Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Ostrołęka: Turnus rehabilitacyjny dla uczestników projektu systemowego Lepszy Start
Numer ogłoszenia: 151718 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szpitalna 2, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7646233, faks 029 7646233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Turnus rehabilitacyjny dla uczestników projektu systemowego Lepszy Start.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi rehabilitacyjne w formie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniającego z programem rekreacyjno-sportowym dla 25 osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami i dysfunkcjami - dysfunkcja narządy wzroku, - porażenie mózgowe dziecięce, - choroba psychiczna ( w tym schizofrenia, zaburzenia schizotypowe), - upośledzenie umysłowe, - opóźnienie rozwoju ruchowo-psychicznego, zespół Downa, - choroba neurologiczna, - epilepsja, - choroba układu oddechowego i krążenia, - stwardnienie rozsiane. oraz 25 opiekunów - uczestników projektu systemowego (Lepszy Start) realizowanego przez PCPR w Ostrołęce. Usługi powinny być wykonywane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694). Wymagania minimalne do zakresu turnusu 1) wyżywienie 3 x dziennie, 2) zakwaterowanie w pokojach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych z łazienkami 2, 3 lub 4 osobowych. 3) dwukrotne badania lekarskie, 4) stała opieka pielęgniarska, 5) doraźna opieka lekarska, 6) 3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza, w tym odpowiednie do wyżej przedstawionych schorzeń i dysfunkcji, 7) program rekreacyjno-wypoczynkowy organizowany przez animatora kultury, w tym - ognisko-grill przy muzyce ze stołem szwedzkim i napojami, - wieczorki muzyczno-taneczne, - wycieczki piesze po okolicy, - emisja filmów na dużym ekranie, - gry i konkursy, - wycieczka autokarowa krajoznawcza Usługi powinny być wykonywane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U. Nr 230, poz. 1694).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta (na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz). 2.Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz), że: Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz) że: cena oferty obejmuje pełny zakres usługi oraz jest zgodna z wytycznymi siwz; Wykonawca upoważnia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia; Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w (Ofercie) do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie. Wykonawca zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. 4.W przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów. 5.W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć Umowę Spółki. 6.Oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega w Urzędzie Skarbowym, z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega w ZUS lub KRUS z tytułu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9.Kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych 10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru ośrodków, w których mogą być prowadzone turnusy rehabilitacyjne. 11.Zaakceptowany i uzupełniony wzór umowy (załącznik nr 5 do siwz). Uwaga: Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.ostroleka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szpitalna 2, 07-400 Ostrołęka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szpitalna 2, 07-400 Ostrołęka pokój nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Lepszy Startwspółfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- "Dostawa ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce"
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrołęce"
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych
- Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 1 pojazdu specjalnego - podnośnika koszowego
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2026 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





