eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzyno › Dostawa wyposażenia Gimnazjum w Węgorzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Węgorzyno: Dostawa wyposażenia Gimnazjum w Węgorzynie
Numer ogłoszenia: 151916 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Węgorzyna, Rynek 1, 73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3971563, fax 091 3971567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzyno.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Gimnazjum w Węgorzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1.1. Sale lekcyjne z korytarzem. 1) krzesło nr 6 szt. 340 2) stolik uczniowski nr 6 szt. 170 3) tablica lekcyjna a) muzyczna z pięciolinią, trzyczęściowa szt. 1 b) suchościeralna magnetyczna, trzyczęściowa szt. 2 c) matematyczna z układem współrzędnych, trzyczęściowa szt. 2 d) zwykła, składana, trzyczęściowa szt. 7 4) krzesło dla nauczyciela (tapicerowane) szt. 12 5) biurko (z częścią pod komputer i sprzęt audiowizualny) szt. 12 6) platforma podwieszana pod telewizor szt. 4 7) stół demonstracyjny z blatem 2,0x1,0 m szt. 1 8) blat ceramiczny do zlewozmywaka z zamontowanymi kpl. 1 do blatu oczomyjkami, szafka pod blat ceramiczny 9) płyty ociekowe z tworzywa sztucznego i metalu, nad blatem zlewozmywaka kpl. 1 10) szafa na substancje niebezpieczne 1,8x2,0x0,5 m kpl. 1 (z wentylatorem) 11) degestorium (blat i ściany ceramiczne, oświetlenie, 2 gniazda elektryczne, zlew ceramiczny) kpl. 1 12) płyta grzejna szt. 1 13) szafa segmentowa 3,0x1,8x0,4 m (z drzwiczkami, regałami, kpl. 12 szufladami) 14) ekran duży wysokości 2,0 m szt. 5 15) tablica ogłoszeń1,0x6,0 m kpl. 12 16) regał 3,0x1,8x0,4 m kpl. 4 1.2. Sala komputerowa. 17) stolik pod komputer dla ucznia szt. 20 18) krzesło dla ucznia (okrągłe, z podłokietnikami, regulacja szt. 21 wysokości i oparcia) 19) tablica suchościeralna, magnetyczna, trzyczęściowa szt. 1 20) biurko (wersja rozszerzona - na drukarkę i skaner) szt. 1 21) metalowy uchwyt do podwieszania projektora szt. 1 22) szafa metalowa 1,8x4,0x2,0 (na programy) szt. 1 23) szafa segmentowa oszklona 4,0x1,8x0,5 m ( regał, szafki, półki) kpl. 1 24) tablica ogłoszeń 1,0x6,0 m szt. 1 1.3. Aula ze świetlicą. 25) stolik z blatem kwadratowym 0,7x0,7 m szt. 15 26) krzesło nr 6 (wysokość 0,4 m) szt. 60 27) szafa segmentowa z regałem na czasopisma 5,0x1,8x0,4 m kpl. 1 28) platforma podwieszana pod sprzęt RTV szt. 1 1.4. Pokój nauczycielski. 29) szafa segmentowa dł. 3,8 m (w tym 30 szt. małych szafek kpl 1 dla nauczycieli, regał na dzienniki lekcyjne, z częścią na ubrania) + szafa ubraniowa narożna dł. 2,0 m 30) stół owalny rozkładany 5,2x1,4 m szt. 1 31) krzesło nr 6 z obiciem z materiału szt. 20 1.5. Gabinet dyrektora, wicedyrektora, pedagoga. 32) biurko z kontenerem 4-szufladowym 1,8x0,7x0,76 m kpl. 3 33) biurko pod komputer 0,8x0,7x0,76 m z łącznikiem ¼ koła (0,7x0,7 m) kpl. 3 34) krzesło szt. 3 35) stół duży 1,4x0,9 m, rozkładany szt. 1 36) krzesło drewniane, tapicerowane szt. 18 37) stół okrągły, drewniany, 4-osobowy szt. 1 38) szafa ubraniowa szt. 1 39) szafa segmentowa dług. 3,0 m, (dolna część głębokości 0,7 m, kpl. 3 górna część głębokości 0,4 m, regały otwarte + szafki zamykane na klucz) 40) tablica informacyjna szt. 3 41) fotel nieobrotowy z podłokietnikami szt. 1 42) fotel obrotowy z podłokietnikami szt. 2 1.6. Sekretariat. 43) biurko 1,8x0,7x0,76 m szt. 1 44) stół pod komputer 1,6x0,7x0,76 m szt. 1 45) szafa segmentowa dł. 3,0 m, głębokość 0,4 m kpl. 1 (zamykana, zabudowana) 46) stolik mały 0,4x0,7 m, wys. 0,6 m szt. 1 47) fotel szt. 2 48) krzesło obrotowe duże szt. 1 49) szafa ubraniowa z lustrem 1,2x2,0x0,5 m szt. 1 50) sejf mały szt. 1 51) szafka pod kserokopiarkę szt. 2 1.7. Szatnia. 52) zegar mały szt. 1 53) zegar (na przerwy) szt. 1 54) gablota na klucze 1,0x1,0x0,1 m szt. 1 55) tablica informacyjna 1,0x1,0x0,15 m szt. 1 1.8. Biblioteka. 56) regał 0,9x1,8x0,35 m szt. 10 57) biurko z zestawem pod komputer szt. 1 58) krzesło zwykłe szt. 16 59) stolik z blatem kwadratowym szt. 8 60) krzesło tapicerowane szt. 1 61) szafa segmentowa a) oszklona na prasę 0,9x1,8x0,4 m szt. 4 b) szafki zamykane 0,9x1,8x0,4 m szt. 4 1.9. Pomieszczenie gospodarcze i inne. 62) siedziska do rekreacji (10,0 + 5,0) m kpl. 1 siedziska drewniane z oparciem wys. 0,35 m, głęb. 0,4 m 63) gabloty oszklone na puchary i inne 3x 0,9 m kpl. 1 64) palnik gazowy (pracownia chemiczna) kpl. 1 65) regały do archiwum wys. 2,0 m, szer. 1,0 m, głęb. 0,4 m szt. 3 66) szafa segmentowa wys. 1,6 m, szer. 1,0 m, głęb. 0,35 szt. 1 (sala zajęć wyrównawczych) 67) biurko (sala zajęć wyrównawczych) kpl. 1 68) regały w pomieszczeniu konserwatora wysokości 2,0 m, gł. 0,8 m a) dług. 3,0 m szt. 1 b) dług. 2,5 m szt. 2 69) regały wys. 2,0 m z półkami w gab. dyrektora szt. 2 70) szafki zamykane wys. 0,8m, dł. 2,0 m, szer. 0,4 m szt. 2 2.10. Pomieszczenie socjalne obsługi. 71) szafa zamykana szer. 0,4 m, wys. 1,8 m szt. 5 72) stół szt. 1 73) krzesło szt. 5 74) szafka wisząca 0,8x0,8 m szt. 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia powyższych warunków dokonany będzie poprzez stwierdzenie na podstawie przedłożonych dokumentów, czy Wykonawca spełnia czy też nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIZW, d)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegorzyno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Węgorzyno ul. Rynek 1, 73-155 Węgorzyno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miejski w Węgorzynie, ul. Rynek 1, 73-155 Węgorzyno - pokój 21 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.