Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Wołów: KRZYDLINA MAŁA - ZAGÓRZYCE - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, dług. 3,2 km
Numer ogłoszenia: 152193 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 389 47 25, fax 0-71 389 47 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KRZYDLINA MAŁA - ZAGÓRZYCE - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, dług. 3,2 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - podbudowa z kruszyw łamanych o grub. 20 cm w il. 8945,10 m2 - remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniem w il. 528 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanką miner. bitum. asfalt. w il. 264 Mg - nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 5 cm w il. 14224 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Doświadczenie: wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia i posiadające dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. Potencjał techniczny: dysponują lub mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób dostęp do w pełni sprawnego sprzętu jak: koparka, równiarka, szczotka mechaniczna, skrapiarka mechaniczna, walec ogumiony, statyczny i wibracyjny, rozkładarka mas bitumicznych, samochody samowyładowcze - niezbędnego do wykonania zadania Potencjał kadrowy: dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, mogących wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dysponują odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami do obsługi sprzętu. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy do Oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych/. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 4.Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze - załącznik nr 4. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Wykaz niezbędnego wyposażenia do wykonania zamówienia - załącznik nr 5. 6.Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierający wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót z wykorzystaniem wzoru.- załącznik nr 6 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 7 8. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 8 9. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 56-100 Wołów ul. Piłsudskiego 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 56-100 Wołów ul. Piłsudskiego 10 pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2025 z podziałem na zadania
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Rataje oraz części wsi Prawików, gmina Wołów (...)"
- PRZEBUDOWA DRÓG W REJONIE UL. ŻEROMSKIEGO I CURIE SKŁODOWSKIEJ W WOŁOWIE
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.