Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Marciszów: Dostawa koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 152476 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marciszów, ul. Szkolna 6, 58-410 Marciszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7410208, fax 075 7410208.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki zamontowanej na ciągniku rolniczym spełniającej wymienione poniżej warunki techniczne: 1.Silnik - 4suwowy, wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa - moc min. 74KM-54kW - chłodzenie cieczą - układ elektryczny 12 V - akumulatory min. 120 Ah 2. Kabina - mocowana na amortyzatorach do ramy głównej - wyciszenie drzwi z obu stron kabiny - fotel amortyzowany i regulowany, obrotowy o kącie obrotu 360º - nagrzewnica kabiny - min. 2 reflektory robocze przednie - min. 2 reflektory robocze tylne - 2 lusterka wsteczne - wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej i tylnej - 1 lampa ostrzegawcza obrotowa ( KOGUT) 3. Mosty napędowe - napęd na 4 koła 4x 4 - most tylny sztywny z mechanizmem różnicowym blokowanym mechanicznie - most przedni wahliwy z mechanizmem różnicowym 4. Osprzęt koparkowy - sterowanie dwudźwigniowe - pojemność łyżki min.0,20m3 - ładowność łyżki min. 560 kg - szerokość łyżki min. 600 mm - maksymalna głębokość kopania min. 5000 mm - maksymalny zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu min. 6500 mm - obrót wysięgnika 180º - przesuw boczny wysięgnika i blokada hydrauliczna osprzętu 5. Osprzęt ładowarkowy - sterowanie pojedynce dźwignią - pojemność łyżki min. 0,9 m3 - ładowność łyżki min. 1800 kg - szerokość łyżki min. 2250 mm - maksymalna wysokość wysypu min. 3300 mm Wykonawca zamówienia udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony sprzęt wynoszący 12 miesięcy licząc od daty dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 24 ust. 4 i 89 ust. 1 pkt 5, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać: a)formularz ofertowy - oferta wykonawcy, sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ b)oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 ze zm.), o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. d)aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego. Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. e)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. f)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; g)w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a); h)dokumenty potwierdzające że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,bip.marciszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marciszów ul. Szkolna 6 58-410 Marciszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marciszów ul. szkolna 6 58-410 Marciszów sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MARCISZÓW
więcej: przetargi MARCISZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





