Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Adamówka: Budowa kanalizacji sanitarnej w Adamówce (zlewnie PA2 - PA3 - PA4 - PA5 - PA6 - /8/ - CPN), w Cieplicach (zlewnie PC1 - PC2 - PC3 - PC4 - PC5 - PC6 - osiedle Izabelin) i Majdanie Sieniawskim (zlewnie PM2 - PM6 - PM9 - PM10).
Numer ogłoszenia: 152127 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Adamówka , Adamówka 97, 37-534 Adamówka, woj. podkarpackie, tel. 016 6229001, faks 016 6229001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Adamówce (zlewnie PA2 - PA3 - PA4 - PA5 - PA6 - /8/ - CPN), w Cieplicach (zlewnie PC1 - PC2 - PC3 - PC4 - PC5 - PC6 - osiedle Izabelin) i Majdanie Sieniawskim (zlewnie PM2 - PM6 - PM9 - PM10)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami obejmujące całą miejscowość Cieplice oraz część miejscowości Adamówka i Majdan Sieniawski. Na całość zadania do wykonania składają się następujące elementy: 1. Kolektory grawitacyjne z rur PCV: O 200 mm - 16 575,00 mb; O 160 mm - 1 762,50 mb; 2. Przepompownie ścieków - 15 kpl. 3. Kolektory tłoczne z rur PE: O 63 mm - 1 312,00 mb; O 90 mm - 4 381,00 mb; O 110 mm - 2 380,00 mb 4. Przykanaliki z rur PCV: O 160mm - 4 692,50 mb 5. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000,00 zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - art. 22 ust. 1pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia: kierownik robót sieciowych uzbrojenia terenu z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, geodeta z uprawnieniami. Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami transportu, niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia (własne lub dzierżawione) minimum: 3 szt. - koparek, 1 szt - spycharki, 1szt. - wiertnica horyzontalna, 1 - szt. samochód ciężarowy wywrotka, 2 kpl. - zestawu do odwaniania wykopu, 2 kpl. obudowy wykopów (szalunki). 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi, lub kredytem (lub promesą kredytową) w wysokości minimum 500 000,00 zł, być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 1 000 000,00 zł PLN. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.5 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 2 zadania wykonania kanalizacji sanitarnej z przykanalikami o długości minimum 15 km każde zadanie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w tym postępowaniu metoda warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 2.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.5, - podlegają wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczaniu ceny; - wykonawca który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 13. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- minimum 2 zadania wykonania kanalizacji sanitarnej z przykanalikami o długości minimum 15 km każde zadanie (wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do siwz) 2.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca minimum: 3 szt. - koparek, 1 szt. - spycharki, 1 szt. - wiertnica horyzontalna, 1 - szt. samochód ciężarowy wywrotka, 2 kpl - zestawu do odwaniania wykopu, 2 kpl.- obudowy wykopów/szalunki (wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do siwz) 2.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.2., wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 2.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do siwz); 2.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.4., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że dysponuje środkami finansowymi, lub kredytem (lub promesą kredytową) w wysokości minimum 500 000,00 zł. 3.3. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na minimum 1 000 000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adamowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Adamówka 37-534 Adamówka 97 pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Adamówka 37-534 Adamówka 97 pok. nr 6 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z PROW.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 353012T Grotniki Duże - Grotniki Małe od km 0+000 do km 1+465 dł. 1465 mb."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





