eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Nowy Targ: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 151894 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.21.13-6, 30.23.73.80-6, 31.41.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Brak

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, jeśli ofertę podpisują inne osoby niż wynika to z właściwego rejestru oraz, jeśli wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie - art. 23 ustawy Pzp. 2. Formularz cenowy. 3. Oświadczenie potwierdzające, że dostarczone taśmy, tusze, tonery zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz, że posiadają właściwe opakowania i oznakowania. 4. Oświadczenie, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez wykonawcę taśm, tonerów i tuszy do drukarek nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§2 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy od roku do roku.2. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w terminie, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy stosownym aneksem, jednakże nie dłużej niż na 6 miesięcy. §3 6.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust. 1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 7.W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 8.Zmiana, o której mowa w ust. 7 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów.Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych, rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.10. Zmiany, o których mowa w ust. 9 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, budynek administracji, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, budynek administracji, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2, 30.19.76.43-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopert szarych RTG bez zakładki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopert szarych RTG bez zakładki w ilościach, rozmiarach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3, 22.85.10.00-7, 30.19.21.60-0, 30.19.72.20-4, 30.19.71.00-7, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 19.52.00.00-7, 30.19.91.10-4, 30.19.21.30-1, 30.19.20.00-1, 22.83.00.00-7, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa klawiatur, myszek, dyskietek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klawiatur, myszek, dyskietek w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.73.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa baterii alkalicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa baterii alkalicznych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa tuszy i taśm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tuszy i taśm w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.12.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.30.00-4, 39.29.25.00-0, 30.19.21.00-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.70-3, 30.19.21.50-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Dostawa opasek identyfikacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opasek identyfikacyjnych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.