eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › PRZEBUDOWA (REMONT) CHODNIKA I WJAZDÓW W ULICY MICKIEWICZA DO POSESJI NR 55 W KOSTRZYNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Kostrzyn: PRZEBUDOWA (REMONT) CHODNIKA I WJAZDÓW W ULICY MICKIEWICZA DO POSESJI NR 55 W KOSTRZYNIE
Numer ogłoszenia: 151817 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122313 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, faks 061 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA (REMONT) CHODNIKA I WJAZDÓW W ULICY MICKIEWICZA DO POSESJI NR 55 W KOSTRZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont ulicy Mickiewicza (chodnik jednostronny wraz z wjazdami do posesji) w Kostrzynie na odcinku od końca ulicy do posesji nr 55 o długości ok. 530,00 m w następującym zakresie: 1. Budowa nawierzchni wjazdów (588 m2) o zmiennej szerokości od 5,50 - 6,00 m, z kostki brukowej typ BEHATON koloru grafitowego o gr. 8 cm, 2. Budowa jednostronnego chodnika (795 m2) o szer. 1,50 m z kostki brukowej typ cegła o gr. 6 cm, 3. Odwodnienie - ściek przykrawężnikowy z dwóch rzędów z betonowej kostki brukowej typ CEGŁA koloru szarego o gr. 8 cm, długość ścieku 624 m, 4. Wyprofilowanie istniejących rowów oraz budowa przepustów żelbetowych o średnicy O 0,50 m ze ścianami prostopadłymi do osi przepustu. o łącznej długości 88 m 5. Obsługa geodezyjna budowy, 6. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 264394.73 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Wielobranżowych - Marek Kubiaczyk, Kokoszki 25, 62-330 Nekla, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 264394.73
  • Oferta z najniższą ceną: 264394.73 oferta z najwyższą ceną: 441 665.96
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.