Ogłoszenie z dnia 2014-01-14
Wrocław: Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach finansowych dla pracowników jednostek sądownictwa.
Numer ogłoszenia: 15210 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 541456 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7987777, faks 071 7987714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach finansowych dla pracowników jednostek sądownictwa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług wsparcia polegających na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK (pracownikom sądów powszechnych) profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu z użyciem funkcjonalności, jakie posiada system ZSRK oparty na oprogramowaniu firmy SAP AG oraz z uwzględnieniem faktycznych zadań, jakie są do wykonania w systemie produkcyjnym przez użytkowników w obszarach FM, FI, AA, IM, MM i PSCD w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego dla grup użytkowników oraz zdalnie w łącznym wymiarze 208 dni roboczych konsultacji, w ramach wskazanych wyżej Obszarów wsparcia, w okresie od 20.01.2014 do 31.03.2014. 2. Usługi wsparcia będą realizowane również w zakresie międzymodułowym tj. będą obejmowały zagadnienia będące we właściwości więcej niż jednego modułu ZSRK. 3. Harmonogram świadczenia wsparcia z podziałem na jednostki, lokalizacje świadczenia wsparcia na miejscu (na terenie RP), rodzaje świadczenia wsparcia (zdalnie/na miejscu) oraz roboczodni zostanie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) przygotowanie Planu wsparcia obejmującego: a) opis organizacji procesu wsparcia, b) listę kontrolną warunków technicznych i organizacyjnych niezbędnych do spełnienia przez Zamawiającego żeby wsparcie mogło być świadczone, c) cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia Wykonawcy do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych Obszarach Wsparcia, d) harmonogram świadczenia wsparcia. 2) świadczenie Centralnych Usług Wsparcia na rzecz Zamawiającego w oparciu o zespół wsparcia w oparciu o Plan wsparcia uzgodniony między Zamawiającym i Wykonawcą. 3) koordynacja prac swoich przedstawicieli 5. Wspieranie moduły SAP w ramach wsparcia: 1) Obszar FI (Rachunkowość Finansowa) 2) Obszar FM (Zarządzanie Budżetem) 3) Obszar PSCD (Rozrachunki z uczestnikami postępowania sądowego) 4) Obszar AA (Środki Trwałe) 5) Obszar MM (Gospodarka Materiałowa) 6) Obszar IM (Ewidencja i rozliczanie inwestycji) 6. Przyjęto następujące definicje: 1) Konsultanci Wsparcia - konsultanci realizujący lokalnie w apelacjach Usługi Wsparcia dla obszarów FI, FM, PSCD, AA, MM, IM. 2) System ZSRK - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr wykonywany na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości zgodnie z Umową nr 10 z dnia 1 sierpnia 2011 r., z którego korzysta Zamawiający. 3) Usługi Wsparcia - usługi polegające na udzielaniu użytkownikom profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu ZSRK w określonych obszarach SAP, na miejscu tj. w lokalizacjach wskazanych przez użytkowników systemu oraz z siedziby Wykonawcy (zdalnie), przy wykorzystaniu środków komunikacji na odległość, na podstawie zgłoszeń zrealizowanych przez uprawnione osoby za pośrednictwem systemu/narzędzia udostępnionego przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infovide - Matrix S.A., ul. Gottlieba Daimlera 2, 02-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394436,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 498888,00
Oferta z najniższą ceną: 498888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 624249,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami do przewozu posiłków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych - administrowanie i zarządzanie oprogramowaniem klasy HIS firmy CompuGroup Medical Polska Spółka z o. o. oraz wsparcie użytkowników końcowych - nr 56/TP/2025
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grybowie - wdrożenie logowania domenowego Active Directory wraz z rozbudową systemu archiwizacji oraz backup
- Zakup usługi audytu początkowego dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), przygotowania, aktualizacji, doskonalenia i utrzymania dok. SZBI oraz audytu końcowego dok. SZBI
- Wykonanie strony internetowej IHAR-PIB
- Zakup i wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania zbiorami
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Płośnica
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.