Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Wrocław: Druk wydawnictw dla ZNiO
Numer ogłoszenia: 151864 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, 50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444471 wew. 131, fax 071 344 85 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wydawnictw dla ZNiO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: POZYCJE DO DRUKU: 1) Rocznik Wrocławski Format - 24 cm x 17 cm Okładka 4 + 0, twarda, szyta, folia mat Wyklejka niezadrukowana Środek: papier offset, 400 g, kolor 1+ 1 16 stron kolorowej wkładki na kredzie, 135 g objętość: 400 stron wydawniczych Nakład 300 szt 2) Czasopismo ZNiO, tom XVIII Format - 24 cm x 17 cm Okładka: 4 + 0, miękka, klejona Środek: papier offset, 80 g, 1+1 16 stron kolorowej wkładki na kredzie, 135 g objętość 350 stron wydawniczych Nakład 300 szt 3) Inwentarz rękopisów Biblioteki ZNiO Wanda Sonnak Format - 24 cm x 17 cm Okładka: 4+0, twarda, folia mat Wyklejka niezadrukowana Środek: kolor 1+1, offset 80 g Objętość 550 stron wydawniczych Nakład 300 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Oryginalny kod CPV: 78.21.00.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze Oryginalny kod CPV: 78.22.10.00 - Usługi tworzenia matryc Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.21.00 - Usługi tworzenia matryc .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. 2. Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Posiadać przeciętne zatrudnienie, w wysokości minimum 10 pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. b) Wykazać imiennie listę osób do realizacji zamówienia z potwierdzeniem kwalifikacji, w tym posiadania jednego grafika, z min 3 letnim doświadczeniem zawodowym. c) Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - minimum 5 realizacji, których przedmiotem był druk i oprawa katalogów lub albumów o charakterze muzealnym zawierających min. 30 kolorowych ilustracji, o objętości min. 100 stron, w twardej oprawie, o wartości min. 20.000 zł - z podaniem ich wartości, dokładnych danych Zleceniodawcy, dat i miejsca wykonania, opisu technicznego oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. d) Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. 4. Wykonawca musi dysponować własnym parkiem maszyn, umożliwiającym wykonanie zamówienia, firmy np. Roland, Heidelberg lub o podobnych parametrach, w tym min. 1 maszyną do drukowania w 4 kolorach w formacie minimum B2, niciarką, foliarką, zszywarką, dysponować technologią CTP. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ma przedstawić dwie próbki usług, których efektem końcowym był katalog, lub album o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia ( publikacji), wykonany w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 6. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta formalna powinna zawierać następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Pzp - załącznik 2. 1.3 Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ustawy Pzp - załącznik 3. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1 Wykazu doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - minimum 5 realizacji, których przedmiotem był druk i oprawa katalogów lub albumów o charakterze muzealnym, zawierających min. 30 kolorowych ilustracji, o objętości min. 100 stron, w twardej oprawie, o wartości min. 20.000 zł - z podaniem ich wartości, dokładnych danych Zleceniodawcy, dat i miejsca wykonania, opisu technicznego oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - załącznik 4 W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2. Informacji przedstawiającej przeciętną ilość zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzoną według wzoru - załącznik 5 2.3. Wykazu osób, do realizacji zamówienia z potwierdzeniem kwalifikacji, w tym grafika, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik 6 Wykaz powinien zawierać, co najmniej te osoby, które spełniają warunek udziału w postępowaniu. 2.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn renomowanej firmy np. Roland, Heidelberg lub o podobnych parametrach, umożliwiającym wykonanie zamówienia z należytą starannością, w tym min. 1 maszyną do drukowania w 4 kolorach w formacie minimum B2, niciarką, foliarką, zszywarką, dysponować technologią CtP. - załącznik 7 UWAGA: (W momencie podpisania umowy - Wykonawca zobowiązany jest okazać się kserokopią dokumentów poświadczonych z oryginałem - np. faktura zakupu, umową najmu, dzierżawy, leasingu, wypisu z księgi inwentarzowej w/w maszyn, potwierdzającą dysponowanie w/w sprzętem) 3. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 4. Ogólną informację o firmie (wg wzoru) - załącznik 8 5. Dwie próbki usług, których efektem końcowym był katalog, lub album o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia w danej pozycji, wykonany w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 6. Formularza cenowego przygotowanego na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego - załącznik 1. 7. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 17.10.2000 r.). (Niniejszy dokument musi być przedstawiony w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie) 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp. (Niniejszy dokument musi być przedstawiony w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oss.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Pl. Nankiera 17, Wrocław, pokój 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, Wrocław, pokój 102 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA WYDZIAŁU CHEMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region".
- Teczki ofertowe A4 z logiem WZNJ
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





