eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego - powtórzenie III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego - powtórzenie III
Numer ogłoszenia: 151895 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134535 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego - powtórzenie III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego - powtórzenie III. 2. Kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi. 3. Zamawiający pod pojęciem pojazd służbowy rozumie: samochód osobowy, osobowo - terenowy; samochód typu furgon. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: mycie podstawowe pojazdu osobowego, osobowo - terenowego lub typu furgon (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 2 razy w jednym miesiącu (dwa mycia jednego pojazdu służbowego w danej części w jednym miesiącu - mycie podstawowe), przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie: - mycie zewnętrzne pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących/ czyszczących; - płukanie i osuszenie nadwozia po umyciu oraz - odkurzanie wnętrza pojazdu, czyszczenie deski rozdzielczej oraz tworzyw sztucznych użytych do wykończenia wnętrza samochodu przy każdym myciu, wraz z kosztami stosowanych środków i robocizny. 5. Realizacja usług będących przedmiotem zamówienia należy do obowiązków Wykonawcy. Niedopuszczalne jest aby kierowca lub przedstawiciel Zamawiającego dokonywał samodzielnie czynności, o których mowa w ppkt 4 powyżej na myjni Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia w: - myjni ręcznej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu); - myjni ręcznej przy użyciu myjki ciśnieniowej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu); - myjni automatycznych, portalowych, tunelowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia, na myjni samochodowej samoobsługowej, myjni mobilnej oraz myjni, w których usługi rozliczane są wyłącznie gotówkowo. 8. Myjnia, na której będą świadczone usługi będące przedmiotem zamówienia, musi gwarantować bezusterkowe mycie pojazdów, w tym wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowaniu policyjnym. 9. Jeden cykl mycia podstawowego (w zakresie, o którym mowa w ppkt 4 powyżej): a) w przypadku myjni automatycznych, portalowych, tunelowych - nie powinien przekroczyć 30 minut; b) w przypadku myjni ręcznych - nie powinien przekroczyć 35 minut. 10. Myjnia Wykonawcy musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001, nr 62, poz. 627, z późn. zm.). 11. Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych Zamawiającego co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), minimum 8 godz. dziennie. Zamawiający dopuszcza również możliwość świadczenia usług w okresie dni wolnych od pracy oraz świąt. 12. Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług ich mycia poza kolejnością (po zakończeniu mycia pojazdu, który aktualnie znajduje się na stanowisku mycia), bez wcześniejszego uzgadniania terminu przyjazdu na myjnię. 13. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych, osobowo - terenowych, typu furgon, pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych. Pojazdy służbowe podstawiane przez Zamawiającego na myjnię Wykonawcy będą oznakowane - jako pojazdy uprzywilejowane, a w przypadku mycia pojazdów służbowych nieoznakowanych kierowca Zamawiającego przedstawi każdorazowo do wglądu pracownikowi myjni Książkę kontroli pracy sprzętu służbowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do korzystania z usług myjni. 14. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacunkowe ilości usług oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego w trakcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, w tym m. in. za uszkodzenia i zarysowania karoserii pojazdów i innych części pojazdu umiejscowionych na zewnątrz pojazdu (w tym pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny dachowe i oznakowania policyjne) oraz w jego wnętrzu, za szkody wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi chemicznymi środkami myjącymi/ czyszczącymi, do wysokości powstałej szkody. 17. Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.: maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Dopuszczalna jest realizacja umowy o wartości niższej niż określona w zawartej umowie (mniejsza ilość usług w przypadku zniszczenia lub wycofania z eksploatacji pojazdów Zamawiającego), z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości brutto umowy. 18. Termin płatności: przelewem, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia do Zamawiającego, za pośrednictwem odpowiedniej dla danego obszaru działania Komendy Powiatowej/ odpowiedniego Komisariatu Policji, zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT/ rachunku wraz z drukiem rozliczeniowym wykonanych usług w danym miesiącu. 19. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 6 do SIWZ. 20. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 21. OFERTY CZĘŚCIOWE 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2) Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: a) część 1 - KPP Strzelce Kraj. b) część 2 - KP Sława 22. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 29.02.2016r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: KP Sława

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU MAKO Mały Sp.j., ul. Przemysłowa 33a, 67-410 Sława, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1680,48

  • Oferta z najniższą ceną: 1680,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1680,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.