eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaModernizacja elewacji na budynku internatu w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Głogowie



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Legnica: Modernizacja elewacji na budynku internatu w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Głogowie
Numer ogłoszenia: 152461 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Inwest" Spółka z o.o., ul. Złotoryjska 65/2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7222216, 8620617, fax 076 8620617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja elewacji na budynku internatu w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Głogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja elewacji na budynku internatu w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Głogowie: 1. roboty rozbiórkowe 2. kraty naokienne i parapety zew. 3.elewacje 4.roboty ziemne 5.remont schodów zew. 6.okładziny schodów zew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.47 - Instalowanie krat Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.47 - Instalowanie krat Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu Oryginalny kod CPV: 45.43.21.12 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. 18-09-2007r. godz. 9:00 3. Wadium może być wnoszone: w jednej lub kilku następujących formach 3.1. w pieniądzu , 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego , tj: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST Sp.z o.o 59-220 Legnica ul. Złotoryjska 65/2 Nr konta PKO BP S.A. I/O Legnica 61 1020 3017 0000 2902 0138 1094 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć , jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ( zał. nr 2 ) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po¬stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każda oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo¬stały wykonane należycie, b) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-bu¬dowlanej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) w zakresie: - konstrukcyjno-bu¬dowlanej - co najmniej jedna osoba, złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawniania oraz dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędno¬ścio¬wo-kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytową wy¬konawców na łączną kwotę co najmniej 300 000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w Rozdz.VI. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdz.VI. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zgodnie art. 24 ust. 1 p.z.p. i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty ( zał. nr 1 ) : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak¬tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za¬kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, - ( zał. nr 2 ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) potwierdzenia opisanego przez zama¬wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po¬stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każda oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo¬stały wykonane należycie - zał. nr 3 b) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie: - konstrukcyjno-bu¬dowlanej - co najmniej jedna osoba - zał. nr 4 3) potwierdzenia opisanego przez zama¬wiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno¬ścio¬wo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy¬konawcy na łączną kwotę co najmniej 300 000 zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) potwierdzenia, że wykonawca wniósł wadium 5) zaakceptowany wzór umowy - zał. nr 5 B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. D. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.glogow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiebiuorstwo Wielobranzowe INWEST Sp. z o.o. 59-220 Legnica ul.Złotoryjska 65/2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST Sp. z o.o 59-220 Legnica ul.Złotoryjska 65/2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.