eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa oleju opałowego lekkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Warszawa: dostawa oleju opałowego lekkiego
Numer ogłoszenia: 152451 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Obsługowo-Produkcyjny Komendy Stołecznej Policji , Karolkowa 46, 01-203 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038874, faks 022 6038874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpksp.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego lekkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (wg bieżących potrzeb Zamawiającego). 2. Zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi ogółem - 221 000 l (w tym: CSU Stara Wieś - 97 000 l, KP Zakroczym 5 000 l, KP Jadów - 7 000 l, WSZ Tomice - 67 000 l, Komisariat Rzeczny - 21 000 l, KP Jagiellońska - 24 000 l). 3. Olej opałowy lekki (gat. L1, wg PN-C-96024) powinien charakteryzować się następującymi parametrami fizykochemicznymi: - gęstość w temp. 15oC nie wyższa niż 860 kg/m3 - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC - lepkość kinetyczna w temp.20oC nie wyższa niż 6,00 mm2/s - skład frakcyjny: 1. do 250oC destyluje nie więcej niż 65% (V/V) 2. do 350oC destyluje nie mniej niż 85% (V/V) - temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC - pozostałości po koksowaniu z 10% pozostałości stylacyjnej nie więcej niż 0,3% (m/m) - zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m) - zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg - całkowita zawartość zanieczyszczeń nie więcej niż 24 mg/kg - pozostałość po spopieleniu nie więcej niż 0,01% (m/m) - barwa czerwona 4. Ilość podana w pkt. 2, przyjęta została przez Zamawiającego szacunkowo w celu wyboru najkorzystniejszej oferty (Zamawiający dokona zakupu oleju zgodnie z zapotrzebowaniem w tym zakresie do kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) potwierdzają posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymaga ją wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) potwierdzają posiadanie koncesji na obrót paliwami płynnymi, która musi być ważna na okres obowiązywania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty stanowiące zawartość oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. nr 87 poz. 605) Zamawiający żądać będzie przedstawienia oryginałów dokumentów w przypadku, gdy przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. A. Oferta pod rygorem jej odrzucenia zawierać musi następujące dokumenty: 1. Ofertę Wykonawcy (załącznik nr 1). 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2). B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia oraz reprezentacji firmy. 2. Koncesja na obrót paliwami płynnymi, która musi być ważna na okres obowiązywania umowy. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca nie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a) Każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt B ppkt 1 SIWZ. b) podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie oświadczenie wymienione w załączniku nr 2. c) wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione w pkt A 2. Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy. D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpksp.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GP KSP ZOP, ul. Karolkowa 46, 01-203 Warszawa, fax: 022 603-88-74, e:mail katarzyna.jacak.zopksp@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: GP KSP ZOP, ul. Karolkowa 46, 01-203 Warszawa, pok. 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.