Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Jarocin: Kurs obsługa sekretariatu
Numer ogłoszenia: 151971 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. gen. Hallera 8, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 747-35-79, fax 0-62 747-73-88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.jarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs obsługa sekretariatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia - Kurs obsługa sekretariatu. 2)Kurs ten ma przygotować słuchaczy do pracy na stanowisku sekretarki asystentki szefa. Zakres tematyczny kursu powinien obejmować: -organizacja pracy sekretariatu prowadzenie biura wiadomości ogólne, -obsługa biurowych środków technicznych, komputera (MS WORD i EXCEL), -obsługa telefonu, telefaxu, kopiarki, drukarki, -organizacja i funkcjonowanie stanowiska d/s osobowych (kadry) - zagadnienia prawne prawo pracy, cywilne, prasowe, gospodarcze, -psychologia obsługi klienta w pracy sekretarki - asystentki szefa oraz obsługi klienta, -zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż na stanowisku pracy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania szkolenia objętego zamówieniem, na które składana jest oferta, określone w dokumencie potwierdzającym prowadzenie działalności, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji (SIWZ). 4.Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz ofertowy wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część niniejszej specyfikacji (SIWZ). 5.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 09.02.2004 r. ze zm.). 6.Wykonawca musi na czas trwania szkolenia ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia powyżej 25 roku życia, zgodnie z przedłożonym wykazem. 7.Szkolenie musi odbywać się 4 dni w tygodniu tylko w dni robocze nie więcej niż 7 godz. zegarowych dziennie z uwzględnieniem minimum 2 przerw 15 - 20 minut i zajęcia nie będą trwały dłużej niż do godz. 1700. 8.Wykonawca musi sprawować nadzór nad frekwencją uczestników szkolenia i prowadzić dziennik zajęć. 9.Sposób prowadzenia zajęć musi uwzględniać zróżnicowany poziom uczestników kursu. 10.Absolwent musi otrzymać po zdaniu egzaminu przed komisją egzaminacyjną zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku MEN. 11.Wykonawca musi zapewnić odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych dot. części teoretycznej i praktycznej stosowną do liczby uczestników, zaplecze sanitarne, materiały dotyczące przeprowadzonych szkoleń winny być oznakowane logo EFS - Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz powinny zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS - Program Operacyjny Kapitał Ludzki. 12.Kwalifikacje wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. 13.Do praktycznej nauki Wykonawca musi zapewnić 1 komputer dla 2 uczestników szkolenia oraz inny sprzęt biurowy wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia aby zapewnić wyczerpującą naukę dla uczestników szkolenia, w które będzie wyposażona sala wykładowa. 14.Wykonawca przedmiot zamówienia musi wykonać sam, bez udziału podwykonawców, w części merytorycznej szkolenia. 15.Oceny spełniania powyższych warunków dokona po otwarciu ofert komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy. 16.Wykonawcy, którzy złożą oferty a nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przygotowania stanowisk szkoleniowych oraz warunków higieniczno-sanitarnych dzień wcześniej przed rozpoczęciem szkolenia i podczas szkolenia. Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) z dołączonym dokładnym programem oraz harmonogram kursu rozkład zajęć z uwzględnieniem tematyki szkolenia ilości godzin, daty, godziny szkolenia od - do w każdym dniu szkolenia - uwzględniając przerwy (załącznik nr 3 do oferty). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na (załącznik nr 1 do oferty). 3.Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia bez zysku. 4.Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 5.Kwalifikacje kadry wykładowców, którzy będą przeprowadzali powyższe szkolenie: wykształcenie, specjalność, staż pracy, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w realizacji szkoleń (załącznik nr 2 do oferty). - dokumenty potwierdzające kwalifikacje wykładowców. 6.Wpis do Rejestru Instytucji Szkolących wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę jednostki szkoleniowej z potwierdzeniem jego aktualizacji na rok bieżący (kserokopia zaświadczenia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 7.Listy referencyjne, jeśli takie posiada. 8.W przypadku, gdy dokumenty będzie podpisywała osoba upoważniona przez Wykonawcę, wtedy należy dołączyć do oferty oryginał tego upoważnienia lub kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.9 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, o którym mowa w pkt 10 i 11 SIWZ należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 13.Wybrany Wykonawca dostarczy w terminie 5 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu umowę dzierżawy z jednostką w której będą odbywały się zajęcia, jeśli siedziba jednostki szkolącej znajduje się poza Jarocinem a Wykonawca zamierza przeprowadzić szkolenie na terenie Jarocina. 14.Jeżeli wybrany Wykonawca nie przedłoży powyższej umowy w wyznaczonym terminie zostanie wybrana oferta druga w kolejności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ilość godzin szkolenia praktycznego - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. gen. Hallera 8, 63-200 Jarocin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. gen. Hallera 8, 63-200 Jarocin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Aktywna postawa szansą na zatrudnienie Priorytet VI PO KL: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania: 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zagospodarowanie odpadów znajdujących się na naczepie zatrzymanego transportu odpadów w ramach wykonania zastępczego obowiązku nałożonego decyzją Starosty Jarocińskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy ul. Bieszczadzkiej na osiedlu Ługi w Jarocinie
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na obszarze Gminy Jarocin
- Przebudowa ul. Wrocławskiej w Jarocinie wzdłuż posesji o numerach 164, 166, 166A
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





