eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławMATERIAŁY PROMOCYJNE DOTYCZĄCE EUROPEJSKIEJ WSPÓŁPRACY TERYTORIALNEJ NA DOLNYM ŚLĄSKU



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Wrocław: MATERIAŁY PROMOCYJNE DOTYCZĄCE EUROPEJSKIEJ WSPÓŁPRACY TERYTORIALNEJ NA DOLNYM ŚLĄSKU
Numer ogłoszenia: 152311 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MATERIAŁY PROMOCYJNE DOTYCZĄCE EUROPEJSKIEJ WSPÓŁPRACY TERYTORIALNEJ NA DOLNYM ŚLĄSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dotyczących Europejskiej Współpracy Terytorialnej na Dolnym Śląsku oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące materiałów promocyjnych: - Długopis automatyczny: Materiał: metal Powierzchnia: półmat Kolor: srebrny Wkład: duży, czarny, niklowany grot Zasięg: 3000 m Ilość: 1500 szt. - Długopis automatyczny: Materiał: plastik, silikon lub równoważny Powierzchnia: półmat Kolor: do uzgodnienia Wkład: duży, czarny, niklowany grot Zasięg: 3000 m Ilość: 1500 szt - Ołówek drewniany: Materiał: twarde drewno Wymiary: ok. 7x190 mm Wkład: grafit HB Kolor: naturalny Zakończony gumką Ilość: 1000 szt. - Zestaw markerów: 5 kolorów: zielony, żółty, niebieski, różowy, pomarańczowy Zestaw markerów w formie kwiatka Ilość: 250 szt. Teczka A4 Materiał: imitacja skóry Kolor: czarny lub ciemny brąz - do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Rozmiar: ok. 355 x 270 x 50 mm Wyposażona w metalowy mechanizm zamykający Wyposażona w duże kieszenie na dokumenty i notes oraz mniejsze na wizytówki i np. na płytę CD, mały notes. Dodatkowo uchwyty na długopisy. Ilość: 150 szt. internetowej - Teczka konferencyjna A4: Materiał: tworzywo sztuczne Kolor do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Wyposażona w mechanizm zamykający Min. 6 przegródek Wymiary: ok. 38,5x25x3,5 cm Ilość: 150 szt. - Parasol damski składany: Materiał: poliester 100% Kolor: do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Długość szprych: ok. 50 cm Ilość szprych: 8 Średnica po rozłożeniu: ok. 90 cm, długość po złożeniu: ok. 30 cm Rączka: metalizowana, kij: aluminiowy Stelaż: aluminiowy, końcówki z włókna szklanego, zakończone metalową nasadką z kulką; odporny na wiatr Sposób otwierania: ręczny Etui: poliester 100% Ilość: 200 szt. - Zegar biurkowy wielofunkcyjny: Zegar, budzik, termometr, kalendarz Materiał: metal/tworzywo sztuczne Wymiary: ok. 63x75x12 mm Kolor: srebrny Bateria w komplecie Ilość: 150 szt. - Pasek odblaskowy: Różne kolory - do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Ilość: 200 szt. - Brelok: Materiał: metal + tworzywo sztuczne Wielkość: ok. 8x3 cm Ilość: 150 szt. Każda sztuka zapakowana w osobne pudełeczko - Filiżanka Materiał: porcelana Kształt: kwadratowy Wysokość: ok. 8 cm Spodek w komplecie Kolor do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Powierzchnia (błyszcząca/matowa) do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Każda filiżanka ze spodkiem zapakowana w osobne pudełeczko Ilość: 150 szt. - Pen-drive Pojemność: 1 GB Materiał: metal + tworzywo sztuczne Smycz w komplecie Każdy pen-drive zapakowany w osobne pudełeczko Ilość: 200 szt. - Wizytownik Materiał: imitacja skóry + metal Kolor oraz typ powierzchni (błyszcząca/matowa) do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Mechanizm umożliwiający zamknięcie Typ wizytownika: walizeczka (nie książeczka) Wymiary: ok. 95 x 60 x 10 mm Każdy wizytownik zapakowany w osobne pudełeczko Ilość: 150 szt. - Karteczki samoprzylepne: Wymiar: ok. 8,5 x 8,5 cm Kolor do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Ilość karteczek w bloczku: min. 100 Ilość: 500 szt. - Cukierki: Landrynki owocowe Zapakowane w metalowe puszki. Pojemność jednej puszki - 0,5 kg; Łączna ilość cukierków - 10 kg Kolor puszki: srebrny - Piłka antystresowa: Materiał: guma/tworzywo sztuczne Kształt i kolor do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Ilość:150 szt. - Torba na zakupy: Materiał: poliester 100% Wymiary: ok. 390 x 410 mm Kolor do uzgodnienia w trakcie realizacji zamówienia Uszy: długie Ilość: 150 szt. - Długopis - wskaźnik: Materiał: metal Kolor: srebrny, mat/półmat Wymiary: ok. 14 x 0,9 cm Wkład długopisu: duży, czarny, niklowany grot Bateria w komplecie Każdy długopis-wskaźnik zapakowany w osobne pudełeczko Ilość: 300 szt. - Zestaw upominkowy elegancki: Zawartość zestawu: etui na wizytówki, długopis automatyczny metalowy, brelok na klucze Wymagania dotyczące zawartości zestawu analogiczne do wymagań poszczególnych elementów Zestaw zapakowany w eleganckie pudełko Kolor: mix kolorów, do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Ilość: 300 szt. - Clipboard A4: Materiał: tworzywo sztuczne, klip metalowy Kolory do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy Ilość: 150 szt. 3. Wszystkie materiały promocyjne będą oznakowane herbem Województwa Dolnośląskiego oraz adresem strony internetowej www.ewt.dolnyslask.pl. Wybór najlepszej metody oznakowania: nadruk, grawer laserowy, tłoczenie na sucho nastąpi w trakcie realizacji umowy. Nadruki będą wykonywane w kolorze, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na nadruk czarno-biały. 4. Wykonawca jest zobowiązany do korekty autorskiej, Zamawiający do co najmniej 2 korekt redakcyjnych. 5. Wykonanie danego rodzaju materiałów promocyjnych może nastąpić tylko po akceptacji Zamawiającego, co do jego jakości oraz projektu graficznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 3. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 4. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 5. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: I) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się następującego dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umwd.pl/index.php?id=56

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław pok. nr 429 do dnia 06.09. 2007r do godz. 9.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.