eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa materia³ów pomocniczych do produkcji leków

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-05-31

Bia³ystok: Dostawa materia³ów pomocniczych do produkcji leków
Numer og³oszenia: 152037 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku , ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24A, 15-276 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów pomocniczych do produkcji leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materia³ów pomocniczych do produkcji leków (w miarê zg³aszanego zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego) przez okres 12 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.57.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy w tym postêpowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wymagane jest o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( Za³±cznik nr 3). Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania wiedzy i do¶wiadczenia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    a) o¶wiadczenie, ¿e oferowane wyroby medyczne zosta³y dopuszczone do obrotu i u¿ywania na zasadach okre¶lonych ustaw± o wyrobach medycznych (na formularzu ofertowym) b) oryginalne firmowe prospekty producentów sprzêtu potwierdzaj±ce spe³nienie parametrów technicznych (dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê). Wymagane jest, aby wymogi techniczne prezentowane w za³±czonych prospektach odpowiada³y wymogom opisanym w Za³±czniku nr 1 do SIWZ. Je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów producenta (np. czê¶æ instrukcji obs³ugi), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru. Uwaga. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie parametrów/warunków, które zosta³y okre¶lone Za³±czniku nr 1. Dokumenty te zostan± udostêpnione przez Wykonawców na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty, z których bêdzie wynikaæ upowa¿nienie do podpisania oferty (reprezentacji Wykonawcy),np. aktualny odpis z Krajowego rejestru S±dowego; 2. Wype³niony i podpisany formularz cenowy wg wzoru tabeli podanej w Za³±czniku nr 1. 3. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik nr 2; 4. W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa okre¶laj±cego zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w my¶l art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza, aby cena uleg³a zmniejszeniu, przy warunku np. zmiany ceny producenckiej. Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu obowi±zywania umowy przy warunku takim, i¿ niewyczerpana zosta³a ca³o¶æ asortymentu, b±d¼ pozycja z pakietu W przypadku zmiany stawki podatku VAT Zamawiaj±cy dopuszcza jedynie mo¿liwo¶æ automatycznego zmniejszenia ceny. Obni¿enie ceny obowi±zywa³oby od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dotycz±cych nowych stawek podatkowych. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na zmianê parametrów przedmiotu zamówienia, w tym zmianê numeru katalogowego produktu lub nazwy w³asnej produktu - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany b±d¼ udoskonalony albo wyst±pi przej¶ciowy brak produktu, przy czym nie wp³ynie to na zwiêkszenie warto¶ci pakietu i bêdzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow±.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego w Pokoju Zamówieñ Publicznych - pok. 28-budynek administracji Szpitala.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego w Pokoju Zamówieñ Publicznych - pok. 28-budynek administracji Szpitala.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ksi±¿ki, kr±¿ki, op³atki,papier, torebki, pudelka, zakraplacze, pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ksi±¿ki, kr±¿ki, op³atki,papier, torebki, pudelka, zakraplacze, pojemniki.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.57.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Butelki apteczne Nakrêtki do butelek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Butelki apteczne Nakrêtki do butelek.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.57.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: opakowanie, butelki z nakrêtk±.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: opakowanie, butelki z nakrêtk±.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.57.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: butelki, korki, nakrêtki, kapsle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: butelki, korki, nakrêtki, kapsle.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.57.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: torebki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: torebki.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.25.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.