eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoDOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Choszczno: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 152365 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Choszcznie wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ podzielonym na 10 pakietów. Szczegóły patrz załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia zwanego pakietem oznaczonym w załączniku nr 2 do SIWZ liczbami rzymskimi. Zadaniem jest pakiet. Pakietów jest 10. Opis pakietów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy. Ofertę można składać na wszystkie pakiety i równie dobrze na jeden pakiet. Każdy pakiet oceniany i rozpatrywany jest oddzielnie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania próbek do każdego z pakietów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.14.11.22-0, 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwotach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824, z 2004 r. Nr 145, poz. 1537 i Nr 281, poz. 2785, z 2005 r. Nr 132, poz. 1110, Nr 179, poz. 1484 i Nr 249, poz. 2104 oraz z 2006 r. Nr 149, poz. 1074. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. PKO BP o Choszczno nr 39 1020 4867 0000 1102 0067 8300 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Zamawiającego Kopię potwierdzenia wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium na każdy z pakietów, na który składają oferty, z zaznaczeniem odpowiednio: wadium na pakiet nr ... ,w zależności za który pakiet, którego zadania wadium jest wnoszone. Zamawiający określa kwotę wadium dla każdego pakietu w wysokościach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ); Oświadczenie o atestach stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Dowód wpłaty wadium;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 73-200 Choszczno ulica Niedziałkowskiego 4A Pokój nr 306.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 73-200 Choszczno ulica Niedziałkowskiego 4A Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nici.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne, plecione, powlekane, syntetyczne, czas wchłaniania 42 dni, podtrzymywanie tkankowe około 10 dni 1 15 - 17 mm 1/2 koła okrągła 4/0 70 - 75 cm 60 2 20 - 22 mm 1/2 koła okrągła 4/0 70 - 75 cm 60 3 20 - 22 mm 1/2 koła okrągła 3/0 70 - 75 cm 240 4 31 mm 1/2 koła okrągła 2/0 70 - 75 cm 240 5 25 - 27 mm 1/2 koła okrągła 0 70 - 75 cm 120 6 35 - 37 mm 1/2 koła okrągła zaostrzona 0 90 cm 120 7 35 - 37 mm 1/2 koła okrągła zaostrzona 1 90 cm 120 8 40 mm 1/2 koła okrągła zaostrzona 1 90 cm 120 9 48 mm 1/2 koła okrągła zaostrzona 1 90 cm 120 Nici niewchłanialne, monofilament polipropylenowy 10 70 mm igła okrągła podwójnie prosta 2/0 75 cm 150 11 Nici wchłanialne, plecione, powlekane, syntetyczne, czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania 28 dni. 12 Bez igły 5/0 140-150 cm 120 13 36 mm i. okrągła hak 2/0 75 cm 100 Nici niewchłanialne, plecione, poliestrowe, powlekane Poliester powlekany polibutylanem 14 22 mm igła tnaca 1/2 koła 2/0 75 cm 60 szew syntetyczny monofilamentowy poliamidowy niewchłanialny 15 40 mm 1/2 koła odwrotnie tnąca 0 100cm 144 16 Bez igły 2/0 100 144 17 24-26 mm igła stożkowa lub tapercut1/2 koła z aplikatorem laparoskopowym 0 110-120 cm 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sterylizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia i jego parametry Zawartość opakowania Ilość opakowń (szt) Papier krepowany zielony lub biały 120 x 120 cm 125 ark 30 Papier krepowany zielony 75 x 75 cm 250 ark 8 Papier krepowany biały 75 x 75 cm 250 ark 8 Testy paskowe chem. formalinowe 150x30 mm 250 20 Testy paskowe chem. parowe do sterylizacji we wszystkich cyklach - wieloparametrowe. Wynik prawidłowy wskaźnik zmienia się z koloru kremowego na czarny 240480 ark 50 Rękawy papierowo - foliowe 5 cm x 200 m płaskie próbka 3-5 m rolki 6 Rekaw papierowo - foliowe 10 cm x 200 m płaskie rolki 60 Rekaw papierowo - foliowe 15 cm x 200 m płaskie próbka 3-5 m rolki 80 Rekaw papierowo - foliowe 20 cm x 200 m płaskie rolki 50 Rekaw papierowo - foliowe 25 cm x 200 m płaskie próbka 3-5 m rolki 30 Rekaw papierowo - foliowe 30 cm x 200 m płaskie rolki 40 Rękawy papierowo - foliowe 15 x 5 x 100 m z fałdą próbka 3-5 m rolki 10 Rękawy papierowo - foliowe 20 x 55 x 100 m z fałdą rolki 20 Rękawy papierowo - foliowe 40 x 8 x 100 m z fałdą próbka 3-5 m rolki 20 Test BOWIE - DICK z arkuszem wczesnego ostrzegania opa 20 szt 2 Torba foliowo - włókninowa 480 mm x 640 mm próbka 3-5 m op. 100 sztuk 20 Torba foliowo - włókninowa 480 mm x 750 mm próbka 3-5 m op. 100 sztuk 20 Taśma samoprzylepna do steryl.parą wodną ze wskaznikiem 19 mm x 50 m rolki 50 Wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie para wodna odczyt po 3 godz. op. 50 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Masa i folia Fango.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dokładny opis przedmiotu zamówienia i jego Jednostka ilość parametry miary Masa Fango kg 500 Folia do Fango m 20000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia i jego parametry j.m. Ilość Katetery do przepłukiwań naczyń szt. 80 Kateter do ebolektomii szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dokładny opis przedmiotu zamówienia i jego Jednostka ilość parametry miary ELEKTRODA EKG szt 20000 ELEKTRODA do badań Holtera,dokładny opis poniżej szt 10000 Wartość ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka miary, rozmiar Ilość Rękawice diagnostyczne lateksowe lekko pudrowane, zewnętrzna powierzchnia lekko teksturowana, zawartość protein poniżej 140 ugg, pakowane po 100 szt., AQL 1,5 Grubość rękawicy 0,12-0,16mm. Rozmiar rozróżniony kolorem opakowania, mankiet równomiernie rolowany. opakowanie 100 szt S,M,L 16 000 rękawice chirurgiczne neoprenowe antyalergiczne bezpudrowe teksturowane chlorowane obustronnie silikowane z wew.warstwą poliuretanową.Mankiet prosty bez rolowanego zakończenia z opaską przylepną AQ L 1,5 ,dł.ręk.min.305mm. para 6-9 600 Rękawice diagnostyczne Lateksowe bezpudrowe ,obustronnie silikonowane ,z wewnętrzną warstwą nawilżającą na bazie kremu, kolor jasno zielony , lekko teksturowane,chlorowane , mankiet równomiernie rolowany ,pakowane po 100 szt., AQL 1,5 zaw.protein poniżej 30ug/g, opakowanie 100 szt S,M,L 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.