To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Poznań: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 152038 - 2016; data zamieszczenia: 19.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151663 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8583100, faks 61 6610545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Część Nr 1 zamówienia: Dostawa nowego komputera stacjonarnego - ilość 1 szt., fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta komputera - ilość 1 szt. oraz oprogramowania biurowego - ilość 1 szt. Zamówienie dla Części I i Części II jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Część Nr 2 zamówienia Dostawa fabrycznie nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 4 szt., fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 4 szt. oraz oprogramowania biurowego - ilość 4 szt. Zamówienie dla Części I i Części II jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Część Nr 3 zamówienia Dostawa 4 szt. switchy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dla Części I i Części II jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa nowego komputera stacjonarnego - ilość 1 szt., fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta komputera - ilość 1 szt. oraz oprogramowania biurowego - ilość 1 szt. Zamówienie dla Części I i Części II jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDIA MEDICAL" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"MEDIA MEDICAL" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- VOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. DĄBROWSKIEGO, nr 553, 60-451 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3991,35
Oferta z najniższą ceną: 3991,35 / Oferta z najwyższą ceną: 3991,35
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 4 szt., fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 4 szt. oraz oprogramowania biurowego - ilość 4 szt. Zamówienie dla Części I i Części II jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDIA MEDICAL" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"MEDIA MEDICAL" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- VOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. DĄBROWSKIEGO, nr 553, 60-451 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18671,40
Oferta z najniższą ceną: 18671,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19315,92
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont sali gimnastycznej i modernizacja pracowni informatycznej
- Dostawa pojemników na odpady medyczne
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica przy ul. Marszałkowskiej 40 w Poznaniu
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Wsparcie małej (...)" - część nazwy
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych oraz drogi dojazdowej przy budynku Urzędu Skarbowego w Złotowie.
- Remont sali gimnastycznej i korytarza
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnej zapory sieciowej (UTM) - część 3 w ramach zadania Zakup sprzętu sieciowego oraz zasilaczy w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice - część II
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Milówka
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miasto Lubartów" (część I i część II)
- Zakup komputerów typu AIO, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS, projektorów/rzutników oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
- Zakup 30 szt. zestawów komputerowych do pracowni informatycznej
- zakup systemu do backupu danych wykorzystujący deduplikację oraz serwera pod migrujące profile - powtórzenia
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.