eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Zakup artykułów żywnościowych z grupy 156 i 158 CPV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Nowy Wiśnicz: Zakup artykułów żywnościowych z grupy 156 i 158 CPV
Numer ogłoszenia: 15183 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 612-85-66, faks 014 6128569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych z grupy 156 i 158 CPV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Działając na podstawie art.40 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z 2008r. Nr 171, poz. 1058) ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust 8 tejże ustawy, na dostawy przez okres jednego roku: Nazwa artykułu Kod CPV J.m. Ilość ZADANIE NR I Ryż 15611000-4 kg 2.500,- Mąka ziemniaczana 15612000-1 kg 150, Mąka pszenna 15612100-2 kg 1.100,- Kasza mazurska 15613000-8 kg 2.000,- Kasza manna 15613000-8 kg 800,- Płatki owsiane 15613380-5 kg 350,- Cukier 15831200-4 kg 3.100,- Sól 15872400-5 kg 1.000,- Makaron 4 jajeczny - nitki i świderek w proporcji ilościowej 1/5 , 4/5 15851100-9 kg 3.700,- ZADANIE NR II Miód sztuczny 15831600-8 kg 300,- ZADANIE NR III Kawa zbożowa 15860000-4 kg 350,- Herbata 15860000-4 kg 150,- Kminek 15870000-7 kg 10,- Kwasek cytrynowy 15870000-7 kg 5,- Liść laurowy 15870000-7 kg 5,- Majeranek 15870000-7 kg 10,- Papryka mielona 15870000-7 kg 30,- Ocet 15871110-8 litr 120,- Pieprz czarny mielony 15872100-2 kg 40,- Przyprawa do bigosu, gulaszu, kurczaka, ryb. 15870000-7 kg 15,- Przyprawa warzywna typu Vegeta 15870000-7 kg 350,- Czosnek granulowany - susz 15870000-7 kg 5,- Koper - susz 15870000-7 kg 15,- Pietruszka - nać - susz 15870000-7 kg 10,- Por krojony - susz 15870000-7 kg 10,- Mieszanka warzywna wieloskładnikowa /7/ - susz 15870000-7 kg 450,- ZADANIE NR IV Przyprawa w płynie typu Magi 15894000-1 litr 800,- Sos biały - koncentrat 15871260-4 kg 150,- Zupa w proszku - jarzynowa, kalafiorowa, selerowa, pieczarkowa 15891000-0 kg 400,- Bulion drobiowy 15891000-0 kg 700,-.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.83.12.00 - Cukier biały 15.85.11.00 - Makaron niegotowany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złożenie w sekretariacie Z.K. w terminie do 09.02.2010r.do godz. 11.00 oferty , sporządzonej według wzoru określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Złożenie innych dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b. kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, potwierdzona za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców, których oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie wykluczeniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wypełniony formularz ofertowy /załącznik nr II/, b/ oświadczenie , że spełnia warunki udziału w postępowaniu /wzór oświadczenia określa załącznik nr III./, c/ kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład karny 32-720 Nowy Wiśnicz Dział Kwatermistrzowski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny 32-720 Nowy Wiśnicz Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.03.2010.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy artykułów sypkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa miodu sztucznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przypraw i używek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa koncentratów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.60-4, 15.89.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.