Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-29
Piotrków Trybunalski: Dostawa ryb i ich przetworów
Numer ogłoszenia: 152478 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 0-44 7323400, 7323371, fax 0-44 7323315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb i ich przetworów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ryba mrożona tusza (Dorsz mrożony tusze lub tusze innych ryb morskich o podobnych właściwościach, w formularzu ofertowym podać nazwę ryby) w ilości - 1000 kg 2.Płaty śledziowe solone Matias w ilości - 3000 kg. 3.Makrela wędzona tusza (150 g - 300 g/szt.) w ilości - 2500 kg. 4.Kotlety rybne panierowane (50-100g/szt) w ilości - 5000 kg. 5.Paprykarz szczeciński w puszce z samo otwieraczem (200-400g/szt) w ilości - 5000 kg. 6.Szprot w sosie pomidorowym w puszce z samo otwieraczem (200-400g/szt) w ilości - 4500 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust. 1.2 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.. Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 r. oraz spełniający dodatkowe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków - na podstawie złożonej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert !!! dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, załącznik nr 4 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków ustawowych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców, załączając dokument w niebudzący wątpliwości sposób określający pełnomocników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/12729
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Trybunalski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Trybunalski. Pokój: sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 12 miesięcy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Przetarg 2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2026 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w 2026 roku dla Przedszkola Nr 1 im. Janusza Korczaka w Bełżycach
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 427"Kraina Radości" w Warszawie w 2026 r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej nr 400 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





