyżurów, - Wykonawca będzie mógł nieodpłatnie korzystać z lokali, środków łączności i wyposażenia biurowego Zamawiającego w miejscu pełnienia dyżurów pod warunkiem wykorzystywania ich wyłącznie do wykonywania zleconych przez Zamawiającego usług, - Wykonawca odpowiada prawnie i materialnie za skutki ewentualnych nieprawidłowych decyzji podjętych przez zatrudnionych przez niego dyżurnych, - Wykonawca odpowiada materialnie za ewentualne zawinione przez dyżurnych uszkodzenia wyposażenia biurowego i środków łączności, będących własnością Zamawiającego, - Wykonawca wyznaczy osoby, które pełnić będą role koordynatorów usług w poszczególnych jednostkach terenowych i w siedzibie Zamawiającego (sprawowanie nadzoru nad dyżurnymi, przygotowywanie i zatwierdzanie miesięcznych harmonogramów dyżurów z.u.d., kontrola ilości i sporządzanie miesięcznych wykazów godzin dyżurów, itp.) - zakończenie przedmiotu umowy nastąpi z chwilą zakończenia prowadzenia akcji zimowej w sezonie zimowym 2007/2008. Wartość zamówienia 609.187,00 zł. netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług o podobnym charakterze z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 usług zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203 cena 6 zł. lub bezpłatnie pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: dzp@zdw.lublin.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 208 o godz. 8:30 dnia 06.09.2007 r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach organizacyjnych - Wydział Administracji i Zaplecza Technicznego, mgr Agnieszka Dąbska tel. (0-81) 749-53-09. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Zamówień Publicznych, mgr Renata Bieńko, tel. (081) 749-53-29.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.