eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryWykonanie remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Szymanowskiego 8 w Żarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Żary: Wykonanie remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Szymanowskiego 8 w Żarach
Numer ogłoszenia: 152475 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 363 43 13, fax (068) 374 38 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Szymanowskiego 8 w Żarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n-z zakresu robót: 1)Sala gimnastyczna duża a)Wymiana stolarki okiennej b)Malowanie Sali gimnastycznej - usuwanie zacieków, uzupełnianie ubytków w tynku c)Wymiana stolarki drzwiowej - wyjście ewakuacyjne d)Remont posadzki Sali gimnastycznej (parkiet, lastriko) e)Roboty w zakresie stolarki budowlanej - korytarz (łącznik) f)Roboty malarskie - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów - korytarz (łącznik) g)Roboty instalacyjne hydrauliczne - wymiana instalacji ppoż. h)Instalowanie centralnego ogrzewania - płukanie grzejników i)Wywóz gruzu, składowanie, utylizacja 2)Sala gimnastyczna dla dzieci młodszych - mała a)Wymiana stolarki okiennej b)Malowanie Sali gimnastycznej - usuwanie zacieków, uzupełnianie ubytków w tynku c)Wymiana stolarki drzwiowej - wyjście ewakuacyjne, magazyn sprzętu sportowego, podniesienie nadproża, wymiana naświetli z luksferów d)Remont posadzki Sali gimnastycznej (parkiet) e)Instalowanie centralnego ogrzewania - płukanie grzejników f)Wywóz gruzu, składowanie, utylizacja 3)Instalacje elektryczne a)Roboty demontażowe b)Instalacje elektryczne c)Montaż opraw i osprzętu d)Pomiary elektryczne 4)Dostawa i montaż stałego wyposażenia sal gimnastycznych wg specyfikacji określonej w ust 3 Opisu przedmiotu zamówienia- Rozdział III SIWZ 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z 1) Przedmiarem robót opracowanym przez inż. Andrzeja Rakowskiego, Zakład Projektowania Opiniowania i Nadzoru Budowlanego ARBIS, z siedzibą przy ul. Powstańców Warszawy 6-19 w Zielonej Górze, dotyczącym remontu Sali gimnastycznej i łącznika przed tą salą 2) Przedmiarem robót opracowanym przez inż. Andrzeja Rakowskiego, Zakład Projektowania Opiniowania i Nadzoru Budowlanego ARBIS, z siedzibą przy ul. Powstańców warszawy 6-19 w Zielonej Górze, dotyczącym remontu Sali gimnastycznej dla dzieci młodszych 3) Projektem budowlanym oraz przedmiarem robót na -Modernizację instalacji elektrycznej- opracowanym przez Zdzisława Sarnackiego -Megavat- Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych w Żarach, przy ul. Sportowej 52 4) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącymi wykonania remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Szymanowskiego 8 w Żarach 5) Następującymi wymaganiami Zamawiającego: a)Wszelkie zagadnienia dotyczące: koloru ścian, koloru i wzoru luksferów, koloru stolarki okiennej i drzwiowej, koloru parkietu i materiałów, jakie użyte będą do remontu sal gimnastycznych Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Użytkownikiem, (tzn. z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 1) b)Miejsce montażu urządzeń sportowych Wykonawca uzgodni z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 1. 3. Projekt budowlany, przedmiary robót, STWiOR, o których mowa powyżej stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Szczegółowy zakres robót określają załączone przedmiary robót stanowiące rozdział V SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł . Wadium może być wniesione w : -Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090 -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.] Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy. 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w renowacji zamówień o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczął i wykonał) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zadania, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. Tj. zrealizował: a)minimum 3 zadania polegające na realizacji lub wykonaniu nowej posadzki parkietowej; b)1 zadanie polegające na montażu ścian zewnętrznych (naświetli) z luksferów o powierzchni ściany min 30m2 c)3 zadania w zakresie robót malarskich d)3 zadania w zakresie demontażu i montażu stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbką e)1 zadanie w zakresie wymiany wewnętrznych instalacji wodnych i c.o. f)1 zadania w zakresie wymiany wewnętrznych instalacji elektrycznych Zadania wyszczególnione powyżej w literach od a) - f) nie musza być zrealizowane w ramach jednego zamówienia. Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy) zwanymi dalej -referencjami-. Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał się należytym doświadczeniem potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli łącznie z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów tj.: wykazu robót (załącznik nr 3 do oferty) oraz referencji wynika informacja potwierdzająca spełnienie warunku określonego w pkt. 3) 4)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania. 5)dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z Prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego w specjalności: a)instalacyjnej - elektrycznej, b)instalacyjnej - sanitarnej, c)konstrukcyjno - budowlanej, 6)Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy 7)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do oferty, o którym mowa w ust. 4 pkt.2) lit. b) Rozdziału I SIWZ. 8)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 9)przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w ust. 8 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 2.Wymagania dodatkowe: 1)Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego Przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy(Rozdział IV SIWZ) 2)Wykonawca powinien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tabeli elementów rozliczeniowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty, który uzupełniony przez Wykonawcę o ceny realizacji poszczególnych elementów- stanie się integralnym składnikiem umowy. Suma wynagrodzeń odpowiednio netto i brutto wynikających z poszczególnych pozycji tabeli elementów rozliczeniowych równać się musi zaoferowanej cenie ryczałtowej odpowiednio netto i brutto. 4)Zamawiający załącza do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedmiary robót (Rozdział V SIWZ), w którym zamawiający określa szczegółowo ilości poszczególnych rodzajów prac, które Wykonawca może wykorzystać w celu zapoznania się z rozmiarem prac i które powinny stanowić pomoc przy określeniu cen dla poszczególnych elementów robót określonych w tabeli elementów rozliczeniowych. 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1)Formularz oferty wg Rozdziału II niniejszej SIWZ. 2)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy wg załącznika nr 2 do oferty. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -Wykaz robót- na potwierdzenie warunku określonego w ust. 3.1 pkt.3) SIWZ, wg załącznika nr 3 do oferty. e)Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy), potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty roboty budowlane zostały należycie wykonane. f)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -Wykaz sprzętu-, jakim dysponuje Wykonawca niezbędnego do wykonania zamówienia na potwierdzenie warunku określonego w ust. 3.1 pkt.4) SIWZ, wg załącznika nr 4 do oferty. g)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -Wykaz osób -, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, na potwierdzenie warunku określonego w ust. 3.1 pkt.5) i 6) SIWZ, wg załącznika nr 5 do oferty . h)Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby, które będą, kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach na potwierdzenie warunku określonego w ust. 3.1 pkt.5) SIWZ. i)Tabela elementów rozliczeniowych sporządzona zgodnie z ust.3.2, pkt.3 niniejszej SIWZ wg załącznika Nr 6 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.