Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Wałbrzych: Świadczenie usług kominiarskich
Numer ogłoszenia: 152015 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, faks 074 8477477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie, opisane w zadaniach nr 1,2,3,4,5. Zadanie nr 1 polega na: - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych w sezonie grzewczym od daty zawarcia umowy do 30 kwietnia roku następnego z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 tygodni o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, minimalnie 4 razy we wskazanym powyżej okresie z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, minimalnie 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; Zadanie nr 2 polega na: - wydawaniu opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych, Zadanie nr 3 polega na: - wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych. Wykonanie inwentaryzacji winno obejmować: 1) wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych, 2) wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń, 4) badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, 5) badanie ciągu kominowego, 6) sporządzenie szkiców podłączeń, 7) wykaz usterek, 8) inne uwagi, Zadanie nr 4 polega na: - sprawdzaniu przyczyny zadymienia lokali, Zadanie nr 5 polega na: - sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju i ilości przewodów kominowych). Usługi wyszczególnione w zadaniu nr 2,3,4,5, będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umów zawartych z wykonawcą na realizację zadań nr 1, 3 i 5 Liczba budynków zarządzanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 2. Warunki szczególne a) wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 3 SIWZ dla danego zadania; b) dysponują na terenie miasta Wałbrzycha co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje, - staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat, - uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane; c) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł niezależnie od zakresu złożonej oferty. 3. W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 Wykonawca winien dodatkowo: a) dysponować co najmniej 8. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania nr 1 opisanego w pkt. 3 SIWZ; Ocena spełnienia warunków przez wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 8 SIWZ skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w przetargu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono dokonanych zmian w tekście dokumentu, wynikających z podjęcia uchwał przez stosowne organy podmiotu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym w/w zmian. 2. oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym zgodnie z art. 22 ustawy p.z.p. oraz, że nie jest wykluczony z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wg załączonego formularza B do SIWZ; 3. wykazu usług, wg załączonego formularza C do SIWZ; 4. wykazu osób, wg załączonego formularza D do SIWZ; 5. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w formularzu o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 7. dokumentów potwierdzających, że usługi tożsame z przedmiotem zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane przez wykonawcę należycie. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: - wymagane jest pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1,2 składają osobno wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast wskazane w pkt. 3,4,5,6,7 składają razem. Uwaga: 1. Zamawiający łącznie ocenia uczestników konsorcjum. 2. Zgodnie z art. 141 ustawy p.z.p. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli w dokumencie, o którym mowa w pkt. 6 wskazane są wartości w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia, przyjmując kurs walut z tabel Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Dokumenty żądane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarzad Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu
ul. Gen. Andersa 48 (pok. nr 15)
58-304 Wałbrzych.
Koszt SIWZ 10,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarzad Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu ul. Gen. Andersa 48 (pok. nr 10) 58-304 Wałbrzych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 polega na: - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych w sezonie grzewczym od daty zawarcia umowy do 30 kwietnia roku następnego z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 tygodni o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, minimalnie 4 razy we wskazanym powyżej okresie z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, minimalnie 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 polega na: - wydawaniu opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 polega na: - wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych. Wykonanie inwentaryzacji winno obejmować: 1) wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych, 2) wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń, 4) badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, 5) badanie ciągu kominowego, 6) sporządzenie szkiców podłączeń, 7) wykaz usterek, 8) inne uwagi,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 polega na: - sprawdzaniu przyczyny zadymienia lokali,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 polega na: - sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju i ilości przewodów kominowych)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia/mebli do Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o., przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa 2 pojazdów ciężarowych z zabudową hakową, dla Zakładu Odbioru i Transporty Odpadów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- "Remont i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu"
- Dostawa komputerów przenośnych
- Zakup klastra serwerowego z macierzą dyskową do obsługi Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Wałbrzyski"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace związane ze świadczeniem usług na okresową kontrolę stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.121.2025
- Zakup sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP w Młochowie
- Realizacja usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- usługi w zakresie sprzątania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





