eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Rzeszów: Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym.
Numer ogłoszenia: 152394 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pn. Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne - 45110000- 1, Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych - 45216113- 9, Wznoszenie ogrodzeń - 45342000- 6, Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali - 45223210- 1, Konstrukcje z betonu zbrojonego - 45223500- 1, Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - 45261000- 4, Roboty murarskie - 45262520- 2, Ściany nośne - 45262620- 3, Roboty w zakresie okładziny tynkowej - 45324000- 4, Roboty w zakresie stolarki budowlanej - 45421000- 4, Instalowanie wyrobów metalowych - 45421160- 3, Pokrywanie podłóg - 45432130- 4, Malowanie - 45442110- 1, Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe - 45450000- 6, Roboty instalacyjne elektryczne - 45310000- 3, Instalowanie infrastruktury okablowania - 45314300- 4, Roboty instalacyjne elektryczne, instalowanie systemu Telewizji dozorowej - 45310000- 3, Instalacja telewizji kablowej - 45312000- 7, Instalowanie pożarowych systemów alarmowych - 45312100- 8. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pn. Budowa pawilonu penitencjarnego typu zamkniętego (wraz z polami spacerowymi) w Zakładzie Karnym w Rzeszowie oraz przyłączy infrastruktury technicznej wraz z wygrodzeniem sektorowym. Inwestycja realizowana będzie na terenie nieruchomości nr ewidencyjny gruntów 270/8, obręb 220, będącej w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Rzeszowie ul. Załęska. Przedmiotowy obiekt będzie pełnił funkcję budynku zakwaterowania dla 258 osadzonych. Będą oni zgrupowani na trzech oddziałach zlokalizowanych na parterze i dwóch piętrach. Na każdym oddziale przewidziano 20 cel czteroosobowych i 2 cele jednoosobowe. Ponadto na parterze zaprojektowano celę dwuosobową przeznaczoną do osadzenia osoby niepełnosprawnej, na piętrach dodatkowo przewidziano po dwie cele jednoosobowe izolacyjne i po jednej celi trzyosobowej. Na każdym oddziale zaprojektowano dyżurkę oddziałowego, zespół pomieszczeń umywalni, pokój wychowawcy, pokój psychologa, świetlicę, pokój przesłuchań, pokoje przeszukań, punkt wydawania leków, punkt biblioteczny, pomieszczenia gospodarcze, pom. socjalne i WC funkcjonariuszy. Oprócz tego zaprojektowano na parterze celę zabezpieczającą. We wszystkich celach czteroosobowych wydzielono kącik sanitarny z umywalką i miską sedesową, w celach jednoosobowych sedes i umywalka bez dodatkowego wydzielania. Dla potrzeb komunikacji pionowej przewidziano dwie klatki schodowe: jedną główną, oraz drugą przeznaczoną do wyjścia na pola spacerowe. W części nieużytkowej poddasza, zlokalizowanej na obwodzie budynku nad głównymi pionowymi kanałami instalacyjnymi, przewidziano prowadzenie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych. Aktualnie powyższa inwestycja została zrealizowana częściowo, tj. wykonane zostały roboty stanu zerowego tj. wykopy, ławy fundamentowe, ściany fundamentowe wraz z izolacją pionową i zasypkami. Szczegółowy stan istniejących robót oraz niezbędne do wykonania przez Wykonawcę roboty adaptacyjne określa Protokół Zaawansowania Inwestycji, który stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Instalacje: Instalacja wodno-kanalizacyjna; Instalacja centralnego ogrzewania; Instalacja wentylacji mechanicznej; Instalacja klimatyzacji; Instalacja elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych; Instalacja siłowa w pomieszczeniach technicznych; Instalacja sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP); Instalacja antywłamaniowa, monitoringu CCTV; Instalacja zapobiegania powstawaniu pożaru; Instalacja zintegrowanego systemu bezpieczeństwa; Instalacja sieci strukturalnej IT; Instalacja sieci teletechnicznej; Instalacja odgromowa. Zagospodarowanie terenu: - przyłącza: energetyczne, wody, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, ciepłownicze, teletechniczne; - drogi, chodniki, wjazdy, bramy wjazdowe, parkingi; - elementy małej architektury i zieleni urządzonej. Wyposażenie: - wyposażenie stałe określone dokumentacją projektową. - wyposażenie ruchome wg zał. nr 13 do SIWZ nie jest objęte niniejszym postępowaniem. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy, - 945,00 m2, - powierzchnia całkowita- 2800,00 m2, - pow. netto / użytkowa / ruchu - 2241,50 m2 / 1495,90 m2 / 745,60 m2, w tym parteru - 804,40 m2 / 500,70 m2 / 303,70 m2, I piętra - 719,60 m2 / 488,50 m2 / 231,10 m2, II pietra - 717,50 m2 / 506,70 m2 / 210,80 m2, - kubatura - 9700,00 m3, - ilość oddziałów - 3, - ilość osadzonych - 258, - ilość cel - 73..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.61.13-9, 45.34.20.00-6, 45.22.32.10-1, 45.22.35.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.25.20-2, 45.26.26.20-3, 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.60-3, 45.43.21.30-4, 45.44.21.10-1, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.00.00-3, 45.31.20.00-7, 45.31.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie 360 000,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium podano w pkt. 12 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesję MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy trzy zamówienia, w tym co najmniej: a) jedno zamówienie o technologii wykonania budynku i stopniu złożoności podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia: polegające na wykonaniu w technologii żelbetowej (ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne oraz stropy między kondygnacyjne żelbetowe) z wykorzystaniem przestawnych deskowań systemowych przy realizacji robót budowlanych budynku wielokondygnacyjnego o kubaturze min. 9 000 m3 i powierzchni zabudowy min. 900 m2, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości zamówienia min. 7 000 000 PLN; b) jedno zamówienie polegające na realizacji robót budowlanych przy budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej wraz infrastrukturą towarzyszącą, w ramach którego w budynku wykonano zintegrowany system bezpieczeństwa zawierający przynajmniej, SSWiN, kontrolę dostępu, SAP oraz system CCTV, o wartości zamówienia min. 7 000 000 PLN; c) jedno zamówienie polegające na realizacji robót budowlanych przy budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej na terenie zamkniętym, zawierającego instalacje systemów zabezpieczeń, objętym ścisłą kontrolą dostępu w tym ewidencjonowanym dostępie przepustkowym. 