eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Nr postępowaniaPCZ/II-ZP/13/2010. Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia bloku operacyjnego w GrupachGrupa 1 - Sprzęt medyczny Grupa 2 - Dodatkowe wyposażenie bloku operacyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Żnin: Nr postępowania: PCZ/II-ZP/13/2010. Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia bloku operacyjnego w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt medyczny Grupa 2 - Dodatkowe wyposażenie bloku operacyjnego.
Numer ogłoszenia: 151865 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, faks 052 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr postępowania: PCZ/II-ZP/13/2010. Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia bloku operacyjnego w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt medyczny Grupa 2 - Dodatkowe wyposażenie bloku operacyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia dodatkowego na blok operacyjny Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie, w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt medyczny: 1. Aparat do znieczulenia ogólnego - 1 szt. 2. Respirator - 1 szt. 3. Aparat do elektrochirurgii 4. Ssak elektryczny - 2 szt. 5. Ssak próżniowy - 2szt. 6. Źródło światła zimnego kompatybilne z zestawem laparoskopowym Aesculap - 1 szt. 7. Urządzenie do mycia i dezynfekcji obuwia blokowego - 1 szt. 8. Kamera laparoskopowa - 1 szt. 9. Urządzenie do podgrzewania płynów infuzyjnych ze stali kwasoodpornej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Grupy 1 zawierają: Załączniki nr od 1 do nr 9 do SIWZ - Zestawienie parametrów i warunków wymaganych. Grupa 2 - Dodatkowe wyposażenie bloku operacyjnego: 1. Stolik do instrumentów chirurgicznych typu Mayo - 2 szt. 2. Stolik anestezjologiczny z czterema szufladami, półką wysuwaną pod blatem, stelażem na worek do odpadów i uchwytem na kroplówki - 2 szt. 3. Mobilny stolik chirurgiczny na narzędzia, ze stali kwasoodpornej, o wymiarach ok. 900 x 500 x 600 mm - 2 szt. 4. Stół roboczy z dolną półką ze stali kwasoodpornej o wymiarach ok. 600 x 1200-1800 x 890 mm - 2 szt. 5. Wózek z dwoma blatami ze stali kwasoodpornej o wymiarach ok. 800 x 600 x 900 mm - 2 szt. 6. Stojak do płynów infuzyjnych na kółkach - 4 szt. 7. Taborety z regulacją śrubową, tapicerowane, kwasoodporne - 6 szt. 8. Stelaż jezdny na odpady, pojedynczy z pokrywą - 2 szt. 9. Stelaż jezdny na bieliznę z pokrywą, podwójny - 1 szt 10. Biurko lekarskie o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem płytą laminowaną o wymiarach ok. 1200 x 600 x 900 mm z szafką i trzema szufladami - 1 szt. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy sprzętu medycznego w zakresie Grupy 1 oraz wyposażenia dodatkowego na blok operacyjny w zakresie Grupy 2 - w ciągu maksymalnie 30 dni, od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy (1 - 2). Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający żąda wskazania w ofercie, części Zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń (o których mowa w pkt. 4 SIWZ oraz dalszej części ogłoszenia o zamówieniu) stanowiących załączniki do złożonych przez wykonawców ofert. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 uPzp oraz dokument uprawniający do wykonywania określonej działalności (koncesja, zezwolenie, licencja) - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń (o których mowa w pkt. 4 SIWZ oraz dalszej części ogłoszenia o zamówieniu) stanowiących załączniki do złożonych przez wykonawców ofert. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 uPzp oraz wykaz wykonanych dostaw (minimum 2 dostawy dla jednostek ochrony zdrowia - dot. Grupy 1 oraz 2) i dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń (o których mowa w pkt. 4 SIWZ oraz dalszej części ogłoszenia o zamówieniu) stanowiących załączniki do złożonych przez wykonawców ofert. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 uPzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń (o których mowa w pkt. 4 SIWZ oraz dalszej części ogłoszenia o zamówieniu) stanowiących załączniki do złożonych przez wykonawców ofert. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 uPzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń (o których mowa w pkt. 4 SIWZ oraz dalszej części ogłoszenia o zamówieniu) stanowiących załączniki do złożonych przez wykonawców ofert. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 uPzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przez Wykonawcę asortymentu do używania w pomieszczeniach medycznych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (Certyfikat CE/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych) - załączyć do oferty, - Katalogi, foldery itp. - dotyczące oferowanego asortymentu (w języku polskim) - załączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Każdy wykonawca wraz z ofertą, musi złożyć również: 1) Zestawienie parametrów technicznych - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Załączniki nr od 1 do 9 - dotyczy Grupy 1. 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 10 do SIWZ. 3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym z adnotacją dotyczącą produkcji i/lub dystrybucji sprzętu oraz wyposażenia medycznego oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 6) Wzór umowy (podpisany-zaakceptowany) - Załącznik nr 14 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego - adres jw..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.