eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego dla JW 1128 w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Malbork: Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego dla JW 1128 w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu...
Numer ogłoszenia: 151894 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104974 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 261 536 216, 261 536 713, faks 261 536 275, 262 536 713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego dla JW 1128 w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu....

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi i wyposażenia warsztatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach - formularzach cenowych. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do wyrobów wskazanych przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy. W przypadku oferowania przez Wykonawcę wyrobów równoważnych będzie on zobowiązany wskazać przedmioty zamówienia, w zakresie, których oferuje wyroby równoważne wraz z podaniem ich nazwy, typu i nr katalogowego poprzez wypełnienie odpowiedniej kolumny w formularzu cenowym. Ponadto oferując wyroby równoważne, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z ofertą dokument lub dokumenty stanowiące podstawę do stosowania zamiennika. Udzielenie zamówienia nie wiąże się z udostępnieniem Wykonawcy informacji niejawnych. Wszystkie narzędzia/urządzenia będą posiadały dokumentację techniczno - eksploatacyjną sporządzoną w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były: a) nowe, nieregenerowane; b) pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia; c) gatunku I d) dopuszczone do obrotu. Narzędzia/urządzenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia winny być dostarczone wraz z oryginalnymi dokumentami producenta (np. metryka, certyfikat jakości, itp.) potwierdzającymi spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub odpowiednich norm. W przypadku nieprzestrzegania powyższych wymagań Zamawiający wstrzyma się od zapłaty całości należności wynikającej z danej faktury do czasu dopełnienia tych wymagań przez Wykonawcę. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego minimum z dwudniowym wyprzedzeniem (telefonicznie lub faksem). Wjazd na teren lotniska należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem pismem skierowanym do osoby merytorycznie odpowiedzialnej za odbiór wskazanej w umowie podając: - imię, nazwisko oraz numer dowodu osobistego operatora / kierowcy; - rodzaj pojazdu / urządzenia oraz numer rejestracyjny. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Dostarczony asortyment zostanie przyjęty na podstawie zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadała wymaganiom zawartym w siwz oraz formularzu cenowym - Zamawiający odmówi odbioru a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni od momentu stwierdzenia nieprawidłowości. Wymagany okres gwarancji. Dla narzędzi, których gwarancja nie została określona obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Wykonawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego - liczony od wskazanej w protokole przyjęcia - przekazania daty przyjęcia przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonych sprzętu/urządzeń, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. Wykonawca usunie wadę w terminie 7 dni licząc od daty otrzymania Protokołu reklamacji, lub w przypadku braku możliwości usunięcia wady towaru , Wykonawca wymieni go na nowy, wolny od wad, w terminie 10 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. Gwarancja musi również obejmować sprzęty/urządzenia nabyte u kooperantów Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem części nowych (pozbawionych wad) Wartość oferowanego produktu w poszczególnej pozycji nie może przekraczać 3 500,00zł brutto. Jeśli wartość zestawu w poszczególnej pozycji przekracza 3500,00 cena musi być rozbita na poszczególne elementy zestawu każdy o cenie poniżej 3500,00. Uruchomienie urządzeń wraz z przeszkoleniem osób w zakresie zasad użytkowania i konserwacji urządzenia nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi jednorazowo w terminie do 21 dni (dwudziestu jeden dni) od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT . Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną ilość dostarczonych sprzętów/urządzeń. Zamawiający wymaga by Wykonawca sporządzając faktury wpisał nr umowy, części oraz pozycję z formularza cenowego dla danego produktu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zmniejszających/zwiększających daną pozycję z formularza cenowego w ramach wartości umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa narzędzi do wyposażenia pojazdów NOSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JASON s.c. A. Sokołowski, J. Sokołowski,, ul. Borowa 1a, 10-232 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12233,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7852,32 / Oferta z najwyższą ceną: 15160,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa wyposażenia warsztatowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o., ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4784,70

  • Oferta z najniższą ceną: 4784,70 / Oferta z najwyższą ceną: 9503,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i drobnych narzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o, ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6263,16

  • Oferta z najniższą ceną: 6263,16 / Oferta z najwyższą ceną: 6263,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.