2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy dwa zamówienia polegające na instalacji systemów bezpieczeństwa zawierających zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem dla obiektów o podwyższonych wymaganiach, określonych w art. 5 Ustawy o Ochronie Osób i Mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku, tekst jednolity z dnia 26 lipca 2005 roku (Dz. U. Nr 145, poz. 1221) wraz z późniejszymi zmianami lub dla obiektów o podwyższonych wymaganiach bezpieczeństwa takich jak zakłady karne, jednostki wojskowe i siedziby innych służb mundurowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do realizacji zamówienia będą dysponować wymienionymi pełnosprawnymi narzędziami, urządzeniami i wyposażeniem:- Żuraw samojezdny lub wieżowy o parametrach umożliwiających operowanie nim w obrębie ogrodzenia;- Samochód ciężarowy o min. dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu: 3500 kg;- Minikoparka gąsienicowa z minimalnym osprzętem: wiertnica, młot hydrauliczny, łyżka do kopania, łyżka do skarpowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do realizacji zamówienia będą dysponować następującymi osobami:- Kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie), w tym w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 realizacji robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym co najmniej 1 o wartości co najmniej 7 mln zł brutto oraz co najmniej jednej prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy,- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie), w tym w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 realizacji robót drogowych, w tym co najmniej jednej prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy,- Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadającym 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie), posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji w budynkach kubaturowych oraz co najmniej jednej prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty,Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy,- Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu lub nadzorowaniu robót branży elektrycznej (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych z ostatnich 3 lat polegających na wykonaniu lub przebudowie instalacji elektrycznych, w tym co najmniej jednej budowie lub przebudowie instalacji elektrycznej systemów zabezpieczeń technicznych prowadzonej na terenie o podwyższonych wymaganiach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu, oraz co najmniej jednej polegającej na budowie lub przebudowie zintegrowanego systemu zabezpieczeń w obiekcie kubaturowym w co najmniej jednej inwestycji prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu, posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa na podstawie art. 28 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty,Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy,- Kierownik robót posiadającym uprawnienia do instalowania systemów zabezpieczeń technicznych klas 1 - 4, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu lub nadzorowaniu robót systemów zabezpieczeń (liczone od dnia uzyskania uprawnień lub licencji), w tym w nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu lub przebudowie instalacji zabezpieczeń, w tym co najmniej jednej budowie lub przebudowie instalacji elektrycznej systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4 prowadzonej na terenie o podwyższonych wymaganiach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu, oraz co najmniej jednej polegającej na budowie lub przebudowie zintegrowanego systemu zabezpieczeń w obiekcie kubaturowym w co najmniej jednej inwestycji prowadzonej na terenie o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa objętym ścisłą kontrolą dostępu, posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa na podstawie art. 28 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 o ochronie informacji niejawnych w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne.- Specjalista ds. zabezpieczeń technicznych (dwie osoby) posiadające licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 3 pkt. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.),- Specjalista ds. eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne E - wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.)- Specjalista ds. eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne D - wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) osiągnęli w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 7 000 000 zł (słownie: siedem milionów 00/100 złotych), b)posiadają zgromadzone własne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów 00/100 złotych), c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10 000 000 zł (słownie: dziesięć milionów 00/100 złotych), d)uzyskał w latach 2010 oraz 2011 wskaźnik płynności szybkiej WPS większy lub równy 1.2 obliczany wg wzoru: WPS = (aktywa obrotowe - zapasy - krótkoterminowe rozliczenia okresowe) / (zobowiązania krótkoterminowe).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - kosztorys informacyjny zawierający co najmniej pozycje z przedmiaru robót będącego elementem dokumentacji przetargowej. - w przypadku składania oferty powołującej się na rozwiązania równoważne w zakresie urządzeń, materiałów, rozwiązań projektowych i innych, w celu potwierdzenia że dane elementy odpowiadają określonym wymaganiom w dokumentacji projektowej należy przedłożyć karty katalogowe i/lub aprobaty techniczne i/lub atesty i/lub inne z których jednoznacznie wynika że oferowane elementy spełniają wymagane parametry.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść powyższego dokumentu (lub dokumentów) powinna bezspornie i jednoznacznie wskazać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy (wymagana forma dokumentu - oryginał).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego tj. w sali odpraw Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.