eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Warszawa: Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
Numer ogłoszenia: 152185 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa zestawów komputerowych All-in-One wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego - szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1a do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) dostawa notebooków wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego - szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3) dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego na potrzeby systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją EZD - szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1c do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 38.52.00.00-6, 30.23.21.00-5, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1): 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł); Dla zadania częściowego nr 2): 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł); Dla zadania częściowego nr 3): 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł). Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 1 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie sprzętu komputerowego wraz z gwarancją, o wartości każdej z dostaw co najmniej 180 000,00 zł brutto (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy), b) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 2 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie sprzętu komputerowego wraz z gwarancją, o wartości każdej z dostaw co najmniej 80 000,00 zł brutto (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy), c) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 2 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie sprzętu komputerowego wraz z gwarancją, o wartości każdej z dostaw co najmniej 100 000,00 zł brutto (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy). W celu wykazania należytego wykonania wyżej wymienionych dostaw Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw odpowiadających wyżej opisanym warunkom, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie częściowe, zobowiązany jest wykazać się minimum 2 zrealizowanymi dostawami dla części o najwyższej wartości wśród części, w których składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 1 do oferty należy dołączyć: a) potwierdzenie wydajności w teście wydajności PassMark CPU Mark - wynik co najmniej 6980 punktów. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca powołał się na wyniki testów opublikowane http://www.passmark.com/products/pt.htm. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk w/w strony ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów; b) potwierdzenie wydajności grafiki (karty graficznej) w teście PassMark Performance Test -wynik co najmniej 560 punktów w G3D Rating. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane na stronie http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk w/w. strony ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów; c) certyfikat producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę modelu zestawu komputerowego z oferowanym systemami operacyjnym. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony producenta. 2) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 2 - do oferty należy dołączyć: a) potwierdzenie wydajności w teście PassMark High End CPUs - wynik co najmniej 5000 punktów. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca powołał się na wyniki testów opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk w/w strony ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów; b) certyfikat producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę modelu notebook-a z oferowanym system operacyjnym. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony producenta. Wydruki, o których mowa w pkt 1) i 2) muszą być podpisane przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza wydruki ze strony w języku angielskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się następujące zmiany Umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, b) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp.), a dotyczących terminu podpisania umowy, c) gdy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy z innych niż wskazane wyżej przyczyn, a dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron Umowy; 2) dostarczenie nowszych niż określone w SIWZ wersji oprogramowania lub sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do opisanych w ofercie złożonej w postępowaniu; 3) zmiana: nazwy, adresu, statusu firmy; 4) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, kancelaria ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych All-in-One wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców 45 sztuk zestawów komputerowych All-in-One wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego. Dostarczony sprzęt będzie wykorzystywany na potrzeby pracy biurowej w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notebooków wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców 15 sztuk notebook-ów wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego. Dostarczony sprzęt będzie wykorzystywany na potrzeby pracy biurowej w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego na potrzeby systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją EZD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców sprzętu i oprogramowania wraz z licencjami oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego na potrzeby systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją EZD. Dostarczony sprzęt będzie wykorzystywany na potrzeby pracy biurowej w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 48.00.00.00-8, 38.52.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.